Ako mi hrubica zmenila život | Ako sa rodia sny a umiera realita


Trochu divný názov, ja viem...
Ale rada vám to všetkým vysvetlím. Najprv som si nemyslela, že tento článok napíšem
(a že ho sem vôbec dám).

Každý máme nejaký začiatok tvorenia, niekto začne písať vo svojich deviatich, iný čakáme na veľký záblesk z neba, ktorý nás posadí za pero a papier a vdýchne našim postavám život. Ten môj prišiel asi najzvláštnejším spôsobom, z veľkej dávky utrpenia a ohromného šťastia.
"Predstavivosť je začiatok tvorenia. Človek si predstaví, po čom túži, chce to, čo si predstaví, a nakoniec vytvorí to, čo chce."
Ak si myslíte, že preháňam, preženiem ešte viac, lebo ten čudesný zázrak sa udial na poli večného bojiska s gramatikou a známkami- v škole. Presnejšie v ôsmom ročníku základnej školy po asi najhoršej známke z diktátu za celú moju študentskú éru. Môj boj s i/y skončil ako Napoleon pri Waterloo a ja som bola na pokraji zrútenia. Nie zo známok, ale zo života. Veľmi zlé obdobie, ktoré sa na mne podpísalo a priatelia si ho doteraz pamätajú ako moje zombie obdobie, kde som už len často počas hodín a rozhovorov bezducho sedávala v lavici a zízala do steny. Deň čo deň.
"Šťastie človeka stojí na troch pilieroch: má čo robiť, má čo milovať a má v čo dúfať."(Joseph Addison)
No môj blesk nebola známka ani múza, popud či nápad. Ale priateľka. A jej typický chladný prístup ku každej veci: „Nevieš písať? Tak píš! Píš tak často ako to pôjde a zlepši sa. Nemôžeš doživotne na tom byť takto...“
Ani neviem prečo to na mňa tak zapôsobila. Moja prvá myšlienka bola: „Ona je blázon!“ A aj je, ale nič na tom
nemenilo, že má pravdu. A tak som po dlhých rokoch opäť vzala do ruky pero a papier (bol to počítač, ale môžete si to predstavovať radšej takto...) a začala som. Z ničoho nič, zo strany boli tri, z tých dvadsať a z nich neskutočné šťastie. Pocit, keď vám pod rukami vzniká život, niekto vedie vaše ruky, kladie ich na správne miesta a vy ako nástroj
nekladiete odpor, len preciťujete každé hlasné ťuknutie.... 

"Pocit šťastia je len prístup. Buď sa budeme dobrovoľne cítiť zle, alebo dobre. Množstvo práce v oboch prípadoch je rovnaké...Aj tak stačí spraviť len voľbu." (Francesca Reigler)
Zlepšila som sa v pravopise, tvorení ani nevravím. Obnovila som si ten pocit, čo ma na tom tak napĺňalo, keď som prestala a opäť som ho našla, vášeň a oheň v mojom živote, ktoré ma hnali viac než láska či čokoľvek iné. Milujem to, aj teraz zúrivo búšim do klávesnice, prsty prirodzene hľadajú, čo stlačiť a to ma teší. Moje hniezdo myšlienok magicforever.blog.cz mi dalo krídla a aj teraz po zmene adresy na All dreams are real sa cítim úžasne. Omnoho viac živá, nespútaná. Píšem naozaj vždy keď sa dá. A občasne prokrastinujem ako každý správny človek! Nie som dokonalá, no som tu a vy so mnou... Čítate moje články, podporujete ma a ja vám nikdy nebudem schopná dostatočne poďakovať. Táto príhoda sa udiala už pred šiestimi rokmi. Ako to len beží. Možno je čas pomaly začať s tým, na čo sa pripravujem celý život- príbehy.
Je naozaj zaujímavé, ako vám jedna hrubica dokáže zmeniť celý život...
Páčil sa vám článok? Prečítajte si aj:
Prečo nevidíme rozdiel?- Samota a osamelosť| Slučka okolo dusiaceho sa srdca. 
Všetci všetko vedia, všade boli-Profesionáli na každom kroku
Čo je podľa mňa genialita? Nevzdávať sa! 
Realita môže zničiť sen. Tak prečo sen nemôže zničiť realitu? 
Najhoršie slová na svete...Čo keby? -Prečo si nimi tak ubližujeme?
Tvoríte? Ako ste začínali s blogovaním vy? Čo vás na tom naviac baví? Napíšte mi to do komentára, teším sa na vaše názory :) 

Hádam sa vám článok páčil. Podobné nájdete v rubrike Odlišné názory. Nezabudnite ma podporiť 1+ alebo sledovaním cez Google+ či inou formou, dajte o blogu vedieť, dajte vedieť o sebe, že ste tu boli užite si zvyšok dňa naplno, možno aj na vás za rohom čaká hrubica, ktorá zmení váš život.
Vaša priateľka Viallen Prečo si nimi tak ubližujeme?

Menovky: