Apríl a marec s Viallen


Prežili sme to a nadpisy s vlastným menom neznejú tak hrozne. Ale áno...Minulý článok Čo mi priniesol februára polovica marca mal celkom úspech. Ďakujem vám všetkým krásne, hlavne tým, čo sa mi nebáli podeň ozvať. Tak som si povedala, že v tom budeme pokračovať.Vás to baví, mňa to baví. Ešte neviem čo to chcem podobne sekávať. Mesiac aj pól je dlhá doba, ale ja som strašne nudný človek, čo ste si už asi všimli, takže niekedy sa toho nazbiera viac niekedy menej.

Ja & Blog


Som extrémne aktívna a nikto netvrďte, že nie! Za takmer dva mesiace sa to tu rozrástlo o (un gran aplauso) 24 článkov. Čo ja vážne, vážne nezvyčajné. Podľa štatistík- a to ma vážne prekvapilo- vedú v sledovanosti Projekty. Ste zlatí, že sa staráte :) Toľko záujmu o môj život, proste...neuveriteľné! S 78 čitateľmi 5 dôvodov prečo: Sa má čitateľ chuť občas zakopať, alebotam aspoň zakopať hlavné hrdinky nič neprekonalo. Obstojne si viedli hlavne články z projektu Sundej masku (Narodeniny a Vek je len číslo) Verili by ste, že mi sem napísala osoba narodená v rovnaký dátum ako ja? Druhé miesto zhrabli tradične Odlišné názory. Okrem toho sa tu udiali menšie zmeny, mále a nepostrehnuteľné- zapĺňam menu a rubriky. Po štyroch mesiacoch som spojazdnila Navigáciu a aj Kontakty. Čo je super, lebo neexistujúce stránky asi nikoho nenadchýnajú. Hádam to bude prospešné.

Veľkonočné utrpenie

Alebo, ako to volám ja- Oficiálny deň týrania žien. (Začínam nenávidieť všetky sviatky.) Veľká noc je totiž ako stvorená pre všetkých psychopatov, čo nenávidia ženy. A čo neznášam úplne najviac je, že ešte s čistým svedomím sa postavia pred vás s tým hrozivým úsmevom: „Neboj sa. Je to pre tvoje zdravie.“ A potom na vás vylejú vedro vody. Jediné, čo by mi v tú chvíľu pomohlo pre moje zdravie, je schytiť palicu a udrieť znovu, znovu a znovu! Krásna predstava sviatkov...

Predná hora

Čo sa týka pomenovaní miest, sme my, Slováci, strašne nekreatívni ľudia, no máme tie najkrajšie kúpele, aké si viem predstaviť. Cestou tam mi síce navigácia tvrdila, že cesta, po ktorej idem ani neexistuje, nejakým zázrakom sme sa nakoniec pretĺkli autom cez lesy a dostali sa až sem. Fantastický relax! Len ja, bazény, sauny a masáže. Proste raj na zemi! Po tom nechutnom týždni, čo som spomínala v Profesionáli na každom kroku, som si ho zaslúžila.

Kraków


Sú iba dva dni v živote , kedy sa človek teší do školy. Po prvé: v šiestich rokoch, keď ho tam prvýkrát vykopnú. A druhá (pravdepodobnejšia) možnosť – vždy, keď je naplánovaný školský výlet. Na Krakov som sa tešila asi mesiac. Nemôžem uveriť, že je to už preč. Mesto je to krásne, no nezaujalo ma až tak, ako španielska Girona (z toho historického hľadiska). No pravda je, že sme mali dosť neschopnú sprievodkyňu, ktorá ma takmer uspala. Ja viem, že je to povinné. A mnohí tam išli, aby sa uliali, ale aspoň pre tých ako ja, mohla vydržať a odkecať si svoje. To je môj názor.

Práca &brigády


Snažím sa angažovať. S kamoškou sme si spravili menší výlet do Nitry v nádeji, že by nás mohlo stretnúť šťastie. Každoročne sa tam uskutočňuje Veľtrh práce (Job-expo) a keďže narodeniny sú dosť nestabilný príjem chcela som vyskúšať niečo nové. Bohužiaľ nás odstavila jedna sprostá veta: „A máte už osemnásť, dievčatá?“ Pekla, mať osemnásť mám právo už makať, nie to ešte brigádovať! Vyhnali nás aj od dobrovoľníctva. Chápete? Dobrovoľníctva! Ale nebola to strata času, ani zďaleka. Možno som ďalej v ríše nezamestnaných (beriem to pozitívne, má to čas a môžem si rozvíjať svoje záujmy. Vidíte? Práve to robím), ale navštívili sme pár pekných prednášok a prezentácií. Mám kopec letákov a kontakt na workshop pre mladých, čo chcú začať pracovať. A jednu super stránku, kde si nie len môžem vyhľadať školy, ktoré by ma v budúcnosti zaujímali (ich odporúčania na súťaže a kurzy, čo by sa mi potom hodili), ale aj brigády, čo by som mohla robiť. Takže, jupí :)

Píšem pre Čítaj.to


Krajší pocit ako pozerať na oblohu plnú hviezd. Krajšie ako keď nájdete bar plný čokolády. Krajší ako nahý Johnny Depp vo vašej posteli...Nič ste nečítali, jasné! Nie, vážne.Za tento a minulý mesiac je to asi najkrajšia správa. Vlastne ma už dlho niečo tak nepotešilo. Som strašne rada, že som sa rozhodla tak, ako som sa rozhodla. Za tri mesiace sa mi na blogspote podarilo to, čo na blogu.cz nie za tri roky! Všimli si ma. Na magicforever.blog.czJe to úžasná príležitosť a ja za ňu nehorázne ďakujem. som mala svojich čitateľov, ale toto je niečo serióznejšie. Jasné, na mojom blogu mi stále hrozne záleží. To asi vidno aj podľa toho, ako kde pridávam, no tu mi konečne niekto povie, na čo mám a na čo nie. Kto by mal záujem, moju tvorbu nájdete TU. Budem rada za každé pravdivé ohodnotenie, keďže je to niečo, čomu by som sa v budúcnosti chcela venovať.

Aký ste mali mesiac vy? Stalo sa vám niečo nezvyčajné či niečo, o čo by ste sa chceli podeliť? Hľadáte si brigátu alebo už niekde pracujete? Ak áno, kde? Spravili ste si nejaký výlet, videli pekné miesta? A kto z vás už mal tú možnosť sa poprechádzať po Krakove?

Hádam sa vám dnešný článok páčil. Ak áno, budem rada za každú podporu +1 , follow, no to najkrajšie, čo pre mňa môžete urobiť, je dať o sebe vedieť skrz komentár. Čo najskôr by som chcela dokončiť Rádio Magic, tak sa nezabudnite zastaviť :) Na bloglovine a Google+ nájdete aktuálne info o všetkom. Po novom dokonca aj na starom blogu! Na záver hádam iba krásny deň, teším sa až sa spolu zas stretneme.
 Lúči sa vaša Viallen :)

Menovky: