Pod rúškom noci | Kreslím

Viem, že sa zas flákam, ale keď vonku tak krásne prší, človeku sa nechce nič robiť...Najradšej by som zaľahla do postele a už nevstala, no rozhodla som sa, že keď už nič, tak sa aspoň nebudem oberať o čas nič nerobením a zasadla som trochu k svojím pastelkám. Posledné dni som nič iné nerobila, okrem čítania, a rozhodla som sa vám sem pridať aj dve kresbičky, pretože sú tak trochu aj k téme týždňa: Mám svoj sen.
Tak čo viac dodať? Prezrite si ich. Prijímam každú kritiku. Chvála je ,pochopiteľne, nutná! ( Ale vážne. Snáď si nemyslíte, že žartujem :D ). A pekný zvyšok týždňa každému z vás.

Minulé výtvarné (ne)umenie: Päťka porazených

Pod rúškom noci
Sny. Je jedno či vznikli pod rúškom chladnej a tmavej noci, alebo za svitu teplého slnečného dňa. Je jedno, ako ďaleko, sú tvoje krídla schopné vyletieť. Ak ťa raz chytia do svojich sietí. Už ťa nepustia... (Moja maličkosť)

Možno si hovoríte, že to zo snom veľa nemá, ale podľa mňa to nie je celkom pravda. Pre mňa to je niečo ako sen, v tej najčistejšej hmotnej podobe. Bol by z toho i celkom zaujímavý lapač snov. Kedysi mi jeden visel nad posteľou, no pri úprave izby sa mi poničil :( Možno sa pokúsim si nejaký vyrobiť, ale keďže v týchto veciach nie som až taká zručná, asi ma proste čaká v blízkej budúcnosti návšteva obchodu :D A čo vy? Máte nejaký lapač snov?
 

Ten napravo som hodila do Zoneru. Veľmi som sa s ním nehrala- nebolo ani poriadne s čím- no vyhodilo mi nakoniec toto. Príde mi ešte krajší, než môj pôvodný. Tá biela tomu dodala celkom zaujímavý nádych. Nemyslíte?


Pramene snov
Otvor si srdce a vypočuj , čo ti hovorí. Nasleduj svoje sny, pretože len človek, ktorý sa za seba nehanbí, môže byť svedkom Božej slávy.
 
Nepatrí to medzi moje, ale aj tak sa mi to celkom páči. Neviete si predstaviť, ako dlho mi trvali tie jej vlasy. Našli by ste medzi nimi prameň , ktorý by mohol patriť vám? :)
Súvisiace články: 
Realita môže zničiť sen. Tak prečo sen nemôže zničiť realitu?  
Najhoršie slová na svete...Čo keby?  
Láska na prvý pohľad | Pravda alebo nezmysel? 
Som zvedavá na vaše postrehy
Vaša Viallen
 

Menovky: ,