LOL | Film,ktorý nechápe vlastný názov


Dátum videnia: 15.11.2013
Žáner: Komédia/ Romantický/ Dráma

Kedy som naposledy bola tak sklamaná? Myslím, že od filmu Čierna labuť (Recenziu na Čiernu labuť nájdete TU na blogu) sa mi to nestalo...Lenže to bol aspoň psychologický film, na ktorý buď nie som dosť inteligentná alebo totálne mimo, aby som dokázala pochopiť ten umelecký zámer. Toto bol- jednoducho trapas.

Filmy, ktoré by sa vám mohli páčiť:
Imaginaerum| Aj dnes večer ti ukážem sladký sen
(Žáner: Fantasy/Dráma/ Psychologický/Muzikál)
Nedotknuteľní-aneb zábavná cesta na invalidnom vozíku 
(Žáner: Komédia/Dráma/Životopisný)
Cyberbully | Slová môžu zabíjať 
(Žáner: Dráma/Podľa skutočnej udalosti)

Je to vec každého, ale ja úprimne nechápem, ako sa to môže niekomu páčiť. Nie to ešte zdať vtipné. Prebehla som si totiž pre týmto filmov pár recenzií, aby som zistila, či za to stojí. A hádajte čo? Asi som jedná, čo spadla z Marsu a nie z Venuše, lebo nikto okrem mňa naň nepovedal ani jedno krivé slovo.
To už vážne neviem...Je to tým, že tam hrá Milye Cyrus? A fanclub, spolok skalopevne presvedčených fanúšikov, že ona niekedy vedela hrať, na net popísalo kopu klamlivých recenzií? (Nie. Ja som divná. Páči sa to ešte aj chlapom...Takže ja som asi z Jupitera)
Hľadám niekoho, kto mi vysvetlí čaro toho filmu. Pretože predo mnou sa zázrakom niekde schovalo. Matka rieši svoju zdegenerovanú dcéru, ktorá si to takmer rozdáva s najlepšou priateľkou. A na konci filmu prichádzam na to, že sú úplne rovnaké. Vraj toto má byť pohľad na moderný vzťah medzi rodičmi a deťmi. (Preboha, to ma museli vykopnúť až z Pluta!)
"Volám sa Lola. Ale všetci moji priatelia ma volajú Lol."
Hádam ešte nemusím vyťahovať slovník, aby som sa presvedčila, že jedna osoba z celého filmu, sa nedá definovať, ako všetci. Započula som to tam trikrát?
Nerada to priznávam, ale mne osobne sa páčia teenagerské komédie. Také tie príbehy zo stredných škôl, ktoré končia na vlas rovnako, ale toto bolo moc!

Videli ste alebo počuli p tomto film? Páčil sa vám?
Moje hodnotenie? Nula. Nada. Nothing! Najhorší film, aký som doteraz videla a to som už videle kopec sprostostí....
 
Mrzí ma, že sa tu tak často neobjavuje. Nejak dochádzajú nápady a inšpirácia. Tu je jedna mini recenzia. Rada by som napísala viac, ale k tomuto filmu nemám viac slov. Som rada, že ste tu boli, teším sa na vaše komentáre. Ak sa vám článok páčil, dajte 1+ follow. Mňa to veľmi poteší :) Prajem krásny deň. Majte sa a zas nabudúce...
Vaša Viallen :)

Menovky: ,