Kde ma môžete nájsť?

Kto ma pozná vie, že nie som veľký zástanca sociálnych sietí a preto je občas ťažké nájsť miesto, kde na mňa natrafiť. Väčšinu z toho, čo som spravila, som spravila pre Magicforver, teda Viallen. Takže na akých stránkach je možné na mňa natrafiť (ak nehráte RPG :D )

Chcete sa so mnou kontaktovať?

Bloglovin.com
O tejto stránke ste isto počuli. Je to akási databáza blogov z celého sveta. Dokonca aj keď nie ste registrovaný, je pravdepodobné, že je tam aj váš. Najlepšie na ňom je, že máte pod drobnohľadom obľúbené blogy, vždy sa dozviete o aktuálnych udalostiach, takže sa nemusíte báť, že niečo prehliadnete. Budem rada za každého sledovateľa. Papier je mŕtvy bez slov, bloger neznamená nič bez svojich čitateľov.
Follow on Bloglovin
  
 Google + (Magicforever Raven heart)
Asi nie je až tak rozšírený, ale blogger ho využíva ako profilovú stránku....
Celkom som si naň zvykla. Tak ako pri bloglovine aj tu vždy nájdete prehľad o všetkých článkoch, ale výhoda je, že ak máte svoj účet, môžte ma normálne osloviť. Ak sa nájde nejaký odvážlivec, určite ho neodbijem :) Rada spoznám kohokoľvek z vás. 
Ďakujem každému jednému sledovateľovi a všetkých, čo dávajú 1+ , pretože tým nie len pomáhajú mne, aby som stále naberala chuť do písania, ale aj mi pomáhajú určiť, aké články sa vám páčia.
 We heart it.com
Najlepšie miesto ak hľadáte obrázky pre svoj blog! Ak chcete, navštívte aj moju galériu. Nájdete ma tam pod rovnakým meno ako na google + Magicforever Raven heart.  
Prečo vám odporúčam we heart it? Ak máte nejakú doménu sú obrázky ľahkým zdrojom prenosov. Tak prečo to ešte neuľahčiť. Každý obrázok má odkaz na pôvodnú stránku a k čím viac ľuďom sa dostane, tým je pravdepodobnejšie, že vás niekto nájde :)

Follow_me_2

ask.fm
Táto stránka si prešla celkom dosť dlhým obdobím slávy. (Don't ask me why!) Nikdy som jej veľmi neprišla na chuť, ale ak máte na mňa nejaké otázky (na blog či moju osobu) dávam vám priestor.
Myslím, že nemusíte byť ani len registrovaný, takže ak vám niečo nedá spávať, pýtajte sa!



Ask me something...

Goodreads.com
Stránka pre správnych knihomolov. Tá moja zatiaľ nie je veľmi pestrá. Aj keď je veľmi zaujímavá, nikdy som nemala dostatok času a priestoru sa s tým naučiť robiť, takže tak.
Ale ak má niekto záujem...Moj profil TU
follow reviews
add as a friend

Čítaj.to a moj profil a recenzie nájdete TU
 Slovenský portál o knihách, kde už ale vystupujem po svojim pravým menom. Ale nemusíte sa báť. Moje recenzie budú vychádzať naďalej aj na blogu, no ak chcete, možte ich chodiť čítavať aj tam. Môžte mi ich ohodnotiť (pravdivo prosím), pretože to je niečo, čomu by som sa v budúcnosti naozaj chcela venovať.

Novo objavená stránka. Uvidíme čo prinesie :D
  
 Kluby do ktorých patrím

Harry Potter
http://bella5632.blog.cz/1009/prihlas-se-do-klubu-hp
Áno, kniha, ktorá ma priviedla do sveta fantázie a kúzel a otvorila mi dvere k čítaniu. Moja veľká láska- Harry Potter


Uchiha Brothers Fans
Z Naruta som nikdy nikoho tak nemilovala ako Itachiho! Pre mňa najkrajší príbeh z celého Naruta s nečakaným rozuzlením a dojímavým koncom. Takže som hrdý člen!


Johnny Deep fanclub
http://sabkyyyy.blog.cz/
Ako vážne! Kto si tohto herca nezamioval po Pirátoch z Karibiku? Alici v krajine zázrakov? Stať sa herečkou vyberám si podobné roly. Bláznov, šialencov a potrhlíkov.



Linkin park Fanclub
http://lory-universe.blog.cz/