Hry, ktoré uvidíte na striebornom plátne | Zaujímavosti z herného sveta

Bezhlavé dúfanie alebo čistý skepticizmus? Ak patríte k hociktorej skupine, nakoniec aj tak hlboko v nás drieme niekto, kto prekypuje nadšením a hovorí si: "Áno!" Hry si v posledných rokoch prešli ohromným vývojom a po celom svete sa tešia nemalej popularite. Preto je jasné, že Hollywood sa snaží zapôsobiť na city nás hráčov a preniesť naše herné zážitky na strieborné plátno. To či sa im to podarí, je otázne, ale ja vám aspoň predstavím zoznam kandidátov.
Assassin's Creed (2015)
Áno, čítate dobre. Assassini už nebudú ovládať iba herné konzole. Najnovšie sa Templári so svojimi večnými protivníkmi obsadia aj kinosály a to niekedy okolo jesene budúceho roku (aj keď som naposledy čítala, že už sa plánuje menšie posunutie). Assassin's Creed The piece of Eden, bude pravdepodobne nezávislý príbeh série len s hlavnými prvkami hernej adaptácie. Napríklad, určite sa stretneme s Desmond Miles, ktorého si zahrá Michael Fassbender (X-men Prvá trieda), ale dej by sa mal točiť okolo historického Španieska alebo Talianska. Či nás Ubisoft nakoniec prekvapí spojením prvých dvoch hier je zatiaľ neznáme.



The Last of us (2016)
Keď sa pozriete na grafiku Last of us, povedali by ste, čo na tom ešte che Hollywood zmeniť...Podľa mňa je dosť riskantné púšťať sa do spracovania filmovej verzie jednej z najlepších hier roku 2013, ale scenár by podľa všetkého mal písať Neil Druckmann, ktorý napísal aj samotnú hru, takže budeme dúfať, že svoje dielo nezničí. Neviem presne, čo si od toho Sony sľubuje, ale verným fanúšikom prajem úspešné spracovanie filmu. A ešte jedna malá čerešnička na záver. Úlohy Ellie sa zhostila predstaviteľka Arye Stark zo seriálu Game of Thrones. Začína sa mi to páčiť...

Warcraft (2016)
Musím sa priznať, že sa veľmi teším. Napriek tomu, že moja postava ostala uväznená niekde na tridsiatej úrovni a už pre dlhú neaktivitu ani neexistuje, Warcraft je pre mňa najlepšie spracovaná  MMORPG a na film som veľmi zvedavá. Príbeh vraj mal byť pôvodne zasadený do WarCraft II: Orc and Humans alebo WarCraft III: Region of Chaos ale nakoniec sa presunie do ranného obdobia tejto hry, takže Warcraft I: Orcs and Humans a Warcraft II: Tides of Darkness. Čítala som, že tvorcovia dúfajú, že sa film vyrovná takým trhákom, ako bol Lord of the ring. V tomto ohľade som trošku skeptická, ale človek nikdy nevie....Vám nehráčom tento film asi veľa nepovie, ale samotná hra Warcraft je bohatá na skvelé fantasy príbehy, zaujímavú históriu a tak verím (aj keď sa za to nemôžem zaručiť), že  ak ste fanúšikom fantasy, mojhlo by to byť niečo pre vás.


Hitman: Agent 47 (2015)
Zápletka druhého dielu mi je zatiaľ neznáma, príbeh o nájomnom vrahovi však nikdy neomrzí. Prvý Hitman, minimálne z môjho pohľadu, bol na dosť slušnej úrovni. Už len preto, že ako totálny odpadlík, ktorý o tej hre vtedy počul prvýkrát, som dokázala pochopiť príbeh a vybudovať si akú-takú predstavu o charakteroch.


Angry birds
Ak ste šokovaní, máte na to plné právo. Snažím sa si to predstaviť ako milé spracovanie na štýl Rio, no ťažko sa mi predstiera, že to nebude iba podradný animák, ktorý zaujme viac ako len usoplené malé deti... Pri svojom výskume som natrafila aj na také veci, že o tento nápad sa starajú mená ako John Cohen (stojí za vznikom filmu ako Já, padouch) a David Maisel- bývalý šéf Marvel Studios a producent filmu Iron Man. Už len tá kombinácia mi príde vražedná, takže ja sa nechám prekvapiť.


Je nejaký film podľa hry, ktorý máte radi? Zaujal vás niektorý z môjho výberu?
Epilóg pre záujemcov: Ako vidíte otváram na blogu nové témy. Nikdy som netúžila byť tematickým blogom. Mám rada novinky, svet a všetko zaujímavé. Chcela by som prehĺbiť rubriku Books a Anime a zaviesť sem aj moju poslednú veľkú lásku- Hry! Recenziami, zaujímavosťami, videami, všetkým! Preto dúfam, že sa sem prídete aspoň občas pozrieť. Zatiaľ bude veľmi nepravidelná, ale časom sa to možno zmení. Teším sa na vaše komentáre, nezabudnite pozrieť na môj GFC, google+ alebo bloglovin, kde ak sa prihlásite na odber už vám z tohto blogu nič neunikne. Teším sa na vás zas nabudúce!
Vaša priateľka Viallen :)
 

Menovky: ,