Dievča z minulosti | Fotografie

Tak som pozerala,ktorá rubrika mi tu ľahne popolom a prišla som na to, že už dávno som nedávala nijaké svoje fotografie. Tentokrát nebudú ani tak moje, ale ako provizórna modelka (a za to utrpenie si zaslúžim viac, ako len polovičné vlastníctvo!) som ich trochu šlohla a vulalá! Nie, rovnica otec,ja,foťák plus nečakane objavený staroveký nábytok (na tom mieste zväčša prebýva nuda) neveští nič dobré. Tak, ako minule pri Kde je nuda, tam je nápad.

Ja viem, že ste zlatí, ale ak to niekomu ešte nedošlo,prosím nekopírovať :)

1.
Ak sa pýtate,ako to celé vzniklo, tak to začalo práve objavením tento úžasnej skrine za mnou v hoteli v Piešťanoch, ktorá je aj našim ústredným motívom. Nie ja, skriňa. Áno, tá kráska otca naozaj zaujala. Ja som len prvok na dotvorenie, keďže vraj moje šaty sú dosť starodávne. Tak ma napadá, že som to mala zobrať skôr ako urážku... 

2.
  Ak sa niekto tešil, že som červeno-vláska, tak mám pre vás menšie sklamanie... Otec ma rád photoshop. A aj keď som jeho dcéra a mal by ma považovať prirodzene za peknú, (veď čia je to vina,keď nie som?!) tak ho nešetril ani na mne... S tým pohľadom na ten pohár si pripadám ako alkoholička. Niečo ako: "Má vôbec ešte zmyseľ to všetko zapíjať?
Súvisiace články: Revolúcia v kráse| Photoshop by Adobé-varovala som vás, neverte mu!

  3.
Tak či tak. Výsledkom je, že mám milióny fotiek, ako zízam na poháre, ovocie, darčeky apod. Tu sa asi hrám na Snehulienku :D Ale tie filtre sa mi začínajú páčiť. Normálne mi stačia jedny šaty a kuknite! Stále sú iné...A za tie obrovské nadpisy v strede sa ospravedlňujem. Niežeby som vám neverila, ale nepotrebujem svoje fotky po celom internete. Tu mi stačia, takže ak to nejakého mudrlanta napadne.-NEKOPÍROVAŤ!

4.
 
O tejto fotke som pôvodne ani nevedela, lebo ja som sa vážne zamyslela...Začnem milovať autoportréty. Máte kopec času a na bolesť nôh sa môžte sťažovať len sebe. Na týchto to nevidno, no po nejakom čase som ukradla boty svojej mame (boli krajšie, no čo vám poviem...), no mali menší háčik. Desať centimetrový opätok a číslo. O dva väčšie? Dosť na to, aby mi musel niekto slúžiť ako vešiak, keď som iba tak nestála :D

5.
Vraj prvá fotka, na ktorej som sa usmiala. Tie vážnejšie mám radšej, ale neusmievaj sa, keď vieš, že len o pár hodín bude ten darček tvoj! Asi môj posledný záber, ako šestnásťročná. Dokonca v spomínaných botičkách. Že sú nádherné! 

6.

Fotografické články,ktoré by sa vám mohli páčiť: 
Oslava jedného z najstarších miest Slovenska| Zvolen slávi 770. výročie (fotografie)  
Krutá pani Zima| Inšpirácia z 2013 
Letné foto| Kde je nuda, tam je nápad 
Umenie tela a čistej mysle- Parkour fotografie 

 Narcizmus už bolo dosť, nemyslíte? Posledná fotka,ktorú ste mali možnosť vidieť aj hore. S tou sa s vami zároveň lúčim. Ďalšie moje fotografie nájdete v rubrike Za hľadáčikom fotoaparátu. Ak sa vám páčilo môžte mi dať +1 či sa pripojte k lokalite GFC, alebo choďte na môj bloglovin , kde nájdete prehľad o aktuálnych článkoch, no najkrajšie, čo môžete urobiť, je zanechať po sebe komentár.
Páčili sa fotografie? (pokojne napíšte aj nie, veď ja som ich predsa nefotila)
Ktorá najviac/najmenej? Kto bude taký zlatý a pochváli mi šaty? :D Že nie sú až tak staromódne?
To je na dnes odo mňa všetko. 

Vaša priateľka Viallen 
alias Magicforever

Menovky: ,