Nudné štatistiky, zdĺhavé príhovory a 2 roky strávené na All dreams are real

Číselká sa zmenili a na svoje veľké prekvapenie mi šestka stále nejde pod ruku, hádam sa to budúci rok zlepší. Neviem čím to je, ale vonku začal padať dážď a ja som si uvedomila, že nemám chuť na nič iné, než vylihovanie v posteli, popíjanie kakaa a užívať si víkend zabíjaním času, kým sa ešte dá. Ak by som to mala brať z môjho pohľadu blog zíval viac prázdnotou, no napriek tomu sa tu udialo pár pekných vecí, o ktoré sa chcem podeliť.

Ja & Blog
Ak by som to mala brať z môjho pohľadu blog zíval viac prázdnotou než prekvital. Rok 2014/2015 bol pre mňa náročný a viac vecí som potrebovala prekonáva sama a v tichosti. Napriek tomu som za celý rok publikovala 108 článkov ( 84 mi leží v konceptoch- rozpísané alebo čakajúce na vydanie), ku ktorým ste mi napísali úžasných 1233 komentárov! Na každý som sa snažila odpísať, a aj keď by som brala, že každý druhý je môj, 616 komentárov je krásne číslo a ja vám zaň vážne ďakujem! Na čo som tento rok hrdá? Podarilo sa mi sem spísať moje predstavenie Wanted!, čo považujem za úspech, lebo stvoriť nejaký zmysluplný článok o sebe je pre mňa priam nemožné. Podobný nezaujímavý (ale potrebný) článok je Navigácia blogu a Kde ma nájdete? Na starom blogu som to dokázala až po troch rokoch, takže si gratulujem!

Najčastejšie zobrazované články 2015
- to, o čo je najväčší záujem 


1. miesto- Najpozeranejší článok Kreslím | Päťka porazených mal 298 zhliadnutí. Zdá sa, že najväčší záujem ste prejavili o moje maliarske schopnosti. Ja neviem či sa na ne chodíte zabávať či čo, no to je jediný dôvod, prečo by niekto navštevovať toto čierne zákutie blogu.  
2. miesto- Opäť moje kreslené nepodarky s 245 zhliadnutiami Zraz anjelov | kreslím
3. miesto- Prekvapivo- kreslené výtvory s názvom Pod rúškom noci | Kreslím. Toto je už naozaj podozrivé... 214 zobrazení je tak akurát na tretie miesto.
4. miesto- Obsadili maličkosti z môjho života. Konkrétne trochu smutný osud, ktorý ma stretáva každé Narodeniny | Project about me
5. miesto- Ste určili knižným hrdinkám. Však čo si budeme hovoriť? Milujeme ich, a predsa by občas potrebovali poriadny kopanec- 5 dôvodov prečo: Sa má čitateľ chuť ísť občas zakopať. Alebo tam aspoň zakopať hlavné hrdinky

Najkomentovanejšie články 2015
-tam, kde to najviac žije


1.miesto- Moje veľké vyznanie Ďakujem, J. K. Rowling, za chlapca, ktorý navždy ostane v mojom srdci.s 35 komentármi. Prečítajte si o knihe, čo zmenila svet a predpovedala budúcnosť! Nebude na svete dieťaťa, ktoré by nepoznalo jeho meno...
2. miesto- 31 komentármi ste poctili moje zamyslenie sa nad módou  Prečo ľudia nosia značky? | Obchodné značkovanie dobytka. Čítali ste o mojej averzií k značkám a ľuďom, čo nimi zakrývajú vrchol nevkusu.
3.miesto- Problémy nás jedináčikov (introvertov) a krásne číslo 30 Samota a osamelosť| Slučka okolo dusiaceho sa srdca.. Pretože nás sa na súrodencov nik nepýta!
4.miesto- Článok 15 ročnej Viallen, ktorý sa umiestnil aj v tom najlepšom z Témy týždňa Čo je podľa mňa genialita? Nevzdávať sa! O výnimočnosti a kreativite. I o tom, ako občas nevedome šliapeme po vlastných aj snoch iných. Čo je podľa mňa za tým?
5. miesto- Článok z odlišných názorov na Sociálne siete: Facebook | Riadia náš život? Ja som tu na blogu, vystupovala ako veľký odporca techniky, pravda je, že jediné, čo mi vadí, je, že ju ľudia nevedia používať.

Najväčšie sklamania 2015
- čo som si predstavovala inak.

 
1.miesto. Moja prvá recenzia pre Čítaj.to a...nič. Žiadna podpora, žiadna reakcia nič. Nikto to nečítal, nikto nemá názor na článok. Som naozaj hlboko sklamaná-  Rachel Hartman-­ Serafína: Skrytá tvár  
2.miesto- Snažím sa tento film predýchať. Vážne.  Amazing Spiderman nie až tak úžasný... Snažím sa tento film predýchať. Už sa našťastie nebudím po nociach s krikom.
3.miesto- Charitatívne organizácie| Pomáhame či nepomáhame?
Úspešný článok, tak čo ma sklamalo? Vaše názory, veľká nedôvera a skepsa. To sme až tak hlboko uviaznutí vo vlastnom strachu?
4.miesto-Nerd tag | o Adminke.
Mnoho rokov som sa venovala mágií, fantasy a schi-fi. Doteraz je to jeden z najčastejších námetov, ktorý tu používam. Chodíte na môj blog a vážne vás to ani trochu nezaujíma?
5.miesto-Oslovila som mnoho anime blogov, no málokto prejavil záujem vyjadriť sa k Blood C: Putojem v pasci nekonečnej noci | Anime recenzia. Mrzí ma to preto, lebo je to podľa mňa jedna z najlepších recenzií na blogu celkovo.

Najväčšie prekvapenia 2015:
- to som vážne nečakala

1.miesto. Rádio Magic
malo za tento rok veľkú úspešnosť. V šiestich častiach som vám predstavila až sedem blogeriek. A každé malo cez sto pozretí. Takže ak túžite trochu zviditeľniť blog, je to dobrá príležitosť!
2.miesto- Tužka na papieri.
Vážne nechápem, prečo práve takéto články mali úspešnosť. Veď ja vôbec neviem kresliť! Ja som tu pre svoje hlúpe keci a nie výtvory z veľkej depky a nudy.
3.miesto- Mesiace s Viallen
Má ešte zmysel odsudzovať ľudí, čo zapratávajú blog denníkmi? Som rada, že nejaké tie záznamy z môjho života vám prídu zaujímavé...
4.miesto- Sundej masku-
Jeden z mnohých zabudnutých projektov. Má pekné témy, ale po čase vás podobné veci vždy prestanú baviť. Mňa teda áno.
5.miesto- Vianoce v rozprávkach. Na čo sa vždy tešíme? | Filmy
- myslela som, že to bude len ďalší nudný článok

Najlepšie objavené Filmy & Anime 2015


1.miesto.Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata -nechápem, ako sa mi podarilo tak dlho odolávať. Najlepšie strávený čas. Najlepšie anime, aké som kedy videla.
2.miesto- Blood C: Putojem v pasci nekonečnej noci | Anime recenzia-Vážne tomu nechápem, ale z nejakého dôvodu sa mi vždy páči to, čo ostatní nemôžu vystáť. Som asi jediný človek s dobrou recenziou na Blood C
3.miesto- Nedotknuteľní-aneb zábavná cesta na invalidnom vozíku (recenzia)
Tento film ešte spájam s jednou úžasnou príhodou a to výletom do Španielska. Film podľa skutočnej udalosti, ktorý vám dokáže, že aj tak skazený svet a starosti môžu prerásť do šťastia a lásky.
4.miesto- Imaginaerum| Aj dnes večer ti ukážem sladký sen (recenzia filmu)- Ako správny nadšenec metalu by som bola hlúpa, keby som si tento film nepozrela.
5.miesto- Warm Bodies | Romantika opäť ožíva (recenzia)

Najzaujímavejšie knihy 2015


1.miesto.Ticho- Susan Cainová | Mĺkva sila introvertov (recenzia)
Kniha, ktorá mi pomohla vyrovnať sa sama so sebou 
2.miesto- Zlodejka kníh-Marcus Zusak | Slová majú život (recenzia)
-  Nepatrí to zrovná medzi najbežnejšie žánre, ktoré zvyčajne čítavam. Nenájdete tu nič fantasy ani kúzelné bytosti, ale je to výnimočná kniha plná lásky, sklamaní, bolesti aj radosti.3.miesto- Anjel- Cliff McNish ( recenzia )
- Nečakala som zrovná nič svetoborné- ani som sa toho nedočkala- ale celkom príjemne som si pri tom oddýchla.
4.miesto-Rachel Hartman-­ Serafína: Skrytá tvár
Myslím si, že náš druh ešte nevyspel natoľko, aby o sebe mohol tvrdiť, že vie všetko. Stále je tu veľa nevyriešených záhad, zvláštne objavy a incidenty, ktoré nútia ľudí, ako ja, zamýšľať sa nad tým, či existuje niečo viac. Tajuplný svet od Rachel Hartmanovej toto všetko ponúka.
5.miesto- Suzanne Collins | Hunger games (recenzia)
Aj keď sa to nezdá, ľudí spája nenávisť… Myšlienka,ktorá vnikla počas pozerania televíznej šou nakoniec vôbec nie je taká nereálna.

Najväčšie prepadáky 2015
- čo viac povedať ako už nikdy viac?


1.miesto-LOL | Film,ktorý nechápe vlastný názov
2.miesto-Temné hmoty-Philip Pullman (recenzia)
3.miesto-Amazing Spiderman nie až tak úžasný...
4.miesto-Wolverine | Mača,čo si láme pazúre (recenzia)
5.miesto-Čierna labuť| Dokonalosť bude tvojim pádom (recenzia)

A sme na konci zhrnutia môjho blogového pôsobenia :) Ak ste to prečítali do konca máte moje veľké uznanie. Žite a buďte spokojní! No hlavne, prežime to tu spolu! Hádam aj tento rok prežije v znamení splnených snov, nech naozaj všetky vaše sny sa stanú skutočné. Tak toto boli moje nudné štatistiky, zdĺhavé príhovory a dva roky strávené na All dreams are real

Vaša priateľka Viallen

Menovky: