Mesiace bez Viallen | o Adminke

Chcela by som to nazvať nejak rozumne, ale keďže sa tu podobný článok neobjavil...Ani neviem! Sedem mesiacov? Viac? Tak som sa rozhodla, že to bude proste súhrn môjho života za všetky mesiace, ktoré ste (a hlavne ja) premeškali. A k tomu jedlo veľké oznámenie. Som späť! Viallen sa vracia. All dreams are real sa vracia. Natrvalo. S kopec zmenami. S kopou srandy, takže dnes taký uvítací článok a behom týždňa už fungujem normálne. Teším sa na vás! 


Ja & Blog
Ako to len povedať...Nijaká? Nulová? Žiadna? Objavilo sa tu pár článkov, ale okrem toho to tu zíva prázdnotou. Dôvod ani tak nie je nedostatok inšpirácie, ako moja vlastná kríza osobnosti. V poslednej dobe to bolo vážne peklo. Stena a múry pevnejšie než oceľ a hladkejšie než sklo ma držali v ústraní od celého sveta. Bez nálady, bez priateľov, bez múzy. Bez hlasov, ktoré by si do uch šeptali nápady. Schovávala som sa v nádejí, že ma môj dištanc oddelí od zlej cesty a pritom som možno sama šla proti veterným mlynom. Nemohla som nič iné, než prijať osud a opäť sa stať otrok pera a posoľ mysle.

Na javisku divadla
Nie, nie som práve tá, ktorá by túžila zažiariť na "prknech, která znamenají svět,"ale zato milujem nahodiť sa do večernej róby a vyraziť si do divadla. Predstavte si, že som jeden z tých šialených ľudí, komu sa opera (aj v tejto dobe) naozaj páči! Oplatí sa v tejto dobe chodiť do divadla? Pravdepodobne len veľmi málo ľudí vie oceniť hĺbku umeleckého zážitku, aký sa vám v opere dostane. Prenikavá tma a očakávanie hercov, potom svetlá a farby a hlasy, ktoré znejú, akoby prichádzali z iného sveta. Nie z hĺbok vesmíru, ale z hĺbky duše, svetov vychádzajúcich z našich sŕdc. Aj tak si viem predstaviť operu. Ako streštenú súčasť, svojho už aj tak starodávneho života. Nedávno som bola rovno na dvoch. Eugen Onegin a Lovci perál. Neskutočný zážitok!

Nočná mora zvaná Halloween
Halloween som nestrávila ako po minulé roky na hroboch. Bohužiaľ, ani vám nemôžem povedať, že som išla na párty, kde som si to poriadne užila. Moja škola sa totálne vymyká kontrole a tak len sedím nad knihami a učím sa. Príšerná nuda a otrava! Môcť tak bývať v Anime. tam je tá ich škola aspoň zaujímavejšia! Na základke sme aspoň mávali večierok, čo bolo vždycky fajn, ale toto! Mor by ich vzal!


Comic Con
Najšialenejší a najlepší zážitok môjho života. Momentálne asi najkrajšie strávené chvíle. Neviem si predstaviť lepšiu akciu, úžasnejších ľudí! Prednášky typu poprsie v anime či fantasy klišé. Poriadne sme sa nasmiali. Na moje prekvapenie som asi najviac času trávila v japonskom salóne prednáškami o Gejšách a japonskej kultúre. Posledný deň sme išli aj na premietanie 300 Vzostup ríše. Môj obdiv patrí aľ všetkým, čo prišli v kostýmoch. V spoločnosti toľkých Assassinov je radosť žiť! Moje veľké predsavzatie do budúceho roka- ísť zase. A nie raz!   

Posteľ u básnika, piknik u impresionistky 
Kto sa môže pochváliť, že spával v tých istých posteliach ako Pavol Országh Hviezdoslav? Dobre Hotel Hviezdoslav je síce prerobená ubytovnňa, kde kedysi tento básnik býval, ale s pôvodnou budovou už toho veľa spoločného nemá. Prehliadky hradov, kaštieľov a na konca dňa príjemný piknik s rodinou pod starým javorom- môj dokonalý víkend. 
 

A ako ste sa mali v poslednú dobu vy? Ako ste prežili Halloween? Boli ste na nejakom zaujímavom výlete? Už ste niekedy zažili Comic con.

Zaujal ťa článok? Prečítaj si aj:
Apríl a marec s Viallen alebo Výnimočný článok- Čo mi priniesol marec a február? 
Ak ťa zaujíma viac vecí o mne, môžeš skúsiť aj: Moc môjho mena| Project about me
Vek je len číslo| Project about me / Narodeniny | Project about me / Horoskopy | Project about me


Od Viallen čitateľom: Fuj, po tak dlhej dobe nový článok, ale ako vravím, všetko sa pekne vráti. V stredu tu pekne čakajte na mňa. Články sa len tak pohrnú. Mám veľké plány, no zatiaľ buďte trpezlivý, všetko sa včas dozviete. Hádam sa vám článok páčil. Podobné nájdete v rubrike O adminke (hore v menu označenej ako About me). Nezabudnite mi tu zanechať nejaký pekný komentár, nech sa na začiatok hneď môžem nabudiť! Ak ste tu prvý krát a môj blog sa vám páči, nezabudnite sa pozrieť na môj google+ či bloglovin. Môžete dať odber, čím vám nikdy neunikne žiadna novinka. To pre dnešok všetko. Zatiaľ sa majte a papa!

Vaša priateľka Viallen

Menovky: