Filmy|5 dôvodov prečo dať anime šancu...

Pre fanúšikov, nič nové. Pre nováčikov sú dvere otvorené. Prestaňte sa obávať toho, ako sa na vás ostatní budú pozerať. Dokázali by ste sa vzdať niečoho tak skvelého, kvôli predsudkom? Spoznajte emotívny svet nádherných príbehov, akcií a skvelých priateľstiev.

Články, ktoré by sa vám tiež mohli páčiť:
Viallen a Anime | Ako som začínala?
Rubrika: Odlišné názory

black rock shooter, anime, Viallen, All dreams are real,1.Príbeh
Tí, ktorí prepadli anime, už vedia, že knihy, filmy sa oproti anime môžu strčiť. Áno, vážne! Dokonca som si dovolila napadnúť najčistejšie formy umenia a všetkých milovníkov kníh (včetne seba). Predstavte si knihu, kde sa nachádza asi dvesto postáv a každá s nich má svoju minulosť, vlastnú cestu, kam ide a zároveň sa prepletá s osudom hlavných hrdinov, no neslúžia len na okrasu. Až príde čas, budete sledovať ich víťazstvo alebo pád. Že si na takú neviete ani spomenúť? Možno preto, že neexistuje! V anime dostanete neskutočne veľa ľudských životov, každá z vás sa vám vkradne do mysle, osloví vás, zamiluje si vás a s plačom ich budete držať za ruku a prosiť, aby vás neopúšťali.

2. Emócie
Človek, ktorý tvrdí, že anime je pre hlúpe deti, nikdy nijaké nevidel. Možno je to tou kresbou, možno tým príbehom, alebo tou neuveriteľnou hudbou, no nič ma nedokáže tak rozcítiť (a to nie som nijaká cintľavka). Anime sa pohráva s vašimi citmi ako s pingpongovou loptičkou. A to ma moji priatelia považujú za celkom necitlivého človeka. Osobne aj sama uznávam, že moje srdce utláča väčšina môjho mozgu, no pri anime...Nemám slov :D

3.Inšpirácia a myšlienky
Najkrajšie myšlienky a citáty som nikdy nečítala v knihách, nenašla som ich vo filmoch, tie najhlbšie, čo poznám vždy pochádzajú z anime. Krásne úvahy o samote, priateľstve, odlišnosti a odvahe, nádherný pohľad na svet, aký by väčšina autorov mohla len závidieť. Smejte sa, pokojne si hovorte svoje. Ja ale viem, o čo všetko prichádzate!

4.Kresba
Ak vám to doteraz nedošlo, hovorím o tých divných postavičkách s divnými očami. Ach...Ak mám byť úprimná, mnoho dnešných animákov je podľa mňa omnoho viac...Ako to povedať? Nevkusných. Anime má rôzne štýly kresby, ako aj príbehov. Preto existuje niekoľko kombinácií, kde si každý môže nájsť to svoje. Ak hľadáte dámy s "väčšími prednosťami", skúste niečo ecchi, no nepúšťajte si to k filozofickým chvíľkam. Všetko je to o tom, na čo práve máte chuť...

5. Nečakané konce
Zahoďte: "A zazvonil zvonec a rozprávky je koniec." Zomrela vám vaša obľúbená postava? A ste si istí, že to bolo tak? Čo keď to iba predstieral? Bol to sen alebo iba halucinácia, ktorá mala hlavného hrdinu zmiasť? Pri anime nikdy neviete koniec. A keď ste si už na 90% istí svojou teóriou, v tom momente prídem hrom a blesk a celé vaše snaženie príde na zmar. Žili šťastne až do smrti? V anime? Pche! Zastarané..
 
Prečo ste začali sledovať anime vy? Prečo by ste radili ostatným, aby tomu dali šancu? Ktoré anime je podľa vás vhodné pre "nováčika"? Pamätáte si, s ktorým ste začínali vy? (Ak nebudem rátať Pokémonov :D) 
 
S čím teda môžem začať? Anime, ktoré odporúčam:
Možno vám pomôžete, ak si prečítate ako som sa stalaa závislá ja- Viallen a Anime | Ako som začínala? A hneď na to si pozriete Boha všetkých anime-Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata

Moja pauza je preč a tak je tu ďalší príspevok v novej rubrike Anime. Hádam sa vám článok páčil. Budem rada ak mi napíšete svoje názory. Nezabudnite ani na môj google+ a bloglovin. Teším sa na vaše komentáre či podpori cez 1+ a follow. Zatiaľ sa majte a uvidíme sa pri budúcom článku :) Čau-čau!

Vaša priateľka Viallen

Menovky: , ,