Vek je len číslo| Project about me


2.Věk - kolik ti je, kolik bys chtěl, aby ti bylo, byl nějaký věk, kterého ses bál, kteréhos nechtěl dosáhnout? Co pro tebe znamenají osmnáctiny, co patnáctiny, co pětadvacet let? Kolik let je pro tebe ideálních? V jakém věku se tví hrdinové většinou nacházejí? 
 Projekt od Lillen A. Blake- otázky aj originálnu ikonku nájdete TU   
Vek- absolútne neodhadnuteľný! A minulú čas nájdete tu: Moc môjho mena| Project about me 
Jediný cenný majetek je mládí. Až zjistím, že stárnu, zabiju se.(Oscar Wild)

Skúšali ste sa niekedy zamyslieť nad vekom celkovo? Podľa čoho to vzniklo? To si niekto povedal: „Aha toto číslo je pekné, takže od teraz budete dospelí!“ Vážne si myslíte, že vek vám určí koniec detstva a začiatok dospelosti?
Je to len číslo. (Ak túto sa túto vetu práve nechystáte povedať rodičom. Potom mením výpoveď! 18-ctiny sú veľmi dôležité!)

Keď som bol malá a prechádzala som po chodbách základnej školy, vždy nenápadne som sa obzrela za deviatakmi a hovorila si: „Taká raz budem! Pekná, vysoká, dospelá.“ Som už druháčka na strednej a ten pocit sa stále nejako nedostavil...
Ja sama tvrdím, že mám asi päťdesiat. Nie teraz, už od narodenia. Drahý bože, ja som sa hádam našla v Belle! Na svoj vek som vždy bola až príliš pokojná. Zodpovedná. Nemá záujem váľať sa opitá po parku, vymetať bary, ani nočné kluby. Dokonca mi nevadí samota (samota a osamelosť-slučka okolo dusiaceho sa srdca- článok bude čoskoro) . Pripadám vám nudná, puritánska? Občas mám pocit, že som premeškala skúsenosti mojich spolužiakov.
Nezapadám do dnešnej doby. Stačilo by pár rokov dozadu a pripadala by som si o niečo normálnejšie. Alebo žeby ani to nepomohlo? Rovesníci nadávajú na zlé vzťahy s rodičmi, na hádky so súrodencami.
A ja? Prečo sa mám búriť proti štýlu života, čo mi úplne vyhovuje? Až na neoblomný pocit, že som príliš kontrolovaná.
Celkom vtipné je, že skutočného starnutia sa bojím ako čert svätenej vody. (Asi ako každá žena.) So spolužiačkou máme jasnú dohodu, že po tridsiatke spáchame spoločnú samovraždu (hej, všimla som si, že s tým vekom sme trochu mimo...). Ja raz asi budem nesmrteľná! Čo iného mi ostáva....

A čo vy? Čo pre vás znamená vek? takých 18 a 50? Bojíte sa starnutia, či sa naopak tešíte, že ste starší?  Otázky vlastne máte hore, budem rada, ak mi napíšete svoj pohľad na vec do komentárov :)
Tak toto bol taký mini článok, aby ste sa zas dozvedeli aj niečo zaujímavé o mne. Ak sa vám páčilo môžte mi dať +1 alebo choďte na môj bloglovin, kde nájdete prehľad o aktuálnych článkoch, no najkrajšie, čo môžete urobiť, je zanechať po sebe komentár.
Nezabudnite, že stále prebieha aj môj projekt: 5 dôvodov prečo. Ak chcete vedieť viac kliknite na obrázok a dozviete sa viacej. Čau-čau!

 KLIK pre info o projekte :) Mňau, čakáme na teba.
info p projekte 5 dôvodov prečo 

Vaša Viallen

Menovky: ,