Hodiny nehodiny | Harry Potter challenge


Úprimne som myslela, že to dneska vzdám. Nič mi nevychádzalo podľa plánu! Ešte že existuje internet- moja záchrana. Zapadla som u svojho obľúbeného youtubera a nechala so trocha rozptýliť, keď ma napadlo, že som tu dneska niečo sľúbila-ozvať sa. Hej, menšia drobnosť... Rozmýšľala som, čím vás teda dnes unudiť a vybrala som *bubny* Harry Poter challenge! Sú tam celkom dobré otázky, ak sa s tým viete vyhrať. Kto teda videl nečítal HP (čudovali by ste sa, no ja takých ľudí poznám), môže sa presunúť o článok inde.Nie odísť, to vám nik nedovolil :D A príjemnú zábavu!



Otázka č.1: Keby si mohol/a navštevovať akúkoľvek hodinu na rokforte,ktorá by to bola?
 

Elixíry
To v žiadnom prípade. Teda, nie že by som nechcela...
Všetky tie odvary: Dúšok živej smrti, Elixír života, Veritaserum, nápoje lásky a toľko rozličných jedov. Hneď by som mala o zábavu postarané!
Na úvod pár hnisavých vredov, zvracanie, otrava slabším jedom....
Už vidím, ako by som nabehla s najväčším elánom, zatiaľ, čo všetci moji spolužiaci sa krčili pri stenách. Muhaha!
Obávam sa, že by ma nakoniec z tých hodín vyhodili. Ak by som teda nechcela vysvetli ten (ne)nápadný úbytok študentov.
Navyše, na chémií vždy potrebujem múdru hlavu, ktorá mi zistí koľko čoho a kam treba naliať.
Mojou špecialitou sú horľaviny. Ak treba niečo podpáliť zapáliť, som váš človek.
A nechcela by som robiť zo seba blbca pred svojim HP idolom.

Obrana proti čiernej mágií.
Tak určite, ak by bola tá možnosť!
Nestvrdnem na niečom primitívnom, ako herbológia, alebo veštenie. Ak je totiž učiteľ ešte väčší blázon než ja, začínam sa báť. To isté patrí pre Quirrella a Moodyho. Ak budem chcieť spoločnosť ďalších psychopatov, dám sa zavrieť do blázinca- a nie do Rokfortu.
Možno by ma zaujala astronómia. Taký večný snilko, čo by furt len zízal na hviezdy by sa konečne aspoň uplatnil. Alebo Staroveké magické znaky. Myslíte, že by sa z toho dal vytvoriť vlastný šifrovaný jazyk?

Starostlivosť o zázračné tvory
Vpuste ma medzi niečo zúrivé a chlpaté!
Je mi jedno či je to zubaté, jedovaté či inak nebezpečné, kým to bude roztomilo huňaté s veľkými očami. Ňu! Hneď by som to stískala. (Mňa by sa za chvíľu všetky tvory báli.)
Alebo by to, na druhú stranu, muselo byť niečo nechutné a pokrútené, že by sme sa k tomu všetci báli priblížiť.
Z extrému do extrému-to mi raz asi napíšu aj na náhrobný kameň.


A vy? Kam by ste sa rozhodli. Boli by sme spolužiaci? :D Kto by bol váš obľúbený/nenávidený profesor či profesorka? Na ktorý predmet by st v živote nešli?
Hádam vás nemrzí, že v poslednej dobe tu zanedbávam hlboko filozofické témy. Chcem sa hrozne poďakovať Hatthaway- za všetky jej komentáre a onoho viac. Ľudia ako ty, ma držia nad vodou :) Tak isto všetkým ostatným, čo minule dali pluská, follow. Mňa to motivuje sa snažiť a zároveň vidím,čo robím dobre. Toto bol taký menší článok pre radosť, hádam sa vám páčil. Ak áno, dajte mu 1+ alebo mi napíšte komentár. Teším sa na všetky vaše odpovede, reakcie. Opatrujte sa a zatiaľ sa s vami lúči...

Vaša priateľka Viallen :)

Menovky: ,