Radosti a závislosti


Fajn, po tom minulom článku Strachy a fóbie som chcela prejsť na niečo zábavnejšie. Život je o radostiach. A ešte aj ten najväčší pesimista na svete, teda ja, vám povie, že je to pravda. A pár z nás (všetci) máme občas potrebu si ich užívať až príliš veľkými dúškami.

"Buď žijeme, alebo zomierame štýlom života, aký sme si zvolili."(Miroslav schlesinger)


Internet
Všetci sme do istej mieri závislí na internete. A kto si teraz k tomu hovorí, že nie, je ešte aj chorobný klamár. A nie je to naša chyba, je to proste chyba internetu, že je...zaujímavejší než normálny život. Ale rodičom to celkom nahráva, nezdá sa vám? Kedysi ste dostali zaracha a držali vás doma ako väzňa. Dnes? Máš zlé známky? Rozlúč sa s wifi. Neumyl si riad? Papa, internet. Zvláštne, ako sa tá doma mení. Ale no, povedzme si úprimne, kto z vás aspoň raz za deň nejde na internet? Skontrolovať si komentáre, prebehnúť nejaké články? Moja kamoška mi raz povedala, že keby stromy mali wifi, sadili by sme ich viac.
Článok, ktorý by sa vám mohol páčiť:Sociálne siete: Facebook | Riadia náš život?

Závislosť na mobile
Toto ma úprimne štve, pretože či žijeme v akejkoľvek megamoderno-techniskej dobe, v mojom svete je mobil na jedinú vec-telefonovanie!( Lepšie povedané, na databázu zmeškaných hovorov, pretože ho aj tak nikdy nezdvíham...)Vidím to všade kam sa pozriem. V triede vládne hrobové ticho a každý sa skláňa nad tým malým kusom šrotu. Sem tam sa niekto zasmeje a pošle ostatným nejak vtip z facebooku a ja, ako totálny idiot medzi nimi, vytiahnem knihu. Necápem prečo, ale čoraz sa o to pokúsim, akoby zázrakom odčarujem našu triedu od všemocnej moci mobilov a všetky oči sa zbehnú v jedinom bode-na mne. Bežný problém knihomolov. Nikto sa vo vašom okolí nezaujíma o knihy, kým jednu nedržíte v ruke. To potom sa nenájde človek, čo by sa nezaujímal o čom to je, či je to dobré atď. atď. Ááá, problemas de la vida...

Jedlo
Najlepšie ako bojovať s touto závislosťou, je byť ako ja. Buďte leniví! Pretože môj boj s jedlom je veľmi jednoduchý. Predstavte si, že sedíte vo svojej izbe, hráte videohry, čítate knihy, alebo hocičo čo proste robíte vo svojej izbe a zrazu vás chytí hlad. Aby ste sa najedli, musíte vstať z postele, dojsť až ku chladničke, zistiť, že tam nič nie je ( zúfať, že tam nič nie je- a ak trpíte niečí, čo ja volám Narnia komplex-ešte parkrát ju otvoríte, aby ste zistili, že aj keď prosíte, to jedlo sa tam zázračne nezjaví) musíte prehľadať zvyšok kuchyne, nejak šikovne si to pripraviť a zjesť. Vážne si myslíte, že tam lenivý človek by robil niečo také? Isto! V deväťdesiatich percentách prípadov u mňa vyhráva lenivosť nad hladom.
Článok, ktorý by sa vám mohol páčiť: Obezita, alebo sa tá váha zbláznila?

Oblečenie
Vždy som si myslela, že si to vymysleli chlapi, aby sme vypadali divne, ale ono sa o ukázalo, ako pravda. Na španielčine sme dostali otázku, ktorej veci by sme sa v živote nevzdali (bez čoho by náš život nebol možný) a deväť báb z jedenástich povedalo oblečenie. Jedna mi dokonca povedala, že ak by mala možnosť sa vydať za turka, pokojne by to spravila. Je jej jedno či by mal desať žien a s ňou trávil čas každý tretí deň v mesiaci, ak by jej kupoval šperky a krásne šaty (ktoré by mimochodom mohla nosiť len doma). WTF? Z toho sa ani zasmiať....Je to smutné!


 
Kniha
Návykovejšie, ako sa dať na drogy- a teraz mi dá za pravdu každý správny knihomol. Viete ako to chodí, posledné stránky, hodiny odbíjajú pól noc a vy stále sedíte nad knihou, len aby ste vedeli, ako skončili vaši obľúbení hrdinovia. Slzy a záchvaty smiechu- aj to patrí ku krásnej závislosti na knihách.

Články,ktoré by vás tiež mohli zaujať:
Recenzie kníh- nájdite si svoju vyvolenú
Knižná móda- do čoho sa obliekajú naše knihy?



Dostali ste ako malí kvôli niečo  zaracha (teda nejaký zákaz)? Ja som nemohla kukať na telku a podvádzala som tak, že som sledovala odraz v akvárku. Musíte byť hlavičky :D Čo je vaša najväčšia závislosť? Čo je najčastejšia závislosť vašich priateľov? Poznáte aj niekoho s veľmi divnou závislosťou? (Niečo na spôsob jedenia pracieho prášku? Aké maličkosti vás vedia potešiť?
Zdravím! Mrzí ma, že som sa tak dlho neozvala, no momentálne si uzatváram španielske predmety a utorok ma čakajú skúšky z autoškoly (dúfam, že mi budete držať palce :D ). Som rada, že ste si prečítali tento článok, ak sa vám páčil dajte 1+. Poteší ma každá reakcia, no najradšej by som bola, keby ste sa nezabudli ozvať v komentároch a napísali mi aj nejaké svoje názory, hodnotenie článku :) P.s: Vy viete, že v Odlišných názoroch bývajú serióznejšie články, preto vás žiadam, nech tento beriete s rezervou (preto je aj v rubrike About me).Zatiaľ sa s vami lúči...

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,