Každodenné radosti života | Letný špeciál

Som späť. Je to dôležitá veta, pretože vôbec nie je pravdivá. Nie, nie je to správna veta, lebo nie som späť. Už nikdy ani nemôžem. Za tie tri mesiace som sa stratila. Stratila? Nie! Zmenila. Znovuzrodila. Vylepšila. Precitla. Možno trochu znajivnela, pretože po prvý raz v živote cítim zaujímavý optimizmus. Možno láska vážne pletie hlavu, síce mne skôr pomohla napraviť pokrivené zmysly. Aké hlúpe, však? No malo to jednu veľkú výhodu- potrebovala som aspoň na chvíľu zistiť, že môj život nie je nezmyselný a tam vonku sú ľudia, ktorí sa radšej budú so mnou vznášať nad oblakmi a bývať vo vzdušných zámkoch. Preto tento názov- nájdime si všetci vec, ktorá nás môže tešiť každý deň!

Zoznam radostí, ktoré sú zadarmo (alebo vás veľa nestoja). Doprajte si to najúžasnejšie leto vášho života!




1. Prvý pohľad na more
Mala som šťastie. Zažila som ho ešte ako dieťa a stále si naň pamätám. Cez tú cestu som prešla viackrát, no nikdy mi neprestal ten pohľad vyrážať dych. Obraz modrého nekonečna črtajúci sa za dlhým mostom, na ktoré dopadajú raňajšie lúče- táto spomienka nikdy nevybledne. Je ako pohľadnica, trochu poranená slnkom, no stále dostatočne ostrá. Tam začala moja láska- k Španielsku a ich úžasnému jazyku. Preto som momentálne na španielskej škole. Vďaka jedinému pohľadu na tú modrú nádheru...


2. Ležanie na chrbte a pozorovanie hviezd
Vždycky som bola snilko. Ak som nemala hlavu v oblakoch večne som chodila so zdvihnutou hlavou a pozerala sa na hviezdy. Je to zaujímavý pocit- vznášať sa a zároveň sa strachovať, že nohy vám zavadia  o kameň a vy sa prudko vrhnete k zemi. No skúste si jednu noc zobrať osušku, ľahnite si na zem a počúvajte hudbu mora a pokoj hviezd.




3. Vymodelovať hrad z piesku
Bavilo vás to ako dieťa? Prečo sa obmedzovať?! Nemusíte mať svoje staré formičky, pláž ponúka kopec nástrojov, ak sa viete obzerať okolo seba. Nie je nič lepšie ako sa pustiť do stavania holými rukami a špinavý od piesku aspoň budete mať o dôvod navyše sa opäť hodiť do vody...Možno je čas prekovať svoje limity, ako dieťa ste určite chceli vymodelovať niečo veľkolepé, no nikdy vám to veľmi nešlo. Možno je čas splniť si sen.


4. Zmrzlina alebo ľadový kokteil
Nemusíte práve ako ja začínať o siedmej ráno mojitom (menší omyl v komunikácií :D), ale nie je nič lepšie ako popíjať drink na pláži alebo si dať počas horúčav riadne ľadovú zmrzlinu. Osobné odporúčanie? Ak hľadáte tú najlepšiu zmrzlinu na svete, vydajte sa do Talianska!  Prepojte príjemné zážitky so sladkou vôňou, doprajte si sladkosť alebo dobrý koláč. Ak neobľúbujete práve miešané drinky, možno ľadové frappé či mliečny shake je pre vás to pravé. 


5.Šum mora
Najkrajší zvuk, aký si viete predstaviť. Nerušte ho ničím. Skúste na chvíľu vypnúť, nerozprávať, môžte skúsiť behať, meditovať, alebo sa len tak vyvaľovať a vypnúť tok myšlienok. Nekomentujte, len načúvajte. Zapojte do toho vlastný tlkot srdca a budete veľmi prekvapení.







6. Vypnite mobil
Áno, možno sa to zdá ako blbosť, ale verte mi, že sa budete cítiť lepšie. S kamarátkou sme túto dovolenku uzatvorili zmluvu. Za hrubé porušenie sme pýtali sankcie. Skúste si dať takúto zmluvu aj sami so sebou. Ak neoplývate silnou vôľou, poproste priateľov, aby vás kontrolovali. Po čase vám už ani nebude chýbať...





7. Zostať hore celú noc a rozprávať sa
Stalo sa vám niekedy, že ste stretli niekoho s kým ste mohli prekecať celú noc? Rozprávate, rozprávate a zrazu ani neviete ako, ubehla hodina, potom dve, tri...a onedlho pozriete von a začína svitať. Nikdy som nebola zhovorčivý človek a tá predstava, že sa mi to s niekym podarí, bola donedávna úplne nepredstaviteľná...





Aké veci vás budú cez leto robiť šťastnými? Čo plánujete? Máte zoznam nejakých maličkostí, ktoré vás vedia vždy potešiť?
Páčil sa vám tento článok?Prečítajte si aj:
Pýtaj sa ma, čo robím a ja ti poviem, čo som nikdy nerobila | o Adminke 
Rovnosť, sebaklam a pocit nadradnosti | Bola iná než ostatní 
Veštenie mladým blogerom. Čo vás čaká a neminie? | Ako to vidím po rokoch na internete...
Deň, na ktorý nikdy nezaubudnem 
 
 Epilóg pre záujemcov: Mrzí ma, že tak neskoro. Nič nesľubujem, ale pokúsim sa tu byť tak často, ako to len pôjde. Dúfam, že sa článok páčil a teším sa na všetky vaše komentáre. Ak chcete vedieť, o všetkom novom na blogu, prihláste sa na odber cez google+ , bloglovin či GFC. Podobné články nájdete v rubrike o Aminke. Zatiaľ sa s vami lúčim a uvidíme sa zas zajtra. :)
Vaša priateľka Viallen




Menovky: