Blogová oslava + knižná fotosúťaž o knihy Elusion & Som roztrieštená


1. Narodeniny blogu a oslava úspechov
Vitajte na mojej oslave! Čo je tá zvláštna príležitosť, na ktorú som vás pozvala? Verte alebo nie, je to už rok existencie All dreams are real. Bože, ten čas ale letí! Moje kráľovstvo rastie, vyvíja sa. Prešli sme ďaleko od čias fantasy a obrázkových článkov. Za tento rok som sa pridala k recenzentom na Čítaj.to a nadviazala som prvú spoluprácu s Albatrosmedia! Takže si naleštite črievičky, hoďte sa do gala a pozývam vás na parket. Parket plný kreativity, súťaží a fantastických cien!

Súťaž trvá až do 31.3.2015



Ako isto viete, marec je miesiac knihy, takže som vám na túto príležitosť som pre vás vymyslela 
KNIŽNÚ FOTOSÚŤAŽ  PRE SK&CZ NA DVE TÉMY :
Moja milovaná kniha & Čas, keď príbeh ožíva...

Čo po vás požadujem? Jednu fotografiu! Nezáleží na kvalite. Nepotrebujete zrkadlovku, len nápad, kreativitu a trochu hravosti! Dobré fotky vznikajú aj mobilmi, pri zlom svetle, ale v správnom momente. To jediné, čo sa bude hodnotiť, bude spôsob, ako ste to poňali. Pokúste sa chytiť ostatných za srdce, vytvorte niečo nové a nezvyčajné, alebo niečo obyčajné, čo vystihuje vás a váš vzťah ku knihám. Viete robiť s grafikou? Predveďte sa! Všetko je na vás a vašom pohľade na svet. Môžete si vybrať hociktorú tému! Hlavne sa zabavte a pracujte zo srdca. :) Máte na to celý marec. Pokojne vypíšte iba prvú časť (nech mám prehľad o záujme) a fotografie zašlete počas mesiaca dodatočne na veronika1717@gmail.com.

VYHODNOCOVANIE A SLADKÁ ODMENA- čo dostanete za svoju tvrdú prácu?
Na konci budeme mať až dvoch víťazov! Aby ste nepovedali, že niekomu nadržiavam, zostavím vám odbornú porotu, ktorá ohodnotí vaše výtvory a nakoniec vyberú jednu fotografiu, ktorá zvíťazí a získa odmenu (knihu, ktorú si vyberie). Kto teda získa druhú knihu? Toto je zaujímavé! Zvíťaziť môžte už len tým, že sa prihlásite! Okrem fotografie vylosujem jedného človeka z komentárov a zašlem mu druhú knihu z ponuky. Ak to dopadne akokoľvek, všetci máte šancu. Ale pozor, fotografia je pre všetkých povinná! Okrem toho, výhercovia ešte dostanú malú pozornosť. Takže máte dôvod bojovať! Ak vás ani to nezaujalo, môžete sa prihlásiť len pre zábavu, dobrý pocit a novú skúsenosť...

Tieto krásne knižné ceny nám venovalo nakladateľstvo Albatrosmedia

KNIHA Č. 1 - ELUSION
Chcete žiť v bezproblémovom svete, kde sa splní každé vaše prianie? Chcete mať možnosť vybrať si ľubovoľné miesto na Zemi či vo Vesmíre a v okamihu sa tam ocitnúť? Chcete zabudnúť na svoj reálny život a robiť, čokoľvek chcete? V tom prípade vitajte v Elusion – v dokonalom virtuálnom svete. 
Regan bola vždy veľkou zástankyňou Elusion, ešte aby nie – jej otec tento nový svet naprogramoval a jej najlepší kamarát Patrick teraz riadi firmu, ktorá túto snovú virtuálnu realitu vydáva. Avšak od otcovej nečakanej smrti do Elusion nevstúpila. Navyše sa začínajú šíriť zvesti, že celý program nie je taký bezpečný, ako tvrdia oficiálni predstavitelia firmy. A tvrdenia o jej nebezpečnosti prichádzajú aj z veľmi dôveryhodných zdrojov – napríklad od Josha, absolventa vojenskej akadémie a skvelého programátora. Regan sa pustí do vlastného vyšetrovania a postupne odhaľuje spletitú sieť lží a tajomstiev. A zistí, že bude musieť voliť medzi láskou a vernosťou… a jej rozhodnutie  ovplyvní životy miliónov ľudí.

 KNIHA Č. 2 - SOM ROZTRIEŠTENÁ
Anotácia: Juliette trávi stovky dní zatvorená v betónovej cele, ďaleko od všetkých, bez možnosti komunikácie, bez dotyku druhého človeka, zavrhnutá a sama. Pre svojich blízkych, spolužiakov a rodičov predstavuje hrozbu, ktorú je treba pred svetom ukrývať. Keď sa jej niekto dotkne, začnú sa diať veci. Čudné veci. Zlé veci. Smrteľné veci. Nikto nevie, prečo je Juliettin dotyk smrteľný, no nový systém s ňou má veľké plány – chce ju použiť ako svoju zbraň a jej ničivú silu sa chystá využiť v prospech skazeného sveta. Avšak Juliettina predstava je celkom iná. Jej dotyk je jej silou, no na to, ako s ňou naložiť príde až po tom, čo do jej opusteného života vstúpi Adam – chlapec s tetovaním vtáka na hrudi, ktorý sa po celú dobu zjavuje v Juliettiných snoch – a odhalí jej svet, o ktorom doposiaľ ani len netušila...

MOJA POMOC, RADY A TRIKY
Ak ste stratení, tu sú nejaké moje nápady: Vyfotografujte svoju obľúbenú knihu s niečím, čo ju charakterizuje. Autoportrét vás pri čítaní- možno v nejakom zaujímavom prostredí, svetlom. Ako si vyberáte knihy v knižnice, kníhkupectve, ozdobte nejak svoje knihovníčky. Čo sa vám vybaví pri vete: Moja milovaná kniha či Čas, keď príbehy ožívajú? Nie je to také ťažké. :) Prosím, ak niečomu nerozumiete, pýtajte sa ma! Radšej sa ma opýtajte na totálne kraviny, ako máte pozdejšie niečo popliesť!
 
PRIHLÁSENIE DO SÚŤAŽE (do 31.3.2015)
Do komentára napíšte nasledovné:
(Ak ste tu prvýkrát, nevadí mi ak mi to napíšete, ale budem rada, ak to tu trošku preskúmate. Prvý dojem je dôležitý, takže si budem vážiť každý jeden postreh. : ) Napokon, mesiac je dlhá doba. Rada sa s vami zoznámi. V profile nájdete pár informácií o mne a o blogu sa dočítate v Navigácií. Chcem sa zlepšovať. Pre seba, aj pre vás...)

1. Meno (nick)
2. Adresa vášho blog
3. Aké články/rubriky u mňa čítaš/navštevuješ najviac? Prečo?
4. Aké články/rubriky ťa u mňa až tak nezaujímavú? Prečo?
5. Čo by ste zmenili/vylepšili/ radi videli alebo mi poradili k zlepšeniu blogu?
6. Akú knihu/film ste naposledy čítali/videli? Čo by ste mi odporučili? 

(NEPOVINNÉ - ale zvýši vám to možnosť vyhrať v losovaní)
7. Zdieľajte túto súťaž u vás na blogu/ Facebooku / Google+/ hocičom...Hoďte mi tento odkaz do komentára. Za každé zdieľanie sa vaše meno v losovaní objaví ešte raz.
8. Sledujte môj blog na sociálnych sietiach! Napíšte mi meno, pod ktorým ma sledujete a sociálnu sieť a prihoďte si do losovania ďalší lístok :) Affs rátam automaticky, ale ak ešte niečo prihodíte, máte tiež lístok...

+ FOTOGRAFIE ZASIELAJTE NA veronika1717@gmail.com
(do mailu napíšte vaše meno (pod ktorým ste sa prihlásili), blog, názov fotografie)
P.S: Prihlášku môžete napísať vopred a fotografie zaslať v priebehu mesiaca 

Menovky: ,