Skutočnosť neskutočná | Tag- Čo by sa stalo, keby...

Čo by sme robili, keby sme mohli vrátiť čas? Naprávali svoje chyby alebo robili ešte horšie? Keby ste sa v budúcnosti dostali tam, kde ste sa ani nevedeli predstaviť. Keby- to slovo tu teraz budete vidieť často a napriek tomu, že som ich označila za Najhoršie slová na svete, tu je moje: Čo by bolo, keby...
 
1. Čo by, keby si bola na jeden deň mužom? 
Pravdepodobne, preslintla deň nad svojim odrazom v zrkadle! :D A večer ak by zvýšil čas, šla von, balila baby a potom si z každej robila žarty- akákoľvek krutá predstava o zábava, nehovorte mi, že by to nebola haluz. (Celkovo je to hrozná predstava. Napriek všetkým tým rečiam, že žena to má v živote ťažšie, asi by som nemenila.)



2. Čo by, keby si mala len jedno želanie? 
Niečo originálnejšie než ďalších sto želaní? Hej, zistite mi, kde býva Hola soy German a dám vám želanie zadarmo! (Ale nie, youtuberov sa obťažovať nemá- navyše ja to dávno viem. Muhaha! :D)



3. Čo by, keby si stretla sama seba v 40 rokoch? 
Čo?! Ja budem mať štyridsať? Tak to teda nie! Ak si pamätáte, vo Vek je len číslo som s vami uzavrela dohodu o nesmrteľnosti, takže žiadnych štyridsať..."Nie, teraz vážne. Nemohlo by to byť také zlé. Stále to budem ja. Mali by sme o čom pokecať , možno by sme mohli pár veciam predísť, alebo by mi aspoň odpovedala na milióny otázok. Nebojte, nič typu: "Ako to, že ešte žiješ?" Možno len: "Ona z tej dohody o samovražde vycúvala, čo?"(Pamätáte si z článku-Vek je len číslo?)



4. Čo by, keby si si mohla vybrať v akej dobe chceš žiť? 
Som to vravela už pri Oslova jedného z najstarších miest Slovenska? Fascinuje ma stredovek. Nie preto lebo som momentálne úplne zmagorená z Game of thrones alebo Vikingov. Možno trochu... Ale akokoľvek sa na dnešnú dobu nadáva, nechcela by som žiť inak. Uvedomte si tie možnosti. Človek, ktorý vezme život do vlastných rúk, dosiahne všetkého, čo sa mu len prisnilo. Nedávno som čítala jednu knihu o snoch, vlastne ju ešte stále čítam (úžasný darček od mojej najlepšej priateľky)- človek by vždy mal snívať o tom, čo chce robiť. Mnoho slávnych vynálezcov najprv svoje sny snívali až potom ich uskutočnili. Prečo? Pretože ak si už raz niečo urobil, nie je to ľahšie urobiť znova?


 5. Čo by, keby si si mohla vybrať, ako budeš vyzerať? 
Eh? Fajn, ak na toto niekto odpovie, že chce byť malý, hrbatý a škaredý tak, aby sa ho bál i Quasimodo, má moju lásku do konca života :D Ja viem, že mnoho z vás povedalo, že chce byť krásni. Moja predstava ideálu sú zelené oči a čierne vlasy. Ak by vás to zaujímalo, v živote som takého človeka nestretla. To, ako vypadáme,to ako sa obliekame je len výsledkom dnešnej doby. V minulosti boli za krásne považované ženy pri tele, lebo to predstavovalo hojnosť, dnes si baby pchajú prsty do krku a odmietajú vlastne telo, kým ich váha neklesne po 50. Len toľko k ideálom. Ako som už spomínala, na svete je sedem miliárd ľudí. Vážne si myslíte, že pre niekoho tam vonku nie ste vy ten ideál?


6. Čo by, keby si mohla zakázať jednu vec na svete? 
V poslednej dobe mám chuť povedať demokraciu (systém, kde tisíc debilov prehlasuje jedného inteligenta), ale keďže nechcem sťažnosti (hlavne kým nepoznáte súvislosti), poviem len hlúposť. Koľko vecí by sa tým vyriešilo na tomto svete! No to pochopiteľne zakázať nemôžme, ako by to aj šlo. Neodsudzujte ma za to, nechcem sa povyšovať, len pár vecí v mojom živote ide momentálne ku dnu, pre nechápavosť iných ľudí.


7. Čo by, keby si si na týždeň mohla vymeniť život s celebritou? 
Party, party, party all night. (Len si to nahováraj aj ďalej, moja). Bolo by fajn si to skúsi, poriadne si to užiť a potom sa vrátiť do sladkého nepoznania. Byť proste sebou.

8. Čo by, keby si mala byť zvieraťom? 
Chcela by som byť vlkom, alebo nejakým vtákom. Lietať si krásne vysoko na oblohe, kde by ma netrápili žiadne problémy prízemného sveta. No, ak nemám zabudnúť na "ľudské časy," to mi radšej darujte ešte jeden život v ľudskej podobe, pretože predstava, že zo mňa môže byť niečo chlpaté a osemnohé- fúj!

9. Čo by, keby si mohla ísť kamkoľvek by sa ti zachcelo? 
Teleportovaním? Kino zadara každý deň! Jééé! Čo sa týka miest,ktoré nie sú od môjho domu vzdialené tridsať metrov, tak môj veľký sen je Rio de Janeiro. Jediné miesto v Južnej Amerike, ktoré si muselo zvoliť zrovna portugalčiny. (A potom ešte Chile. Nie, vôbec to nesúvisí s 2 :D ) Španielsko a severné krajiny- Fínsko na prvom mieste.



10. Čo by, keby si vedela čítať myšlienky? 
Svet by už nikdy nebol bezpečný. Viete si predstaviť tie informácie, a ako krásne by sa to dalo zneužiť. Na to, ako som od malička milovala superhdinov by som očakávala trochu iný prístup. Ak si myslíte, že je lepšie nejaké veci nevedieť, je to len výhovorka pre neschopnosť s tým naložiť. Svet ovládajú informácie. Ide  to mať v rukáve tie správne...

11. Čo by, keby si si mohla vybrať akékoľvek povolanie? 

Dám vám jedno radu (klišé motivačnú vetu): život je príliš krátky, aby sme ho premrhali na prácu,ktorú nenávidíte. Je jedno či ste dvanásť rokov boli vedúci, či upratovačka záchodov na pumpe. Ak máte niečo, na čo musíte denne aspoň raz myslieť, nikdy nedovoľte, aby do toho vstúpili slová: nejde,neviem, nemôžem a tie najhoršie slová na svete: čo keby
(Súvisiaci článok: Najhoršie slová na svete: Čo keby?)

12. Čo by, keby si mala jeden rok prázdnin? 
Unudila by som sa k smrti! Rok prázdnin by pre mňa znamenal rok nič nerobenia. Napriek tomu, že občas je to žrút času, škola mi v podstate nevadí. Núti ma niečo robiť a priatelia ma zas rozptýlia, inšpirujú alebo motivujú. Rok povinnej dovolenky bez nich by mi nepomohol.

 

13. Čo by, keby si si na dovolenku mohla vziať len 3 veci? 
Keď si pomyslím na ten plný kufor (a to mi mamka vyhodí ešte polovicu vecí), asi by som sa zbláznila :D

14. Čo by, keby si sa mohla zbaviť jednej svojej zlej vlastnosti?
Hanblivosti, perfekcionizmu...U mňa by bolo najlepšie prerobiť celú osobnosť- všetko je na cárach. Možno to prvé. Moje ego sa totiž už 17 rokov schováva v kúte a nikto ho nie je schopný odtiaľ vykopnúť... (Článok o vlastnostiach,ktoré sa mi páčia a vážim- Vlastnosti, ktoré by nemali vymrieť)

15. Čo by, keby si si mohla kúpiť čokoľvek na svete?
Čokoláda, ty mrcha, už sa predo mnou neskryješ!(Vážne mi ku šťastiu chýba tak málo?)



Články,ktoré by sa vám tiež mohli páčiť:
Strachy a fóbie | Čoho sa bojím?  - čo ma raz isto zabije
Narodeniny | Project about me  - stávka-kto z vás má blbší dátum? :D
Moc môjho mena| Project about me

Páčil sa vám článok? Moje odpovede? Ktorá najviac/najmenej? Čo by ste robili vy, keby ste si mohli kúpiť, alebo ísť kdekoľvek na svete? Aké povolanie by ste si vybrali?
Tak, tentokrát trochu netradičnejší tag. Natrafila som naňho náhodou a napadlo ma, že je to celkom zaujímavé téma. Hádam sa vám článok páčil, a že ste ho len nepreleteli. Komu sa páči, dajte +1. Ja viem, že to trošku vypadá, že vás na to vyslovene nútim,no mne to pomáha rásť a zlepšovať sa a ešte aj v taký blbý deň dodáva chuť písať. Poteší ma každý komentár, čo mi tu necháte. Držte sa a čau-čau! :)
Máte nejakú inú otázku na to, čo by som robila keby?
Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,