Another: Škola hrôz a nespútaného hororu | Anime recenzia

Názov: Another
Počet epizód: 12 + OVA
Žáner:Akčné/Horror/Nadprirodzeno/ Mysteriózne/ Detektívne/
 
Škola je už sama o sebe strašné miesto, nie to ešte, keď ho stíha diabolská kliatba. Nikto nevie, prečo sa to stalo, isté je len to, že to začalo smrťou jedného z deviateho ročníka. Možno to bol žart, možno odmietli prijať smrť, do triedy pridali lavicu navyše, keď v tom niekto z triedy vykríkol: ,,To je on. Pozrite! Nie je mŕtvy!" To, čo sa začalo ako krutý žart, teraz končí vraždami. Ak do triedy príde nový žiak a v triede chýba lavica, žiaci umierajú za záhadných okolností. Kouichi Sakakibara však svoju lavicu mal prichystanú, tak ako to, že počet nesedí? Jednoduchá odpoveď, medzi žiakmi sedí jeden, čo je mŕtvy!
 "Death is not kind. It's dark, black as far as you can see, and you're all alone... Yes, but it's no different when your alive, is it?" -Misaki Mei

Another je jedno z najlepších mysterióznych anime, aké som kedy videla. Ja pravda, že nedokázalo vo mne vyvolať také silné emócie ako napríklad Jigoku shoujo, ale musím pochváliť úžasný príbeh s mysterióznou zápletkou. Po prvýkrát som vôbec neuhádla pravdu! V celom scenári by som našla jedinú chybičku, ale nie je to nič, s čím by som nedokázala žiť a pri hlbšom skúmaní by som čiastočne svoju námietku mohla uspokojiť. (Nasledujúca veta je spoliler : Ak Misaki Mei videla farbu smrti, nestačilo si v triede proste dať pásku dole a všetkých zachrániť)
Postavy sú trochu ploché a pripravte sa na to, že väčšina je viac menej do počtu- obete na krásne krvavé scény ich strašného prekliatia. Kouichi Sakakibara, ako to hlavný hrdina, je (ako to býva) trochu otravný, na prvý pohľad úbohý ťuťmák, ale má svoje svetlé chvíľky a vo väčšinu času som s ním nemala problém. Moja najobľúbenejšia postava
je Misaki Mei, ktorá ma fascinovala už z plagátov. Temná a záhadná a hlavne veľmi príjemná. Jedna z dievčenských hrdiniek, ktoré nebude mať chuť zakopať. Vždycky ma dokázala niečim šokovať.
Kresba je ďalším kladom. Nehrozí, že by ste si postavy mýlili a obzvlášť sa mi páčil ako realisticky bol vykreslený obchod s bábikami. Desivo a nádherne zároveň. Ako atmosféra celého filmu.  
Vďaka len dvanástim epizódam vás tvorcovia nenaťahujú dlhými zbytočnosťami, každá scéna má svoje miesto, buď v príbehu, alebo aspoň dobrom efekte. A to ma privádza na tému krvi. Áno, bude jej tam dosť. Nie ako v Efen lied, ani Blood C, nič pri čom by ste nemohli zjesť misu hranolčekov, ale odporúčam hlavne necenzurovanú verziu...

Honestly, you're terrible. You're supposed to say you remember... Even if it's not true.

Videli ste niekedy toto anime? Čo na naň hovoríte? Páčila sa recenzia? Pozriete si ho? Máte nejakú obľúbenú postavu? Koho ste tipovali za mŕtveho? Napíšte mi to do komentára! Ale neuberejte ostatných o prekvapenie. Spoilery riadne vyznačte a dajte do nových odsekov :)

Moje hodnotenie Another:
 
Anime, ktoré by sa vám tiež mohlo páčiť:
Blood C: Putojem v pasci nekonečnej noci | Anime recenzia 
Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata
Viallen a Anime | Ako som začínala? 
 
Dúfam, že sa recenzia páčila, lebo táto Anime rubrika sa bude pekne rozrastať a ja očakávam vaše komentáre. Dúfam, že skočíte aj na google+ alebo bloglovin, ktorí vám zaručia prehľad o všetkých článkoch. Pri Filmoch & Anime sa uvidime opäť v stredu. Sajónara!
Vaša priateľka Viallen
Read more at: http://maanbalcita.blogspot.sk/2013/09/another-anime-quotes.html
Copyright © maanbalcita2013

Menovky: ,