Hľadáte niečo? | Navigácia

All dreams are real  (navigácia)
Domovská stránka
Toto je môj domov. Možno nemá štyri steny, pohodlnú posteľ, no aj tak tu driemu moje ja so všetkými záľubami, názormi a nápadmi. Môžete tu nájsť všetko cez moju tvorbu a názory až po knihy, filmy či anime. A keď sme začali s tým, kde ste, mali by ste vedieť, kto som ja. Moje meno je Veronika, tu budem rada, ak ma budete oslovovať Viallen alebo Magicforever :) Ak sa pýtate ako som k takému hlúpemu menu prišla, choďte sa sťažovať môjmu trinásť ročnému ja a možno váš počúvne (pre mňa je už neskoro).

About me
http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/search/label/o%20Adminke
Úprimne? Nerada hovorím o sebe. To najzákladnejšie som vystihla v článku Wanted! alias Magicforever sa predstavuje. Nájsť niečo, čo je aspoň trochu normálne zmysluplné, nie je nikdy jednoduché. Ale snažím sa zlepšiť. Trochu sa otvoriť. A na podnet pár ľudí (a veľkého kopanca od samej seba) sa tu vyskytuje aj rubrika About me. Takže zbierka všetkého nepodstatného rovno pred vami.

Odlišné názory
Odlišné názory
Človeka si najviac ceníme podľa jeho názorov. Preto túto rubriku tak zbožňujem! Je to, ako mať celý svoj svet v kocke. Čo tu nájdete? Najrôznejšie témy. Od lásky na prvý pohľad, šikanu, obezitu a zdravú výživu či fajčenie až po také, o ktorých ľudia radšej nehovoria- to všetko nájdeš v Odlišných názoroch.

My art 
Za hľadáčikom fotoaparátu|Tužka na papieri |Brko & pergamen| Rádio Magic  
Moja tvorba
Myslím si, že všetko v živote je umenie. To, čo robíš. Ako sa obliekaš. Spôsob, akým niekoho miluješ. A ako rozprávaš. Tvoj úsmev. A tvoja osobnosť. To, v čo veríš. A všetky tvoje sny. Spôsob, akým piješ svoj čaj. Ako vyzdobíš svoj domov alebo večierok. Tvoj lístok s potravinami, ktoré treba kúpiť. Jedlo, ktoré pripravíš. To, ako vyzerá tvoje písmo. A to, ako sa cítiš. ŽIVOT JE UMENIE. To moje nájdete prerozdelené v štyroch kategóriach:
Za hľadáčikom fotoaparátu- nájdete svet,ktorý sa zastavil po blysnutí foťáka.
Tužka na papieri- kreslenie je moja silná stránka ale keď vás niečo baví, čo narobíte?
Brko & pergamen- papier je mŕtvi bez slov, preto sa ho snažím zachrániť. Nejaké tie krátke poviedky na voľné chvíle.
Rádio Magic  je novinka! Okrádanie youtube len pre vás, aby som vám predstavila najkrajšie piesne, čo poznám.

Knižný raj
Recenzie | Knihy z iného uhla | Knižná móda  | Knižné výzvy
Knižný úkryt- môj knižný raj
Recenzie, tipy na čítanie, mnohé zaujímavosti a ešte viac. To všetko nájdete tu na v rubrike Book. Knihy sú podstatná časť môjho života a preto aj tu na blogu o nich nájdete pomerne dosť. Ak chcete nejaké odporúčanie, alebo ste milovník fantasy literatúry, navštívte moje Recenzie. Ak ste človek, čo sa rád kochá obalmi kníh, vaše miesto je v Knižnej móde. Hlúpe ohováranie hrdiniek, knižné zlozvyky a všetko, čo si musí vytrpieť správny knihomol nájdete v Knihy z iného uhla (zaujímavosti). Knižné výzvy sú drobné články o obľúbených/neobľúbených knihách alebo nejaké tie spovede o mojej knižnej dráhe.

Filmy
Recenzie | Filmové novinky| Zaujalo ma| Anime
http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/search/label/Filmy
 Klapka, kamera,stop! Som celkom domáci typ, takže po knihách je televízor ( iste chladnička, aj ty si tam, ale teraz pššt!) je moja ďalšia láska. A kto by si večer nechcel pozrieť niečo dobré? To, čo stojí za to alebo naopak nie nájdete v Recenziách. Vo Filmových novinkách dávam nejaký ten typ do kina alebo len na určitý druh filmov. To, v čom sa svet za plátnom fascinuje- Zaujalo ma. A o rubrike Anime hádam hovoriť ani nemusím...

Projekty a súťaže
 Projekt-5 dôvodov prečo| Projekt-Sundej masku
http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/search/label/Projekty
V tejto rubrike nájdete všetky projekty. Mnou vymyslené (ako 5 dôvodov prečo) alebo tých čo som sa zúčastnila. Väčšinou sú dlhodobé a zaujímavé, takže si zaslúžia svoje vlastné miesto.