Letné foto| Kde je nuda, tam je nápad

Viete ako to dopadne, keď sa človek nudí? No, u mňa je to zväčša dosť katastrofálne...
Idem sa zblázniť! Som nervózna, mám pocit akoby som mala byť niekde úplne inde. A najhoršie je, že nemám poňatia, kde by to asi tak malo byť.
Ale občas mávam aj svetlé chvíľky- a práve vtedy sa mi zväčša podarí niečo, čo nakoniec nestojí za zahodenie. Bol to pokus, ktorý sme skúšali s ocinom ešte pred letom a dopadlo to celkom slušne. Videla som na internete podobný obrázok a povedala som si: "Toto musíme skúsiť!" Vlastne sa mi tie fotky páčia. Nie sú najlepšie, ale sú veľmi zaujímavé, tak vám ich sem pridám- možno niekoho z vás zaujmú ... :) Ale prosím! NEKOPÍROVAŤ!

1. Letné foto. Niečo málo na osvieženie :)


 2.

3.  Tu je to zaostrené na bubliny- a tie nám tentokrát vyšli dokonalo :)
4.
5.

6.Trochu sa nám rozmazala, ale tá voda mi pripomína labu, akoby sa ho sama voda snažila zachytiť :)
7.

8.
9.

Tak čo? Zaujala vás aspoň jedna? Dúfam, že áno :) Pozdejšie som vám sľúbila aj nejaké fotky z dovolenky, ale to ešte chvíľu potrvá. No, nemôžem spávať, takže aspoň môžem po nociach aj niečo pripraviť. Zatiaľ peknú noc...
 Viallen (Magicforever)

Menovky: ,