Ako si pamätám minulé roky?

Prečo si ľudia píšu denník? Je to ich márnivá túžba po uspokojení zaznamenávať vlastný život v nádeji, že raz bude cenený a dôležitý? Je to len akási túžba upokojiť vlastné myšlienky? Alebo proste len hľadajú činnosť na vyplnenie hluchých chvíľ? Ak je to akokoľvek, denník má zvláštnu moc, vrátiť vám zabudnuté myšlienky. Slúži, ako časová schránka, ktorá túži po otvorení. Nedávno som navštívila starý blog a pokúšala sa prísť na to, ako som slávila pominulé roky a prišla som na zaujímavé odhalenie! 


 Pred rokmi (1.1.2012)
Ahoj všetci! Mrzí ma, že som vám nepopriala šťastného Silvestra, ale aj tak verím, že ste si ho užili. U nás to bolo celkom v pohode. I keď sa spustila taká hmla, že som sotva dovidela na vedľajší panelák, takže i s ohňostrojom to bolo trochu biednejšie, ale i tak som sa bavila.
A čo vy? Aký verím, že bude rok 2012? Plný zmien. Pre mňa to rozhodne bude. Posledný rok/ vlastne už iba polrok, čo sme všetci spolu. Kamoši, spolužiaci, starí učitelia a potom sa všetci rozídeme.... Jasné priateľov si nájdem aj tam, učitelia sú otravní všade, takže fajn, ale po deviatich zabitých rokov života tam, keď už sme si na seba všetci zvykli, sa mi nechce nejako odchádzať :)
Závidím tým, ktorý už v tom majú jasno- ja už som tiež v podstate rozhodnutá, ale to viete, stále zvažujem možnosti- i keď toho až tak na výber nemám, lebo mám v možnosť ísť iba do okolia, keďže na intrák som dostala jasnú červenú a odísť ma aj tak zas až tak neláka....Rok 2012 bude plný priateľov, rodiny a blízkych, nových zážitkov a ciest, ktoré ma dostanú bližšie k mojim snom. Bude plný lásky, prekvapení i smiechu...
Po rokoch (píšem 23.12.2014)
Vesmír nám zošle všetko, po čom túžime, len nie vždy tak, ako si to predstavujeme. Rok 2012 bol pre mňa skutočným utrpením. Poznačila ma smrť v rodine , zmena školy, spolužiakov, s ktorými som nevedela nijako výjsť, odlúčenie od dávnych priateľov. Ani v blogovaní tento rok nebol jednoduchý. V roku 2012 sa udiali veľké zmeny na blogu.cz, vďaka nim som aj po roku odišla sem. Teraz to vnímam ako obrovské plus, lebo nebyť toho, ostanem zaseknutá na mieste, kde nič nie je. A vy viete, aké je moje dlhoročné motto: ,,Radšej sa vydať do neznáma, ako ostávať na mieste, kde nič nie je."  Moje prepovede sa vyplnili vo všetkých smeroch. Len cesty viedli viac do pekla....
 
Pred rokmi ( s hviezdnym dátumom: 1.1.2013)
Vždy, keď nastane nový rok, ležím na posteli so zatvorenými očami. Počúvam ranné ticho a užívam si voľnosť vlastných myšlienok a hovorím si: "To zas prešiel ďalší rok." Ani neviem ako, naozaj nastal nový rok a teraz vidím, aké ťažké bolo dostať sa cez toto jedno ponuré obdobie 2012. Udialo sa toho priveľa a ešte sa udeje. Spomínam len na drinu a takmer žiadnu zábavu. A veľa z toho, čo som chcela dosiahnuť, sa nestalo. Úprimne? Nebaví ma to! Je načase s tým niečo spraviť. Možno aj pre to ma napadlo spraviť tento wish list. Nájsť si pár bodov, ktoré by sa mi páčili. Nie, nie sú to predsavzatia. Skôr maličkosti,o kroté budem usilovať a raz sa azda stanú skutočnosťou.
Keby to bolo tak jednoduché... (Doplnila som statusy, ako sa mi v nich darí...)

Po rokoch (píšem 23.12.2014)
Smrť nikdy nie je ľahká. Sme malá rodina, preto táto strata nami otriasla plnou silou a ani na prelomu roka 2015 sa situácia nenesie v dobrom duchu. Vždy som bola veľmi hĺbavá a nové udalosti ma donútili zamýšľať sa nad vecami ešte intenzívnejšie. Rok 2013 ďakujem za svoj zlepšený pravopis, štýl a celkovo písomný prejav, aký mám dnes. Rok 2014 som venovala novému blogu. Podarilo sa mi stať sa členom Čítaj.to, nevzdať to a z časti dobudovať to, čo som na blogu.cz budovala takmer štyri roky. Venovala som ho škole-a prišla som na to, že ju netreba brať tak vážne. Venovala som ho sebe. A to konečne zmenilo môj život k lepšiemu. Nikdy si nedávam predsavzatia, ale dnes si sľubujem, že rok 2015 bude prielomom doterajších rokov.
1. Byť šťastný
Povedala by som, že ja som dobre naladený pesimista. Optimisti sú pre mňa nepochopiteľný druh, zaborený s nosom v oblakoch a vláčnymi nohami na zemi- ešte teraz vidím, ako sa na mňa jeden z nich hlúpo usmieva. Ja radšej čakám prekážky, rozmýšľam ako sa im vyhnúť, nečakám vždy úspechy a chránim sa tak sklamaniam. Tak sa však šťastie nehľadá...
Status: Nezmenené :)

2. Usmievať sa. Už nikdy žiadny falošný úsmev...
Smiať sa veľa a smiať sa často, ako srdcom tak aj telom. Užívať si život s tou krásnou hrou na perách. Premárnený to deň, keď sme sa aspoň raz v ňom nezasmiali.
Status: Lepším sa v tom. Viac sa snažím užívať života, tráviť čas s priateľmi a viac sa uvoľniť...



3. Uniknúť
Robiť to, čo chcem a nie, čo chcú iný. Ísť tam, kde som nebola, vrátiť sa odretá a predsa silnejšia. Nájsť slobodu a samú seba. Poznať svet a šíri oceán. Nájsť šťastie a kráčať za svojimi snami, tak ďaleko, ako budem vládať. Robiť, čo ma baví a nebáť sa. To všetko v jedinom slove- a to sloboda!
Status: Lepším sa v tom :)



4. Ísť kamkoľvek ma cesta zavedie
Na svete je toľko zaujímavých miest. Chcela by som sa raz ráno zobudiť, zbaliť veci a zobrať prvý lístok, čo sa naskytne. Najkrajšie veci sa predsa neplánujú- a tie najväčšie katastrofy asi tiež nie... Plánovanie je fajn, ale bez štipky spontánnosti, vám uniká život medzi prstami.
Status: Nesplnené :(


 
5.Zamilovať sa...
Ja viem, že tu na lásku na prvý pohľad nik z vás neverí . To už ste mi povedali v článku Láska na prvý pohľad. Pravda alebo nezmysel? Ale čo na pravú lásku? Na niekoho kto zmení od základu vaše myslenie? Môj názor? Na to mám jedinú vetu: I believe in dragons, fairies, good men and other mythical creatures! ( Verím v draky, víly, dobrých mužov a iné mystické stvorenia kreátury :D 
Status: Nesplnené :(

 
6. Bývať vo svojom vysnívanom dome
Niekde pri mori alebo na okraji väčšieho mesta. Proste s vysnívaným domom na vysnívanom mieste ;) Však nemôžme byť nároční...No nie?
Status: To je ešte ďaleko :D


 
7. Navrhnúť si ho...
... od podlahy až po strop. Moje krásne miestečko na čerpanie inšpirácie. Najviac sa budem tešiť na záhradu. Kúsok vlastného raja.(Asi by som sa mala krotiť, ak bude také perfektné, už z neho nedostanú :D )
Status: To je ešte ďaleko :D




 

8. Previesť sa limuzínou
Čo vám budem hovoriť...Raz by som si to chcela skúsiť :)
Status: Nesplnené :(







9. Letieť
Detský sen, ktorý sa nikdy nezmení. A budem ho milovať (a dúfať navždy), i keď sa nikdy nesplní.
Status: Ja stále dúfam!






10. Dostať môj prijímací list z Rokfortu
Pošta zvykne meškať. Šesť rokov hore dole...S tým optimizmom sa musí niekde začať. Ja sa stavím, že rodičia mi ho zhabali. Som príliš cool na to byť mukel :D
Status: To sa stane! O tomto nediskutujem.




11. Chytiť brnkátko na koncerte
Najlepšie od Lordov. Na Nightwish som bola toto leto a Lordi sú jediná kapela, pri ktorej som si ako dieťa povedala, samozrejme okrem môjho milovaného Nightwishu, že si ich pôjdem pozrieť naživo, nech to stojí, čo to stojí.
Status: Splnené! :) Na koncerte Powerwolf

 

12.Zbaviť sa srachu z výšok
Hm...Vetu, ktorú už nikdy nechcem počuť? "Poď so mnou na to ruské koleso. Veď to vôbec nie je tak vysoko" Dodajte ešte: Ale, prosím ťa! Bude to zábava!" - a vyhodím vás z ôsmeho poschodia. Teda hneď po tom, čo ma niekto dostane na balkón...
Status: Nesplnené :( A vidím to veľmi biedne...

 

 
13. Mať praiteľa, čo ma nikdy nesklame
Úspešne prehlasujem, že zatiaľ takých mám. Roky ukážu svoje, no zatiaľ na svojich priateľov nedám dopustiť.
Status: Splnené :)




 
14.Živiť sa ako umelec
Ak by som niečo chcela, tak nikdy nie nudnú prácu v kancelárií, hrubého šéfa a zničiť svoju fantáziu. Väčšinu svojho života, trávim vo svojej hlave, pretože svet je potom o toľko zaujímavejší...Ak by mi to pomohlo žiť život taký, aký chcem. Bola by som najšťastnejší človek na svete.
Status: Veľká túžba, no najprv zvládnuť školu.

 

15.Tancovať v daždi
Nehovorte mi, že vás to neláka :D Zatvoriť oči a nechať sa viesť len bubnovaním neba.
Status: Viete, že už ma to ani tak veľmi neláka?






 

16.Navštíviť čarovný svet Harryho Pottera
V tom mám aj malý výlet do Ameriky- a asi úplné vyhádzanie z peňazí :D, ale ďatelinové pivo. Mňam.
Status: Nesplnené :(





 
 17. Absolvent vysokej školy
Neviem prečo, ale som sa na výšku vždy strašne tešila. Chcela by som napísať niečo- veď to ma prejde- sľúbený optimizmus mi to však nedovolí.
Status: Ešte ani nie som absolvent strednej :D





 
18.Nastúpiť do taxíku a zvolať: "Sledujte to auto!"
No comment :D








 
19.Zažiť s ním perfektní Valentín
Občas na mňa doľahnú také divné chvíľky
Zatiaľ ešte ani nebol s kým...
Status: Nesplnené :(






20.Stretnúť JK Rowlingovú
K tomu mám len toto: Snívaj ďalej!
Status: Nezmenené









21. Založiť si vlastnú rodinu
Áno, samozrejme, že aj napriek svojej samotárskej povahe, neplánujem celý život žiť sama. Tak trochu to nevidím ružovo. V zoznamovaní nevynikám a moje myšlienky a nátura sú pre mnohých nepochopiteľné.
Status: Nezmenené




  
22.Vidieť Rio de Janeiro
Jediné miesto v Južnej Amerike, kam by som šla a oni sa rozhodnú hovoriť po portugalsky
( ja mám španielčinu ).
Status: Nesplnené :(







23. Mať doma svoju vlastnú knižnicu
Momentálne väčšina končí v skrini
Status: Splnené :)









24.Sedieť na streche a pozorovať hviezdy
Vždy som si vravela, že keby sme mali dom. Vysedávam na nej každú noc.
Status: Nesplnené :(





 
 
25. Oblečená skočiť do bazénu
Status: Nesplnené :(








26.Prečítať tisíc kníh
Status: Nesplnené :(









27.Čítať si osamote na brehu jazera
Status: Splnené :)








28.Povedať svojim spolužiakom, čo si o nich naozaj myslím
Status: Uberá sa to dobrým smerom :)







 


29. Prestať si hrýzť nechty
Status: Nesplnené :(









 
30.Milovať samú seba, to, kto som a ako vypadám
Asi najťažší údel každého z nás..
Status: A mne sa podaril! Prinajmenšom sa akceptujem taká, aká som a nemenila by som. Pár vecí na sebe chcem ešte vycibriť, ale oproti minulým rokom som spravila neskutočné pokroky :)



31.Nebyť tak bojázlivá a začať žiť naplno
A kráčať tak oproti šťastiu.
Status: Idem po malých krôčikoch :)







Nie som na tom až tak zle, čo poviete? Zelená celkom pekne žiari a oranžová asi prevláda nad červenou...Okrem toho sa mi podarilo splniť si pár ďalších snov mimo môjho zoznamu a to ma neskutočne teší. Tento rok som oslávila 18 rokov a očakávam nové veci. Áno, možno ma aj trochu desia, no beriem to z nadhľadom. Pokúsim sa začať rok so vztýčenou hlavou a dojsť tak až na koniec. Držte mi palce! :)

Šťastný nový rok 2015 želá Vaša dlhoročná priateľka Viallen :)

Menovky: