Narodeniny | Project about me



3.Narozeniny - oslavoval jsi s rodinou, kamarády? Vzpomínáš si na nějakou oslavu? Na nejlepší dárek? Na něco, co ti utkvělo v paměti?

  Projekt od Lillen A. Blake- otázky aj originálnu ikonku nájdete TU
Minulá téma- Vek (Vek je len číslo)

Aj keď mi je sedemnásť ešte som vlastne nezažila oslavu narodenín s priateľmi. Nie preto, že by som nikdy nechcela, ale poznáte to. Najprv vás sľúbia, že na tieto veci je ešte čas. Vraj ste na to príliš malý, mladý, hlúpy, neschopný, nezodpovedný (Dôvodov sa vždy nájde dostatok.) A po ubehnutí ďalších 365 dní zase nič....
Teraz by som ju už aj mohla mať, ale k šťastiu mi veľmi nepridáva počúvať tie hlúpe drísty, ako kazím zábavu. Že nie som si schopná s nimi pripiť ani na svoje narodky. Moje predstavy zábavy sa totiž asi líšia od polovice tohto sveta...
V podstate je to jeden z najkomplikovanejších častí roka a moje narodky sú málokedy podarené. Napriek tomu, ako hororovo to tu vykresľujem, nesťažujem sa. Ja zas nie som typ, čo potrebuje okamžite vytiahnuť päty, ožrať sa niekde s priateľmi.
Dokonca ani rodičia za to vôbec nemôžu. Vždy sa snažia, čo najviac, aby my spríjemnili tento deň. A úprimne sú jediným svetlým bodom. Ako malá ma nenapadlo, že by to mohlo vypadať aj inak. Teraz som otrokom pravdy, že ono sa to ani inak zariadiť nedá!
Môj problém je, že som narodená v hlúpy deň- 1.1. Áno, blízko Vianoc a len jeden deň po Silvestri...
Voľne preložené: celá rodina dostane potrebu natrepať sa nám do bytu. Najčastejšie ešte na prelome roka a ja ostávam väzňom v nudných rozhovoroch, televízneho programu a múrov svojho domova. Po odbití pólnoci sa každý poberá do svojich bytov, vo dverách mi zaželajú všetko najlepšie (napriek mojim sedemnásťročným protestom, že narodená som až o ôsmej ráno) a zvyšok dňa po mne pomaly pes neštekne.
Ak mám obrovské šťastie stretnem sa aj so starým otcom, ktorý ma volá menom svojej dcéry a jedinú spoločnú vec nájdeme v záľube úplného ticha...  
Preto ťažko povedať že by mi nejaká utkvela v pamäti. Možno až na tú, keď som mala tri, pretože to je moja najrannejšia spomienka.
Ďakujem aspoň za to, že na rozdiel od väčšiny tínedžerov si nemusím darčeky vyberať sama. Nejakým zázrakom mi naši vždy dokážu vybrať niečo pekné a zaujímavé. Napríklad minule som dostala tarotové karty a úžasnú mega tučnú huňatú plyšovú líštičku. Bola to láska na prvý pohľad...

 A čo vy? Máte nejaké (ne)pekné zážitky s narodenín? Čo najradšej robíte? Vyberáte si darčeky vy alebo máte prekvapenie? Robíte nejakú oslavu?
Tak to bol ďalší malý článok o mne. Dúfam, že sa vám páčil. Ak áno, môžete ma podporiť daním +1 či navštívte jednu z mojich domén na bloglovine, google + , kde nájdete vždy aktuálne články. Podobné články nájdete v rubrike About me alebo Projekt-Sundej masku. Teším  sa na vaše komentáre a dúfam, že ma zas navštívite :)


Lúči sa s vami vaša priateľka
Viallen

Menovky: , ,