Pýtaj sa ma, čo robím a ja ti poviem, čo som nikdy nerobila | o Adminke

Ako som tak prezerala minulý článok a prehľadávala svoj Wishlist, začala som si uvedomovať, že sú na svete veci, o ktoré som sa nikdy nepokúsila. Nemyslím také, ako že som nikdy neskočila s padákom, neprecestovala celý svet, ale bežné činnosti, ktoré mnohý z vás považujú za samozrejmosť.

Nepila a nefajčila s priateľmi
Toto sa tak trochu spojuje s nepríjemnou historkou, veľkou dávkou tvrdohlavosti a neschopnosti odpúšťať niektoré veci. Bohužiaľ po tomto som sa tak naštvala, že som odmietla sa zúčastňovať hocijakých akcií a tak trochu to robím do teraz. Rebelantsvo je podľa mojej mienky príliš náročne a ja nerada rozburujem vody. Mám rada svoje zázemie a pohodlie, preto pre mňa správať sa, ako kultivovaná osoba je výhodnejšie riešenie.

Nerobila nikdy nič spontáne
Mám proste rada plánovanie. Niektorí tvrdia, že tie najkrajšie veci v živote si nenaplánuješ a ja s tým úplne súhlasím, no nie som ani typ divokého dobrodruha, čo zbalí posledný pár ponožiek a s deravými vreckami sa vrhne do náruče neznáma. Mám rada veci pod kontrolou. Len vtedy sa cítiť v pohode a viem sa poriadne uvoľniť. Neovládateľné je nestabilné. Napriek tomu ako zle to znie, má to veľké pozitíva- nenechám sa ubíjať osudom. Môj život je pevne v mojich rukách a verím, že som jediný vodič za volantom.

Neoslavovala narodeniny
Mám narodeniny na deň, ktorý každý iný človek oslavuje v uliciach s priateľmi alebo na párty. Ja nie. Bohužiaľ, nemám na výber. Už deň predtým k nám dorazí celý rodinný klan a ja sa stávam väzňom vo vlastnom dome. Každý mi zaželá vopred a na deň D po mne pes neštekne. Návšteva si uzurpuje obývačku a mne sa pri veľkom šťastí podarí nenápadne prekĺznuť do detskej, kde môžem stráviť narodeniny aspoň ako v takej pohode. Posledné roky je to iné. Podobný scenár nebavil ani mojich rodičov a tak každú zimu chodíme objavovať krásy Slovenska.

Čo ste ešte nikdy neurobili vy a ostatní to považujú za bežné? Čo by ste chceli urobiť až prekonáte svoj strach? Čo by ste chceli urobiť práve teraz?
Články, ktoré by vás mohli zaujímať:  
Veci, ktoré sa zmenili od môjho detstva. | Odlišné názory 
Projekty, ktoré menia svet- Before I die | Odlišné názory
Deň, na ktorý nikdy nezaubudnem 

 Epilóg pre záujemcov: Mrzí ma, že dnes rak neskoro, ale hádam to nevadí. Dúfam, že sa článok páčil a teším sa na všetky vaše komentáre. Ak chcete vedieť, o všetkom novom na blogu, prihláste sa na odber cez google+ , bloglovin či GFC. Podobné články nájdete v rubrike o Aminke. Zatiaľ sa s vami lúčim a uvidíme sa zas zajtra. :)
Vaša priateľka Viallen

Menovky: