Najhoršie slová na svete...Čo keby?

kvetz,možnosti, najhoršie slová na svete, výber
Čo keby zrazu zhaslo Slnko? Čo keby už na svete nebol nikto, kto by ťa mal rád? Čo keby si sa už nemalo o koho oprieť, komu sa vyžalovať? Čo keby som tam vtedy bol/a? Mohlo všetko byť inak?

Na pohľad dve úplne nevinné slová, pár písmen, ktoré však dokážu viac než by si človek myslel. Môžu pomôcť, ale rovnako tak ublížiť, dokonca niektorých ľudí prenasledovať až dokonca ich krátkeho života....

 Poznámka autora: Tento článok je čisto len môj názor. Nehľadajte tu nič umelecké. Je to uvedené len ako príklad. Nie sú tu pravé mená- ani to J a P...)

Pravda, akú našla Alica...
Možno, že sú takí ľudia, ktorí rovnako, ako ja, vždy uvažovali nad tým, ako by radi zmenili niektoré svoje rozhodnutia. Čo by sa stalo, keby sa danú chvíľu rozhodli, alebo zachovali inak. Najradšej by vrátili určitú chvíľu a prežili ju znova, no tento raz inak. Správne. Lenže mám pre vás novinu...Nič také nie je!
Nemyslím tým teraz iba to vracanie sa v čase. V očiach ostatných robíme chyby neustále... Robíme to, čo oni považujú za nesprávne, správame sa nie vždy tak, ako by sami chceli. Lenže takí sme! Nemôžeme byť všetci rovnakí (dokonalí). Ak budeme ľutovať každé jedno rozhodnutie v živote, dostaneme sa akurát na vrchol útesu, z ktorého jediná cesta vedie strmím pádom dole.

 Kamarátka sa ma raz spýtala či vo svojom živote niečo ľutujem. Odpovedala som jej pravdivo: "Áno, je veľa vecí, čo ľutujem, a ktoré by som chcela zmeniť. Možno mohlo byť všetko inak."
Čakala som, že mi povie to isté, ale miesto toho ma len dlho uprene pozorovala a potom povedala niečo , čo ma veľmi šokovalo: "Prečo?" spýtala sa ma po chvíli. "Prečo chceš aby bolo všetko inak? Ja som nikdy ničoho neľutovala. Ak by som sa rozhodla inak, nikdy som vás nemusela spoznať. Vôbec sme nemuseli byť priateľky. Vieš si predstaviť, že som mohla skončiť s takými ako J a P? Mohla som len všetkých ohovárať a využívať. Neviem si predstaviť, čo by zo mňa bolo, keby som nestretla vás..."

Rozhodnutie dneška je realita zajtrajška.
girl,rain,possibilities,
Žiadne rozhodnutie nemôže byť celkom nesprávne. Nie, naozaj! Verte mi! Chcete vedieť prečo? Pretože v danú chvíľu sme si mysleli, že robíme všetko, čo je v našich silách. Nemá zmysel zahadzovať sa z minulosťou. To čo sa stalo, sa už predsa aj tak neodstane. Nie je dôvod ľutovať naše rozhodnutia. Ani ja už neľutujem nič z toho čo som spravila. Prečo? Považovala som to za správne. Možno mi teraz už niektoré po rokoch prídu hlúpe, no aj tak sú stále moje, a vtedy som robila to, čo som považovala za potrebné! 
Dlho som uvažovala nad jej slovami a myslím, že v ten deň sa vo mne aj niečo zmenilo.
Prestala som sa zaoberať minulosťou. Snažím sa hľadieť vpred. Rozhodovať sa tak, ako to považujem za správne a hlavne- podľa seba. A myslím si, že to je to najlepšie, čo vlastne môžeme robiť :) Robiť to, čo považujeme za správne a ako najlepšie vieme.
Naše rozhodnutia nás vždy povedú po zaujímavých cestách. To, či to budú tie, po ktorých by sme kráčali aj keby sme sa rozhodli inak, to sa už asi nikto nedozvie. Jedno je však isté. Každé jedno poslúži ako kľúč k novým možnostiam a príležitostiam.
Takže ak je niečo, čo si vždy chcel/a urobiť, neváhaj! Proste len vezmi kľúč a otoč ním v bráne nekonečných možností :)

Články,ktoré by vás mohli zaujímať:
Samovražda | Smutný koniec života
Fajčenie? Ja hovorím nie!
A čo si myslíte Vy? Existuje niečo ako osud? Alebo na to proste neveríte? 
Myslíte si, že sú to zbytočné otázky? Hovoríte si ich často? Žijete viac minulosťou alebo budúcnosťou?
Viallen

Menovky: