Tieňolovci na plátne| Mesto z kostí (recenzia)

Dátum pozretia: Pripadá mi to ako večnosť
Originálny názov: Mortal Instruments: City of Bones
Žáner: Akčný / Dobrodružný / Dráma / Fantasy / Mysteriózny / Romantický
Dĺžka filmu: 130 min

Noc. A v nej zvláštny sen. Klub. A tam divný chlap. Niekedy sa svet musí začať uberať nečakanými smermi, aby sme si uvedomili, čo v našom živote voláme normálnym. V takom prípade iba privrite oči a nechajte sa viesť znamením. Ak vás zavedie kamkoľvek, bude to najväčšia cesta, akú ste zažili. 
Najlepšie ukončenie prázdnin je pustiť si jeden z najočakávanejších filmov minulého leta. Aspoň trochu mi to napravilo náladu pred prvým dňom školy. Viete si predstaviť, ako dávno som to tu chcela uverejniť, ale mám rozpísaných toľko recenzií, že som sa rozhodla brať to pekne po poradí a Tieňolovci konečne obsadia tento blog.


"Ak nedokážeš povedať pravdu ľuďom, na ktorých ti najviac záleží, nakoniec stratíš schopnosť hovoriť pravdu aj sama sebe."

Trochu som sa bála, ako to bude, pretože prichádzam na to, že nepripravený divák ( preklad: neznalý knižnej predlohy ), ostáva sedieť na sedadle s otvorenou hubou,tečúcimi slinami a pýta sa: "Na čo som to vyvalil svoj týždenný plat?" V takom prípade asi naozaj na nič. Neviem presne, čo vynechali alebo pomenili, ale ja som si nemohla som si pomôcť! Celý čas som nedokázala myslieť na nič iné, len na to, ako sa to asi píše v knihe. To vzrušenie a napätie, ktoré mi plátno takmer vôbec neposkytovalo. Toľko tajomstiev a záhad, ktoré by sa dali so správnym štýlom vyšperkovať na väčší bestseller, ako bol, Harry Potter! Áno myslím, že by to dokázal.
Lenže film nie. Nehovoriac o tom, že som z mien hrdinov mala totálny guláš! Pri niektorých scénach som sa potom tak strácala, lebo moja myseľ stále pátrala: "Kto bol Luke? Takého som videla? Veď ten vlkolak sa volal inak." Ach, ja vážne siahnem už len po knihách... Ak by som to mala porovnať s inými sfilmovanými knihami, tak taký Hunger Games má v sebe väčšiu silu a schopnosť upútať diváka (rovnako tak bez knihy neviete,o čo celkom ide. Alebo je to iba múdry trik, ako nás deti donútiť čítať?).


Potrebovala by som repeté. Poriadne sa do toho zakusnúť. Dať si pár súvislostí do kopy. Žeby bolo kino ešte otvorené? Možno sa čudujete, že by som za to zas vyvalila prachy. A áno,bohužiaľ, je to tak! Má to skvelý príbeh. Jeden z najzaujímavejších z YA fantasy, aký sa mi za poslednú dobu dostal pod ruku. Alebo pred oči? Romantika a akcia v správnom pomere ( 3:7 )
Bozkávacia scéna mi prišla jedna z najlepších. A to väčšinou nad takouto prehnanou láskou krútim hlavou. Dokonca som sa aj pobavila.
Okrem toho, má to poriadne šokujúce rozuzlenie. Tí, čo ste nečítali knihy, ste vo výhode, pretože môžete ďalej tipovať, čo sa asi stane. A verte mi. Budete to chcieť vedieť!
Takže, za mňa nie celkom úplná spokojnosť, ale odporúčam pozrieť.

 Moje hodnotenie:




Páčil sa vám článok? Prečítajte si aj:

Hunger games- Vražedná pomsta (recenzia) 
Čarodejnice, dajte sa na útek! Prichádzajú Janko a Marienka. 
Wolverine | Mača,čo si láme pazúre (recenzia) 
Amazing Spiderman nie až tak úžasný... 

Od Viallen čitateľom: Som rada, že ste sa zastavili si prečítať nový príspevok na All dreams are real. Ak sa vám páčia recenzie na filmy, anime alebo sa radi dozvedáte novinky a zaujímavosti z tohto sveta, streda sa stane vašim obľúbeným dňom. Ak ste ale nedočkavý môžete si zatiaľ prezrieť staré príspevky v rubriky Filmy. Nezabudnite mi napísať nejaké vaše názory a postrehy. Tiež ma môžete podporiť cez 1+. Ak ste tu prvýkrát a nechcete už prísť o žiadnu novinku, prihláste sa na odber na mojom google+ či bloglovine. To je zatiaľ všetko. Uvidíme sa zas v piatok :)

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,