Youtube mánia | Koho sledujem?

Podľahneme trochu najnovším trendom. V poslednej dobe sa nehovorí o ničom inom než o youtube. Nemôžete ísť ani do kina, aby sa tam nejaký hlúčik nebavil o lets playoch, ktoré práve videli. Neviem či mám byť z toho šťastná, alebo naštvatá lebo keď som ich sledovala ja (ešte od zahraničných youtuberov) nikto o vted nechápal. Ach, jaj! No tak či ak. Mnoho blogov pridalo neskutočne veľa článkov o svojich obľúbených kanáloch a tak som sa rozhodla, že fajn, predstavím vám pár ľudí, ku ktorým sa pravidelne vraciam, mám rada ich humor alebo sa mi páči tá myšlienky. 

GoGoManTv | Obľúbené video 
Nemyslím si, že našu šiškovú legendu treba nejak predstavovať...Moje najväčšie šťastie je, že na všetko populárne natrafím, až keď nikto o tom nehovorí. Vážne som rada. Nikto ma neotravuje so šiškou a v pokoji si môžem sledovať videá, pretože jedno obdobie spolužiaci naozaj chodili len s novými hláškami a rečami typu: "Á, videl si nové video?"
Prečo ho sledujem? Po celom dní rozmýšľania a školy potrebujem niečo jednoduché a na rozveselenie. Kto nie? Kvôli nemu som sa vrátila aj k sledovaniu Lets playom, ktoré už nemusím sledovať len v angličtine. Po tých rokoch príjemná zmena.
 ViralBrothers|Obľúbené video
Ak komerčnosť, tak nech to má štýl. Nie je žiadnym tajomstvom, že nápad na ViralBrothers vznikol skôr pre peniaze, ako pre zábavu, napriek tomu si jedno obdobie prešli celkom slušnou slávou. Popravde, to boli oni, kto ma prinútili viac si všímať autorov a nie len tak náhodne prehľadávať internet.
Prečo ich sledujem? Ak v Debilných kecoch nenájdete aspoň jednu,ktorú vám povedala vaša mama, spolužiak, pes, tak...vám asi aj tak neuverím...


Smusa|Obľúbené video
Smusa je...Proste Smusa :D Potrebujete k tomu niečo viac? Naviedla ma k tomu moja kamarátka,ktorá nedala pokoj, kým som si s ňou nepozrela všetky časti zhúlených poníkov... Čo bolo v tej dobe pre mňa dosť neprijateľné, keďže som My little ponny odmietala už ako decko. Nezačnem predsa pozerať to isté, len trochu upravenú verziu! No ale mňa to fakt chytilo... Behom dňa som ich videla skoro všetky (a potom ešte trikrát- aby sa nepovedalo :D ). A momentálne čakám na nejaké nové video,ktoré zas výjde o pól roka, ako ho poznám...

 
Nejfake|Obľúbené video
Youtuber, ktorého si neskutočne vážim. Nie len pre jeho zmysel pre humor, ale skôr pre jeho názory a pohľad na svet. Obľúbila som si celú jeho myšlienku, celú tú záhadu človeka pod maskou a jediné, milujem jeho príbehy a jediné, čo ľutujem, že som ho neobjavila už dávno.Svet potrebuje viacerých ako je Nejfake. Klamárov, ktorí vás postupne budú viesť k pravde, ale hlavne- k vlastnému názoru!
 
 
Hola soy German|Obľúbené video
Môj najobľúbenejší youtuber všetkých čias. Nepredpokladám, že by ste ho niekto poznali. Je z Chile a všetky jeho videá sú pochopiteľne španielsky. Anglické titulky vám nepomôžu, nestíhali by ste to čítať. Vtipné je, že ja mu rozumiem každé jedno slovo, ale nájdite mi niekoho iného, pomalšieho, jednoduchšieho a som (slušne povedané) v keli! Jeho videa sú mojou súčasťou a inšpirácia pre moje články ako boli Strachy a fóbie či Radosti a závislosti. Páčia sa mi jeho videá, pretože hovorí o bežných veciach zábavným, no pravdivým spôsobom a mnohé z toho som si zažila, alebo aspoň videla na svojich priateľoch. Ako mnohí sa aj on vydal na cestu hier, prevažne tých hororových, takže ak ste nikdy nevideli kričať chlapa ako ženská, odporúčam :D


Aký je váš názor na rozrastajúci sa youtube? Máte nejakých obľúbených/nenávidených youtuberov? Koho a prečo? Sledujete viac zahraničných alebo našich? Poznáte niektorých, čo som uviedla (tak typujem, že prvých troch asi každý :D) Chodievate aj takto sledovať videá alebo ho využívate viac kvôli hudbe? Sledujete aj nejaké lets playe?
Určite nie sú všetci, minimálne dvoch som zabudla, no popravde, mne ani tak nejde o ikonu. Vo všeobecnosti zhliadnem všetko, čo mi príde dobré a nepozerám na to, ktorý človek ich robí, takže mnoho autorov by som ani vymenovať nemohla. Možno časom ešte niečo doplním...
Sľúbila som trochu serióznejší článok, no trochu mi to nevyšlo... :D Hádam sa vám aspoň trochu páčil. Budem rada za každý váš postreh, názor, ktorými mi môžete napísať do komentára. Nezabudnite na môj google+ ani bloglovin a uvidíme sa zas nabudúce! Čau-čau!

Vaša priateľka Viallen

Menovky: