Rádio Magic- Fullmetal Alchemist

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Fullmetal Alchemist
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••
Dnes nie je prvého, ale to neznamená, že Rádio sa neponesie v znamení jedničiek. A dátum nebude jediný odkaz. Poriadne nalaďte antény a pripravte sa na špeciálne vydanie rádia Magic. Ako vidíte je streda- to znamená Filmy & Anime. Preto som oslovila odborníčku Dombabas na jedno z najlepších, najpopulárnejších anime sveta- Fullmetal alchemist, ktorá povedie celé toto vydanie.


Pozrite si recenziu na Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata 

Dombabas: Fullmetal Alchemist jednoznačne patrí k najznámejším a najobľúbenejším anime. Stretla sa tam slušná kresba, epické soundracky, veľmi reálne postavy a výnimočný príbeh. Obe jeho série majú svoje vlastné plusy a mínusy. Vaše obľúbené postavy v prvej sérii nemusia byť Vaše obľúbené v Brotherhoode a naopak. Vidíte ich v inom svetle.

Rain - SID

Viallen: Tak, tak. Tomuto anime som sa dlho vyhýbala. Zvyčajne nemám dobré skúsenosti s anime, ktoré sa páči ,,davom," ale Alchemista si to zaslúži. Ak ste tomuto typu umenia ešte nepodľahli, rozmýšľajte o Fullmetal Alchemist ako o svojej prvotine. Nenájde sa človek, ktorý by si tam nedokázal nájsť to svoje. Dnes sa skúste odpútať od vášho skeptického sterilného ja. Dajte priestor vzniku, niečomu novému. 

Let it out - Fukuhara Miho
 

Dombabas: Ak mám ale vybrať svoju obľúbenejšiu, bude to Brotherhood. Nielen preto, že ide presne podľa mangy, ale má len nebadateľné množstvo fillerov (tuším dve epizódy) (pre neznalých ako ja, filler=epizóda, ktorá nemá nič spoločné s dejom) čo ocení určite každý, o niečo lepšiu kresbu, viac v ňom spoznáte vedľajšie postavy a musím povedať, že aj soundtracky sa mi páčili trochu viac.


Viallen: Nemôžem si dovoliť nesúhlasiť, ale som šťastné, že som ako prvý nevidela Brotherhood. Pôvodná séria má očarila epickými koncami. Každý diel ponúka na záver myšlienku, ktorá vám vezme pôdu pod nohami a to vás donúti spustiť novú a novú časť. Brotherhood síce obsahuje veci na zamyslenie, ale keďže postavy dostali väčší priestor sa prejaviť, aj akčné scény postali iný rozmer...  

Again - Yui

Domabas: Hudba je neoddeliteľnou súčasťou každého anime. Aj po dopozeraní si ju môžete púšťať a stále sa cítite, ako keby ste toho súčasťou. Z prvej série je legendárna pieseň Bratja (s ruským textom), ktorá je tak mrazivá a krásna, že som presvedčená, že sa zaradí k vašim najobľúbenejším. Ešte viac sa mi páči jej klavírna verzia. 
Viallen: To musím uznať! :) Bratja je asi najkrajšia pieseň nešného výberu!


Dombabas: Potom sú tu openingy a endingy. Ani jeden z nich by som neoznačila za priemerný alebo nebodaj zlý. Všetky ich texty som si mrmlala a spievala pri každej jednej časti. A to sa mi bežne pri anime nestáva. Oveľa viac ma zaujali tie z Brotherhoodu. Možno preto, že hneď prvé dva openingy sú od interpretov, ktorých dobre poznám a ich piesne pre mňa nie sú nič nové. Za moje najobľúbenejšiu považujem Nico Touches the Walls - Hologram , Sid - Uso.

Nico Touches the Walls - Hologram

Premýšľam nad svojimi obľúbenými postavami a je to ťažšie, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Ja som si totiž obľúbila takmer všetkých. Od Eda, Winry, cez Hughesa až po Mustanga. Dokonca aj záporákov. To svedčí o kvalite celého Fullmetal Alchemist.

Sid - Uso

Viallen: Ak by som mala hovoriť za seba, mojou najbľúbenejšou pustavou je suverénne Edward, pretože je pre mňa symbolom toho, prečo milujem anime. Mustang- za to, že do poslednej chvíle ho môžete nazývať sviňou aj hrdinom. Lust a Wrath- najlepší dôvod, prečo sa na pôvodnú sériu nevykašlať... 

Dombabas: Ak hľadáte seriál, ktorý vás rozosmeje aj dojme, nesie v sebe súboje ale zľahka aj trochu romantiky, rozhodnete siahnite po Fullmetal Alchemist. Pripravte sa ale na to, že po dopozeraní poslednej časti nebudete vedieť, čo ďalej robiť so svojim životom :-D


A ja som sa bála, že som jediná :D Ďakujem krásne, Dominike z blogu dombabas.blog.cz. 
Hádam naše spoločné úsilie vás dovedie k tomuto anime. :)

 


Videli ste toto anime? Pozreli by ste si ho? Máte nejakú obľúbenú pieseň? Páčilo sa vám toto špeciálne vydanie? Budem rada za vaše názory. Nezabudnite ani, že do 31.3.2015 prebieha Knižná foto súťaž!


Páčil sa vám tento článok? Pozrite si aj:
Pozrite si recenziu na Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata
Pozrite si to najlepšie z Rádio Magic | Cz&Sk  // Rádio Magic | Covery  // Rádio Magic | Jemné melódie 

http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/2014/12/radio-magic-merry-christmas.html

Ďakujem, že ste si pozreli tento článok! Ak vás zaujíma aj ostatné príspevky z pirátskeho rádia Magic, kliknite si TU alebo na rubriku My art- Rádio Magic či na niektorú z minulých častí ako  Rádio Magic Povzbudzovače - plné energických pesničiek. Alebo Jemné melódie venované inštrumentálnym a metalovým slaďákom... Ja dúfam, že sa vám dnešný diel páčil. Ak áno nezabudnite mi zanechať nejaký pekný komentár, alebo ma podporte 1+ cez môj google+, kde nájdete najnovšie články. Ešte raz jedno veľké poďakovanie Dombabas a teším sa na vás pri ďalšom článku! :)

Vaša priateľka Viallen :)

Menovky: ,