Homosexualita a rodinné hodnoty | Odlišný názor na referendum

Myslím si, že je vám jasné, prečo pribudne v Odlišných názoroch práve toto téma. Len nedávno som oslávila osemnásť (premeškala som o dva mesiace svoje prvé voľby) a tak sa asi niekto tam hore rozhodol ma nasrať mi vyhovieť a nechá ma (v 21. storočí!) vyjadriť sa k tejto homofóbnej kravine!
Ak to ešte niekomu uniklo (lebo myslím aj na to, že mám tu samozrejme aj českých čitateľov) 7.februára je vyhlásené referendum týkajúce sa homosexuálov, ich práva zakladať manželstvá, adoptovať deti  a sexuálnej výchove na školách. Popravde ani neviem, čo ma z toho všetkého uráža viac. To, že ma nútia voliť za niečo, čo by v spoločnosti malo byť úplne normálne a prirodzené? To, že mi dávajú rozhodovať a osudoch a právach iných ľuďoch len na základe vkusu? Alebo tie stupídne homofóbne názory, ktoré v poslednej dobe čítam a počúvam? Hej, aby toho nebolo málo, hneď oproti môjmu baráku je kostol. Viete si predstaviť, čo prežívam?! Horšie je, že podobné reči počúvam aj od ľudí svojho veku!

Ako som už načrtla hore, osobne sexuálnu orientáciu beriem skôr ako otázku vkusu. Každému sa páči niečo iné. Každý máme radi iný typ hudby, jedla, oblečenia, páčia sa nám iní muži a ženy. A nevidím v tom problém, kým svojou orientáciou neubližujete svojmu okoliu. Aliancia za rodinu sa ohrádza tým, že ak dovolíme homosexuálne
manželstvá začnú sa k tomu pridávať rôzne -fílie (Veci, ktoré sa zmenili od môjho detstva. | Odlišné názory ) a budú sa dožadovať aj svojich práv. Jasné, dovoľme sa brať gayom a lesbičkám a určite si môj sused zázračne uvedomí, že celý svoj život chcel stráviť v spojení so stromom, ktorý nám rastie na dvore a učiteľky v materských škôlkach si budú môcť vyberať ako z katalógu...

"Ak každý z vás má silu premôcť vlastné predsudky, ak každý z vás má odvahu riskovať v láske, potom má tento svet veľkú nádej."

Zaráža ma, že aj dnes je láska k rovnakému pohlaviu braná ako verejné tajomstvo. Láska bola odjakživa zdrojom nemalej inšpirácie a prispieva k záham ľudského rodu. Je smutné, že my ju pretvárame na zdroj nenávisti, ponižovania a pochybností alebo dokonca na zdroj choroby. Ak o tom náhodou neviete aj mnoho spisovateľov malo medzi sebou rôzne pletky. Skúste si napríklad pozrieť niečo zo života Prekliatych básnikov... Homosexuáli sú úplne normálni ľudia. A nevidím dôvod, prečo by svoju orientáciu mali skrývať, akoby to bolo niečo zlé. Vezmite si, že vy neprídete za svojim otcom alebo mamou a nepoviete im: ,,Viete, mami a oci, ja som heterosexuál." Nie! A môj najobľúbenejší príklad zo života sú chlapi a ich egoistické názory. Nie len tí, ktorí dávajú lesbičkám áno a gayom nie, ale raz som sa spolužiaka opýtala, čo by mu tak vadilo na tom, mať gaya-kamoša.
Vysmial ma zo slovami, že netúži aby jedného dňa sa s ním pokúsil olizovať alebo ho znásilniť. Je to tá najhlúpejšia a najnaivnejšia odpoveď na svete, pretože ten chalan v inej forme verí, že je totálny násilník, keďže v triede má dokopy okolo dvadsať dievčat. A zároveň nechápem, prečo keď všetci muži vidia to jeho čaro, ženy si ho ešte nevšimli...

"Je nádherné nájsť niekoho, kto sa zamiluje do Vašej mysle. Niekoho, kto chce vyzliekať Vaše svedomie a milovať Vaše myšlienky. Niekoho, kto sa chce dívať, ako pomaly búrate steny, ktoré ste postavili okolo svojej mysle a púšťate ho dnu."  
 
Na toto referendum nebol schválený jediný reklamný spot. Ak máte záujem, pozrite si ich. Ja tu nebudem zamorovať blog takými nechutnosťami. (Prvý spot / Druhý spot(Moji milí, ja úprimne dúfam, že sa za tie videá vás hodí niekto na súd a ošklbe aj o posledné prachy!) Vážne dokáže AzR prehlasovať, že im deťom je lepšie v decákoch než v skutočnej rodine? Prečo v rozvedených rodinách je jedno, že dieťa nemá jeden zo vzorov, ktorý mu chýba, ale tu už nastala nejaká chyba? Viete prečo údajne by homosexuáli nemali adoptovať deti? Aby nemali traumu, keď ich náhodou prichytia pri sexe? Neviem ako vy, ale ja by som mohla mať aj štyridsať a stále by som nechcela svojich rodičov pristihnúť pri sexe! Alebo sa mi odtiaľ snažia naznačiť, že v heterosexuálnych rodinách je to bežné trávenie príjemného večera s rodičmi? Aby bolo moje vyjadrenie sa k referendu úplné- sexuálna výchova na školách- žeby sa začal plniť môj zoznam Čo vás v škole nenaučia? | Odlišné názory? Pozrite, buďme na chvíľu k sebe úprimní. Rodičia v tejto téme dosť zlyhávajú. Keby nie, nemohli by sme sa tešiť reálityshow 16 a tehotná. Netvrdím, aby už v škôlke deťom ukazovali kondómy, ale v správny vek je dôležité začať si uvedomovať, že telo a duša sa nechcú vyvíjať veľmi súčasne. Kedysi bolo bežné uzatvárať manželstvá v 12 a ľudia nemuseli riešiť prirodzené prebúdzanie pudov a hormónov. Žijeme v sexuálnej dobe a aj tak radšej nechávame tínedžerov potajomky surfovať po nete, než sa s nimi otvorene rozprávať.

Aký je váš pohľad na homosexualitu a toto referendum? Čo hovoríte na sexuálnu výchovu na školách? Vyjadrite sa v komentároch!


Zaujal vás tento článok a neviete kam ďalej? Prečítajte si:
Môj pohľad na lásku- Láska na prvý pohľad | Pravda alebo nezmysel?
O najprimitívnejšom ľudskom správaní-Kosti praskajú a srdce krváca | Šikanovanie 
Čo sa o ženách hovorí a nie je to pravda?- Stereotypy a predsudky | o ženách
Dôvod-Prečo mi už rasisti lezú na nervy... 

Epilóg pre záujemcov: Všetko zlé je na niečo dobré. Som zvedavá na vaše názory, tak sa nezabudnite vyjadriť v komentároch. Prosím, slušne! Ak nesúhlasíte, tak argumentami. Ukážte, že sa váš názor dá brať vážne. Nezabudnite ani na môj google+ či bloglovin, kde ak sa prihlásite na odber budete pravidelne vedieť o nojnovších článkoch na blogu. Ak sa vám páčil nezabudnite mi hodiť 1+ alebo nejaký ten follow. Teším sa na vás aj nabudúce. Zatiaľ sa majte! :)

Vaša priateľka Viallen

Menovky: