Krutá pani Zima| Inšpirácia z 2013

Ako sa zdá, tak naša Pani Zima má už dlhšie nás v pláne opustiť. Keď si spomeniem na minulý rok 2013- ulice stále zasypané hojnými kopcami snehu. Do školy mi meškával autobus a slnko som zo dva mesiace nevidela. To viete. Počítajte s tým, že keby ste sa ma rozhodli navštíviť, tak Londýn je oproti môjmu malému mestečku rajom slnečného svetla ;-)
Na druhej strane to malo niečo do seba. Obdobie pre snowboardistov, lyžiarov. Keďže sa však v blízkej budúcnosti nemám v pláne naučiť ani jeden z týchto športov, naďalej zostávam pri tom, že máme radi leto. Ach, ako mi len chýba! No predtým, pár zimných fotografií z malej prechádzky popri vode z minulého roku.

Nádej na život

Vločka na kvete

Začarované jazero

Darček pre Snehulienku

Zázračná krajina

Tam niekde v mokradi

Spiaca kráľovná
Moje fotografie
Máte ešte sneh? Alebo u vás vládne rovnaké teplo, ako u mňa?
Čo máte radšej? Leto alebo zimu? 
Ktorá fotografia sa vám páčila najviac?
A prosím NEKOPÍROVAŤ
(Magicforever) Viallen

Menovky: ,