Deň 1. - Môj obľúbený predmet

Prvý deň v mučiarni! Hurá! :D
Ako sa vám včera páčilo? Mám tu aj nejaký čerstvých školákov? Vysokoškolákov? Stredoškolákov? Tak aké boli vaše prvé dojmy? Pardón, ja viem, že veľa vyzvedám, ale dnes mám sedemhodinovku, čo znamená: "Mátame, porfavor!" (Zabite ma, prosím) Mám štyroch nových profesorov a štrnástich nových votrelcov, vlastne- spolužiakov. Len ako tvrdá facka, že prázdniny sú preč. A keďže teraz sa tej traumatizujúca skutočnosti nezbavíte asi najbližších 185 dní (nie, fakt je to tak dlhé), rozhodla som sa vás tým otravovať len prvý týždeň. Začneme niečím príjemným, čo poviete? Aspoň na chvíľu zabudneme na to ranné vstávanie...
Dejepis
Kto by sa snažil tvrdiť, že cestovanie v čase nie je možné? Keď sa profesor rozhovoril, bolo to ako sledovať najväčší film na plátne samotného sveta. Príbehy ľudí. Skutočných a žijúcich ľudí, ktorí chodili po tejto zemi ako teraz ja. Milujem históriu, no v škole nie je to práve predmet, ktorý by ma bavil. Ak vám človek vie podať históriu, pomôže to aj vašej budúcnosti. Chyby, ktoré možno robíte dnes, možno robil už človek dávno pred vami. Poučte sa z nich. Pokúste sa zistiť viac o vašej rodine, pretože na to kam smerujete, musíte najprv vedieť, kde ste boli.

Španielčinu
Som šťastná, že sa môžem venovať jazyku, ktorý sa mi páči. Angličtinou hovorí každý, španielčina je ešte stále nezvyčajná. Moje profesorka mi zvykla hovoriť, že jazyky nie sú cesta. Jazyk je most, ktorý ma niekam dostane. Čím viac ich viete, tým viac ciest máte k dispozícií (ešte vycibriť ten zmysel pre rozhodovanie, pretože inak mi bude každá cesta nanič :D) Bohužiaľ, jeden most s nemčinou som už dávno zvalila, ale hádam mi španielčina vydrží na veľmi dlho.

Chémia
škola, obľúbený predmet,
Dosť šprtské, ja viem. A na chémiií ma rozhodne najviac bavia labáky. Nie preto, že pri mojej šikovnosti by škola už na druhý deň nemusela stáť, ale vrušuje ma tá myšlienka, že stačí pár vecičiek toho a tamtoho a vzniká niečo úplne niečo nové! Môj vzťah k prírodovedný vedám, je dosť zvláštny. Zaujímajú ma, dokonca aj fyzika a matika, celkovo rôzne vedecké objavy. Chcem vedieť, čo ako funguje a prečo. Zaujímam sa o to vo voľnom čase, no to, ako to dokážem prežiť v škole, netuším!


Aký predmet máte alebo ste mali radi? Prečo? Myslíte si, že záleží hlavne od učiteľa? Aký jazyk sa učíte vy? Aký by ste chceli?
Tak, prvý článok zo série. Páčil sa vám? Ak áno, zanechajte mi nejaký pekný komentár alebo ma podporte cez 1+, budem vám veľmi vďačná :) Nový článok tu nájdete už zajtra! Nezabudnite sa pozrieť na môj google+ alebo bloglovin, kde nájdete všetky novinky z blogu.Zatiaľ sa majte!

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,