Mozog, na ktorý sa snažíte dovolať, je momentálne nedostupný

Alebo, ako to občas vypadá v našej triede

Fajn, to posledné, čo asi potrebujete počuť je strašné slovo škola, ale toto je tá unikátna časť roka, na ktorú sa mi študenti tešíme- a to krásne spomínanie na všetky prúsery, prešľapy a nepodarené odpovede pri tabuli, aneb proste hlášky z celého roka. Keďže sa mi úspešne podarilo prejsť cez druhý ročník, rovno vám sem hodím hlášky aj z prvého ročníka (zajtra by sa tu malo objaviť pokračovanie) a potom už len hurá prázdniny!



Matematika
U:Čo je to absolútna hodnota?
Ž:Ja viem iba čo je absolútna tma, ale čo je to absolútna hodnota....

Biológia
Ž: Pestuje sa pre dužinu.
U. Prečo?
Ž: Lebo tá je dužinatá a robí dužinaté veci.

Biológia
U:Vedel by si mi popísať nejakého rastlinného parazita?
Ž: *Ticho*
U: Napríklad brečtan?
Ž:Nóóó...Vypadá ako rastlina...

Biológia
U: A je to naozaj parazit?
Ž: Vyvoláva ten pocit....

Biológia
U:Ako sa ochrániš proti kliešťom?
Ž1: Utekal by som!
Ž2: Cucal by som ho!
Ž3: Jasné, on teba a ty jeho!
U: A čo by si robil potom?
Ž2:Spálim ho a zahodím.
Ž3: Vydezinfikoval by som sa aj z vnútra...
U: A keď nič z toho nepomôže?
Ž: Ľahnem si na posteľ a čakám na smrť?

Biológia
U: Prečo je pestovanie maku v niektorých krajinách zakázané?
Ž: Nemajú známeho na úradoch?

Biológia
U:Povedzte mi, aké domáce zvieratko máte doma?
Ž: Plesne

Biológia
U:Čo má komár na hlave, aby nám mohol sať krv?
Ž: Chobot

Biológia
U:Ako zaistiť, aby vaše kvety bola najkrajšie v okolí?
Ž: Nemať suseda...

Biológia
U:Viete ako rozoznáme parazita?
Ž1:Niektoré smrdia.
Ž2: Ha, veď to je ako môj sused!

Biológia
U:Tak, teraz mi popíš stavbu kvetu.
Ž: Hore na piestiku sa nachádza buzna (Blizna)

Chémia 
(učiteľka nám oznamuje, že budúci rok nás už nechce učiť)
U:Preboha, deti! Ja sa vás na budúci rok asi naozaj vzdám. Veď ošediviem.
Ž: Nieee, pani profe. To by ste nám neurobili!
Ž: Presne! Kúpime vám farbu a všetko bude ok .

Slovenčina
U:Srdcko, poď to napísať na tabulu.
Ž:Nevolajte ma srdcko. Ja mám aj meno.
U: Ty to moje tiež nevieš...
Ž:Alžbeta?
U: A čo som ja z kráľovskej rodiny?

Španielčina
To, že za všetko pridáte s, ešte neznamená, že dokáže sa dorozumieť španielsky... :D Bohužiaľ.
U:Môžeme si to pustiť v triede?
Ž1:Áno, ale nemáme repreduktores. (altavoces- reproduktory)
U:Nemáme čo?
Ž2: Reproduktores!
Ž1: A ty nevieš, čo sú to reproduktores?!

(Po strašnej hodine španielčiny)
Ž:Zvoní!!!!
U:En espaňol ring-ring?
Ž:Alarmo?

U:Ak vám tie slovíčka nedám, tak budúci rok nebudete nič vedieť..
Ž:My sme už teraz takí tupí, že nás nejde nemilovať.
Ž1:Nechceš nám predsa kaziť imidž....
Záverečný test
U: Najprv vám budem čítať text, potom mi budete odpovedať na otázky. Je dôležité, aby ste si nič nezapamätali. (tak to pekne ďakujeme :D )

Telesná
(spolužiačka vyhodila loptu na strechu)
Ž: Náhodou, za ten hod by som si zaslúžila jednotku.
U: A za čo? Za to, že si skoro skopla z neba anjelov?

Telesná
(Po mojom ustavičnom vyrývaní a kritizovaní )
Ž1:Neviem chodiť. Neviem nič. Načo vôbec žijem?!

To, čo sa stalo pomedzi....

Ž: Vieš ako sa hovorí, že nikdy dvakrát nevstúpiš do tej istej rieky? Je to blbosť! Aj ja viem, že hranolky sú pre mňa škodlivé, no zakaždým si ich objednám...

Ž:Biele víno sa volá biele, pretože je žlté a robí sa zo zeleného hrozna...

Ž1: Viete, že ma v minulej škole považovali za satanistku?
Ž2:To je nápad. Buďme všetci satanisti!
Ž3: Nieeee! Bude nám teplo!
Ž2: Dobre. Tak to necháme na zimu....

(Všetci chýbajú a učiteľku, ktorá zbožňuje Lenona, sa snažíme prehovoriť na počúvanie rádia)
Ž: No tak nám puste toho Lenina

Ž: Vraj sme skončili najhoršie s priemerom...
Ž2: Aspoň nemusíme stáť šóru na ceny.

U:Nezabudnite si zobrať nejaké prášky, lieky ak ste nejako chorí, máte či problémy...
Ž: Napríklad s prostatou...

Ž: Nikdy som veľmi neverila na veštice...
Ž2: Ja iba v numerologičky.
Ž: To sú tie, čo predpovedajú počasie?

Cesta do španielska- 24 h strávených v autobuse.
Ž: Ja to už dlhšie nevydržím! Ak budem musieť ešte dlhšie sedieť, asi sa odstrelím.
Ž2: To mi hovor! Mňa tak pichlo v zadku, akoby mi praskla panenská blana.

Ž: Mňa slaší trak! ( mám pocit, že to nedobre vplývalo na našu psychiku)

Ž: Ideš?
Ž2: Nie, sľúbila som im kúpiť cigaretku krabičiek.

Spievame si.
Ž: Načo pôjdem domov...?
Ž1: Na obed!

(sedíme na recepcií a prezeráme si mapu okolia)
Ž: Kde si myslíte, že sa nachádza náš hotel?
U:Prečo sa nespýtaš pána na recepcií? Však španielčinu už viete...
Ž: Hh... *rozpačito* Ja si to radšej nájdem sama.

Podobné články:
Hlášky z druháku- Pardon, váš mozog práve prerušil spojenie

Tak, našla by sa aspoň jedna? Máte nejakú hlášku od vás? Nejakú, čo nikdy nezabudnete? Pokojne mi ju napíšte! Ako ste dopadli s vysvedčením? Dostávate niečo za dobré známky?
Hádam sa vám naše trapasy páčili. Ľudia neklamú, že niekedy to chce tú správnu atmosféru, aby mohli zažiariť. Pre mňa sú to spomienky, a keď si vybavím tú prirodzenosť, s akou sme to vtedy povedali...Stále z toho nemôžem. Zajtra sem hodím aj tohtoročné. Takže ak máte google+ alebo bloglovin, dozviete sa to ako prví. Ďakujem za komentáre v predošlom článku (Stereotypy a predsudky o ženách) a teším sa zas na vaše názory, 1+, či nejaké to follow. Čo viac dodať, hádam už len, uvidíme sa zajtra! Čau-čau! :)
Vaša priateľka Viallen

Menovky: