Láska na prvý pohľad | Pravda alebo nezmysel?

Mojou úlohou má byť jednoduchá odpoveď na otázku: Veríte v lásku na prvý pohľad? 

Musíme uznať, že láska je jedna z najpoužívanejších námetov. Či už v piesňach, filmoch, knihách a hlavne v poslednej dobe, akoby sa roztrhlo vrece s milostnými trojuholníkmi, ktoré teraz asi zabezpečujú všetky priečky bestsellerov, hádam už v každej knihe pre teenagerov. A všetkým nám je asi jasné prečo....  
Láska. Ten cit, ktorý ľudí sužuje i napĺňa už celé veky. Nelogický, bláznivý a pritom tak krásny...

Život na vážkach
Či verím v lásku na prvý ohľad? Hmm. Áno aj nie. 
Na jednej strane sa u mňa bije srdce, ktoré chce veriť v romantiku, v lásku na prvý pohľad. Veď už len tá predstava, že raz stretnem niekoho, s kým strávim sotva tri sekundy a budem mať pocit, že toho človeka poznám celý život, je pre mňa nádherná. 
Potom neodkladne nastupuje mozog, ktorý len "prevracia oči" nad tou scénou, ako zo zlého dievčenského románu a neustále mi omieľa, že ako môžem milovať človeka, ktorého ani nepoznám?
Odpoveď na túto otázku by som aj tak každým dňom menila. Keďže v poslednej dobe ma zas chytila tá moja romantická nálada (a piesne, ktoré momentálne počúvam, mi s tým nijako nepomáhajú) , je pre mňa ťažie uvažovať nejako racionálne, ale niekedy aj to treba...
Myslím, že zatiaľ, aj keď toho budem asi pozdejšie ľutovať, že som vôbec niečo také napísala, dávam láske na prvý pohľad šancu, i keď to rozhodne nie je niečo, na čo by som chcela čakať celý svoj život...
Ani netvrdím, že takéto vzťahy majú dlhodobé trvanie. Láska nie je cit, ktorý by nemal vznikať na základe jediného pohľadu- už len preto, že je to skôr pobláznenie vzhľadom, ako dušou- a tam nikdy nemôže vniknúť nejaká budúcnosť. Ale možno by sme si každý aspoň raz, zaslúžili zažiť lásku na prvý pohľad, prinajmenšom -alebo radšej prinajväčšom? :D- nájsť dušu, s ktorou si raz budeme pripadať, akoby sme našli všetko, čo nám chýbalo, naše druhé ja, aj so všetkými chybami a prednosťami, ktoré má...

Mne by pokojne stačil aj niekto, s kým budem prosto šťastná. 
Vraj Boh, keď stvoril človeka rozdelil jeho dušu na dve a dal ju niekomu inému, aby sa potom na Zemi našli. Nuž, kto vie? Ja som síce v Boha nikdy neverila, ale na svete sa stali aj čudnejšie veci...



Láska v modernom svete
Ak mám prejsť aj k smutnejším témam, tak si všímam, že posledné generácie, akoby vôbec nevedeli, čo to slovo láska vlastne znamená.
Moja kamoška trávi so svojím priateľom viac času, ako moji rodičia, ktorí sú svoji okolo dvadsať rokov. Pritom, keď je bez neho, tak nerobí nič iné, než že sa naňho neustále sťažuje! Keď nad tým tak uvažujem, tak som ju snáď ani nepočula o ňom povedať jediné jedno pekné slovo. A hneď na to mu posiela esemesku, ako strašne ho miluje. No, nepríde vám to pritiahnuté za vlasy?
A všetky tie správy , ktoré si detičky- a tým nemyslím iba mladších ako ja- posielajú Facebookom. Si moja jediná, pritom dobre že nenapíše mylujem ťa 
(každému milovníkovi pravopisu, ktorému sa z toho Y zatočila hlava, sa ospravedlňujem). Všetko mi to pripadá, tak príšerne umelé. Už len fakt, že si to nehovoria do očí, mi prosto príde divný. Nechcem, samozrejme, nikoho urážať. Neviem, možno iba nerozumiem tomuto, miestami až príliš, modernému svetu. Alebo iba nerozumiem láske, ak sa tej vôbec porozumieť dá...


Články, čo by vás mohli zaujímať:
Realita môže zničiť sen. Tak prečo sen nemôže zničiť realitu? 
Fajčenie? Ja hovorím nie! 
Samovražda | Smutný koniec života
Už iba pár hlúpych otázok a dám vám pokoj :D
A čo vy? Aký je váš názor na lásku na prvý pohľad? 
Veríte v ňu alebo ju vôbec nepripúšťate? 
Myslíte, že je to skôr pobláznenie alebo skutočná láska? 
Zažili ste už niečo podobné? Pokojne mi môžete napísať nejaké srdcervúce príbehy :D Ja čítam rada, aj keď viem , že mnohým z vás sa nechce písať...

 Vaša priateľka Viallen (Magicforever)

Menovky: ,