Zombie Apocalypse Book Tag

Zombies, tag, Viallen, Magicforever, blog, All-dreams-are-real,books
Nachystajte vidly a lopaty a pripravte sa na poriadne knižné fiasko. Knižní hrdinovia bojujú so zombie apokalypsou a vy ste súčasť tohto tímu. Chcete vedieť, kto zomrie, ako prvý? Alebo nad kým sa zombieci otočia na päte a vyberú sa hľadať poriadny mozog? Ak vám nedá spávať súboj Harry Potter vs zombie, áno, konečne sa dočkáte odpovede. Naši knižní hrdinovia prichádzajú a možno sú to jediné, čo môže zachrániť tento svet.





O čo ide?
1. Máme 10 otázok
2. Vyberiete náhodne 5 kníh (najobľúbenejšie, nenávidené, prvé po ruke, prosto náhodné)
3. Otvoríte ju na náhodnej strane a čítate, kým sa nedostanete k prvému menu na strane.
4. Prvé meno, je odpoveď na otázku
5. Z každej knihy vyberiete dve mená (5 kníh x 2 mená = 10 odpovedí)A apokalypsa sa môže začať!

(Prvá vylosovaná kniha je... Bubny, prosím.... Inheritance!)
Zombies, tag, Viallen, Magicforever, blog, All-dreams-are-real,books, ariel, princess

Kto by pri zombie apokalypse zomrel ako prvý?

Galbatorix- Ako vážne? Temný mág, vládca celej Alagaezie a jeden z posledných Dračích jazdcov . Paoliny o tom napísal štyri knihy, dokopy xxx strán a jediné, čo Eragon mal urobiť je zatiahnuť ho do zombie apokalypsy?! Budem žiadať naspäť peniaze...

 

Koho by som zombiekom podstrčila do náručia, aby som sa zachránila? 

Eragona- Ehm, ups! :D Ale tak neodsudzujte ma! Galbatorix je mŕtvy. Alagaezia v bezpečí. Eragon by nám už bol aj tak nanič. A pri tých všetkých sprostostiach, čo spravil sa nečudujem, že by som ho k ním ešte musela hodiť (No brains. Muhaha.) 
(Ako ďalší sa do boja pridajú postavy z....Upírskej Akadémie)

Zombies, tag, Viallen, Magicforever, blog, All-dreams-are-real,booksKto sa ako prvý premení v zombie?

Christian- Smutné. Vysedávanie v kostoloch a toľká snaha nestať sa monštrom a zničí to hromada rozpadnutých mŕtvol. Strigoj bola asi lepšia voľba...

 

Kto podstrčí zombiekom, aby si zachránil kožu?

Dimitri- Dimitri?! Dimitri, veď sme spolu mohli byť šťastní. Mňa by si mal radšej ako Rose! Ja viem, že zaberám post najzbytočnejšieho člena týmu, ale čakala by som to od všetkých, ale od teba?Moje viera v chlapov je úplne stratená...

(Náš tým obohatí kniha...Nádherné tvory)

Zombies, tag, Viallen, Magicforever, blog, All-dreams-are-real,books, rapunzel

Kto by bol idiot tímu?

Ammy- V pohode, veď aj tak celé dni iba varila. Sem tam sa zhovárala s duchmi, mácha kosťami. Nech si pôsobí záhadne ako chce, teraz sa ukázala pravda. Nakoniec aspoň neumrieme hladom...

 

Mozog týmu...?

Ethan Wate- Fajn, je to jasné. My umrieme...

(Zachrání nás J.k:Rowling-Harry Potter a dary smrti) 

Koho by ste vybrali za medika tímu...?

Lily Potterová -Óóó, tak to je zlaté! Aspoň budem umierať šťastná. Ako sme už videli, je schopná za svojich blízkych obetovať aj život, takže mi možno zabezpečí rovnakú ochranu ako Harrymu...
Zombies, tag, Viallen, Magicforever, blog, All-dreams-are-real,books, Bella

Expert na zbrane?

Lupin- Tajne som dúfala, že to bude Voldemort. Ale Lupin je zbraň sám o sebe. Mačky traste sa! Muhaha!

(A prežijeme vďaka: Fablenhaven- kľúče od väzenia démonov)

 

Bitkár tímu?

Seth- A-a? Kto tu ide zomrieť teraz?  Vy! Takto to vypadá, keď posledný Zaklínač tieňov partí rovno do našej skupiny. Keďže zombieci mu ležia pri nohách ako nevinné šteniatka, pripravte sa na to, že budeme poslední ľudia na tejto planéte.  

Vodca vášho týmu?

Patton- Opäť vidím nádej! Obrovský dobrodruh a správca magických rezervácií. Škoda, že práve tá prehnaná odvaha ho nakoniec dostala.



Ja si myslím, že by sme prežili...A potom sa zbavím tej svine Dimitriho. Aj keď o Ethanovom mozgu mám celkovo dosť pochybnosti, Seth, Lupin a Patton si zombie omotajú okolo prstu, a ako jediná žena v tíme (ak nerátamé idiota Ammy) mi medzi toľkými fešákmi vôbec nebude zle. Ach, nech tu už je tá zombie apokalypsa :D
Musím priznať, že tento tag ma neskutočne bavil. Hádam sa rovnako páčil aj vám. Budem sa tešiť na všetky vaše komentáre a ak sa rozhodnete niekto podrobiť postavy rovnakej skúške, nezabudnite mi dať link a ja sa prídem pozrieť. Pre všetkých, komu sa tento článok páčil nezabudnite mi dať +1. Podobné články Google+ a bloglovin vás navedú na aktuálne články blogu. Ak zháňaťa niečo podobné, skúste rubriky Knihy z iného uhla alebo Projekty, kde nájdete najrôznejšie challenge a tagy dokopy. Teším sa na vás aj nabudúce. Zatiaľ sa majte!

 Vaša priateľka Viallen
 

Menovky: , ,