Krásna smrť na jazere | Tarotové príbehy

Čo sú to tarotové príbehy? 
Každý aspoň raz počul o osude. Odkazu bohov v podobe tarotových kariet. Nemusíte poznať význam, nemusíte poznať karty, ale Tarot skrytých svetov od Stephanie Pui-Mun Law sa mi stal predlohou pre moje príbehy. Niekedy je to obrázok, inokedy význam, ale každá z nich v sebe nesie skrytý príbeh, ktorý vám chcem rozpovedať. Budem rada za každý váš komentár!
 
Muž ležal na zemi, ruky rozpažené, dlane otočné k nebu, akoby jediným pohybom túžil zlietnuť priamo k Bohu. Okolo neho sa týčili zapichnuté meče ako náhrobky padlých hrdinov v nekonečnej pustatine hnevu. Dva z nich mu odpočívajú prekrížené na chrbte popierajúce porážku, spravodlivosť alebo krivdy a bezprávie v bitke, do ktorej sa rozhodol pridať. Slnko zmáčalo oblohu krvavými odtieňmi, žalostne podobným tým na zemi....Zdalo sa, že nič nemôže prerušiť ticho ustupujúceho dňa. Vtom s trepotom z neďalekého jazera nevzniesol kŕdeľ labutí. Hrdo vyniesli svoje čierne telá k oblohe. Strieborné ostrie mečov v ich nohách sa odrážalo od hladiny. Muž si s úžasom predstavoval ako sa pomaly strácajú v tmavom tieni noci, ktorý medzičasom stihol pokryť všetko navôkol.
 Brat k nemu padol na kolená. „Nechal som ťa s tvojimi beznádejnými snami,“ riekol zachrípnutým hlasom. „Ach, braček! Bol som blázon! Mysliac si, že poznám zákony zaplatil som príliš tvrdo. Ako teraz môžem vrátiť premárnený dych?“ Chytil ho za ruku, po tvári sa mu skotúľala slza.
  Na smrť neexistuje žiadny liek.“

„Tak jediné, čo nám ostáva, je žiť....“

Menovky: , ,