Deň 2. - Predmet, ktorý neznášam

Tretí deň. Tretí deň a ja mám pocit, že je to večnosť. Chce sa mi spať a už mám mať na zajtra hotový projekt. Nebojte, už za chvíľu bude víkend. Ako sa ja teším!

Minule som vám spomínala tri predmety, ktoré milujem ( Môj obľúbený predmet-môžete prečítať TU!) dnes si povieme o mojej čiernej listine.

Fyzika
Ako som vravela v minulom dieli ( Môj obľúbený predmet-môžete prečítať TU!), môj vzťah s prírodovednými vedami je trošičku zložitý, ale dôvod prečo nemám v škole rada fyziku je ten, že všetky tie veci sú v praxi neuskutočniteľné. Bezducho rátame príklady a situácie, kde nikdy neberiem do úvahy veci, ktoré  normálnom svete zavážia. Chápem prečo je to tak. Väčšina mojich spolužiakov ledva preliezú, čo by robili potom, keby počítali so vzorcami Sheldona Coopera?


Hudobná
Nie, vôbec to neznie pošahane! Zo všetkých predmetov na základke, bola pre mňa hudobka najväčší zabijak. Hlavne ak to váš profesor berie príliš vážne. Pokojne sme mohli mať sluchoviek, koľko sme chceli, nedokážem rozoznať v akej tónine sa to hrá, aký tón zo stupnice mi predvádzate a bohužiaľ ich nezapíšem ani notami a spev nikdy nebude môj skrytý talent...
 



Matematika
Nie preto, že by som jej nerozumela. Nikdy sme my dve spolu nemali problémy, no je pre mňa neskutočne nudná! Samé čísla a dookola to isté. Čo vám povedať. Nikdy neviem či je horšie byť medzi tými, čo to nechápu, alebo byť jediný človek, ktorý tomu  rozumie. Z každej strany je matika v škole peklo.




Aký je tvoj neobľúbený predmet? Prečo? Dokázal/a by si ho mať rád za iných okolností (iného učiteľa/ vyhľadávaním zaujímavostí...) Vo všeobecnosti preferujete viac humanitné alebo prírodovedné predmety?
Tak je tu nový článok, ako som vám sľúbila. Mohli ste sa zas dozvedieť niečo o mne, mojom živote a pohľade. Rada si vypočujem aj ten váš, tak mi nezabudnite zanechať komentár, môžete aj 1+. Uvidíme sa zas zajtra a nezabudnite ani na staršie články, ktoré si môžete vyhľadať dole v archíve alebo na mojom google+ či bloglovine. Zatiaľ sa s vami lúčim a čau! :)

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,