Nerd tag | o Adminke

Svet mágie a superhrdinov. Konečne sa moja láska k superhrdinom môže prejaviť. Že sú takéto veci detinské? Myslím, že každý by si mal uchovať to dieťa v sebe. Či má šestnásť, tridsať, alebo šesťdesiat. Ja mám svoje plány na dôchodok- zahrať všetky hry a prečítať čo najviac fantasy. Ak budem vtedy ešte vidieť... Užite si môj Nerd tag.


 

Najobľúbenejší superhrdina?

To bude ťažké. Ja som z tých ľudí, čo radšej letia na záporákov a kričia nech hrdina zdochne. Nikdy mi to nevychádza...Dopekla! Ale ak by som mala povedať pár, tak asi Spiderman (ale pôvodný, nie Amazing, ak to beriem z hľadiska filmov). Iron Man- pre jeho humor a úžasný prístup k základnému princípu hrdinov-anonymite, nik neprekoná. Žiadate o pomoc hrdinu, ktorý je arogantný, rozmaznaný, no geniálny.

2. Star trek alebo Star wars?

Netuším. Ona sa toto považuje za priekupníctvo vo sci-fi, no bohužiaľ ja som skôr fantasy typ. Ak nemáte poňatia, aký je v tom rozdiel, nemáte dôvod prečo tento tag čítať. Asi taká triviálna chyba, ako sa pýtať ľudí, aký je rozdiel medzi mangou a komiksom...

3. Obľúbená spisovateľka?

Chcela by som napísať niečo brutálne originálne, neznáme a šokujúce, no bude to stará známa Rowlingová. Nebol to môj začiatok, aj keď to tak často prezentujem, pretože „o panenstvo“ som prišla u pri čítaní mytológií, ale Harry bola moja prvá fantasy láska.

4. Marvel alebo DC Comics?

Viva el Marvel!

5. PS, XBox nebo Wii?

Za posledné dni som najviac času strávila s Wii, ale PS-ko je proste PS-ko. Môj starý Crash, tá grafika. Skončila som na dvojke, pretože mi pomaly došlo, že nemá cenu kupovať novšie a novšie výdobytky s tým, že sa vzdám mojich najhodnotnejších hier.

6. Obľúbený predmet v škole?

To k tomu patrí? Tak odpovieme ako pravý nerd- chémia :D Môj zoznam obľúbený a neobľúbených predmetov ste si mohli prečítať nedávno v týždni so školou: Deň 1. - Môj obľúbený predmet  / Deň 2. - Predmet, ktorý neznášam

7. Harry Potter alebo Pán prsteňov?

Harry na knihy, LOTR na filmoch? Ja neviem. Pána prsteňov som čítala len úryvok, ktorý bol niekde na začiatku a nejako mi nesadol. Zatiaľ čo Harryho som milovala už dávno. Čo na to povedať...

 

8. Obľúbená počítačová hra?

Ách, obľúbenú? Nie, to sa nerdom nerobí! Assassins Creed (aj keď také WoW je tiež jeden z dobrých kandidátov). Nie len preto, že to hrávam teraz. No milujem ten príbeh, myšlienky a neskutočne krásnu grafiku. Navyše som blázon do histórie, mečíkov a dýk. A plášťov! Ježiš, hlavne plášťov. Môcť nosiť plášte a kosy budem chcieť žiť naveky!

9. Aká by bola tvoja super sila?

Kradnúť ostatné superschopnosti? Nie, ja nie som sviňa. Milujem prírodnú mágiu- živly a podobe. A predstava môcť kedykoľvek tráviť hodiny zízaním na oheň ma celkom fascinuje. Nie, ja nie som blázon...No, možno trochu. A telekinézu. Predstavte si schopnosť doniesť si čokoľvek len silou myšlienok. Do smrti žiadne vstávanie. Nech žije lenivosť! :D

10. Byť radšej Thor v Rokforte alebo Harry Potter v Asgarde?

Preklad: Sexoš v Rokforte, alebo čudáčk v Asgarde? Aj keď to prvé znie dobre, Asgard je úžasný a možnosť stretnúť Lokiho to len zvyšuje....Hm, Asgarďania bojte sa, asi už idem!

 

11. Super sila, ktorú máš a je ti úplne na nič?

Ja nejakú mám?! Možno byť dokonalo protivná. A nie je to na nič! XD

 

12. Aký kúzelný predmet by si chcela mať?

Videli ste niekedy Artemis z Vampire knight? Ako som vravela, raz si tú kosu obstarám. 

Páčil sa vám tento tag? :) Ste fanúšikovia komixov? Máte radi fantasy alebo sci-fi? Kto je váš obľúbený hrdina alebo zloduch? Váš obľúbený seriál/ film?

Články, ktoré by sa vám mohli páčiť.
Zachráňte sa kto môžte! - Zombie Apocalypse Book Tag 
Skutočnosť neskutočná | Tag- Čo by sa stalo, keby... 
Hodiny nehodiny | Harry Potter challenge
 
V poslednej dobe nachádzam jeden dobrý tag za druhým. Hádam sa rovnako páčil aj vám. Budem sa tešiť na všetky vaše komentáre a ak sa rozhodnete podrobiť rovnakej skúške, nezabudnite mi dať link a ja sa prídem pozrieť. Pre všetkých, komu sa tento článok páčil nezabudnite mi dať +1. Môžete sa prihlásiť aj na odber cez Google+ a bloglovin , ktoré vás vždy navedú na aktuálne články blogu. Ak zháňaťa niečo podobné, skúste rubriky Projekty, kde nájdete najrôznejšie challenge a tagy dokopy. Teším sa na vás aj nabudúce. Zatiaľ sa majte!

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,