Rádio Magic | Jemné melódie


•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Melancholické piesne
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••

Rádio Magic po prvýkrát hlási svoje pirátske vysielanie. A okrádanie youtubu sa môže začať! Dnešný diel bude venovaný všetkým nespavcom a depkárom, ktorí už svoj stav nemôžu zhoršiť. Na programe je totiž pár jemných melódií a melancholických výlevov. Mix najkrajších metálových, inštrumentálnych slaďákov, Takže si prichystajte pekný pár bavlnených vreckoviek, pohodlné sedenie a pokúste sa nezaspať nad klávesnicou :D


Väčšina ľudí si myslí, že metál nevyhnutne znamená vrešťanie a rozbíjanie gitár, kopec krvi, divné rituály a uzatváranie sa do seba a svojho sveta. Hovorím vám to z vlastnej skúsenosti. V minulej škole ma kvôli metalovej hudbe považovali za satanistku. Chodiť v čiernom tričku (a slúchadkami v ušiach) bolo horšie, ako na krku nosiť vypreparovanú mačku...
Pritom naozaj nepoznám väčšie uvoľnenie, ako krásny melodický zvuk klavíra a gitár s dunivým podtónom bubnov.

 
Keď si plakal, zotrela som všetky tvoje slzy
Keď si kričal, zahnala som všetok tvoj strach
A držala som ťa za ruku po celé tie roky
Ale ešte stále som tvoja
Úplne celá...
My Immortal od Evanescence-skutočná perla melancholických pesničiek. Amerika nikdy nebude krajina,ktorú budem uznávať, ale takto im je aspoň trochu odpustené.
  Sladké slová stvorené k mlčaniu. Nie k rozprávaniu.
Mladé srdce pre lásku. Nie k žiaľu
Tmavé vlasy, aby viali vo vetre
Nie, aby zahaľovali pohľad chladného sveta
Ak neviete, čo to znamená I love metal, stačí povedať iba Nightwish. Pre mňa toto slovo značí začiatok aj koniec. Ich prvú pieseň som počula, ako dieťa a posledná mi raz bude hrať na smrteľnej posteli. Dnes v rebríčku melanchólie While are lips are still red 
 

Navždy a raz mi budeš chýbať Aj tak ťa ešte raz pobozkám Cesty smerujú do krajiny ničoho Tak veľmi som to skúšal Zajtra budem v jednom kuse plakať  Ako si mohol skrývať svoje lži. Tvoje lži...  
Forever and one je kúsok, ktorý ocenia hlavne poslucháči starších kapiel. Helloween počúval ešte môj ocino a ja preberám štafetu. Dúfam, že aspoň jedna sa vám zatiaľ páčila. Ak nie, nebojte sa. Prehadzujeme platne a skúsime trochu iný štýl.
 
Neviem či si ľudia bežne plánujú v sedemnástich dôchodok (asi skôr nie), ale ja mám rada predstavy budúcnosti. Preto mám jasný splán- poskupujem všetky hry sveta budem gamebliť od rána do večera. Prečítam všetko, na čo ešte dovidím. A kúpim si obrovské piano do stredu obývačky a naučím sa vo svojich 79 naň hrať :D
Meno tej piesne by zabralo takmer celú stranu, preto len prezradím, že je z filmu Amelie z Montmartru a zvyšok informácií vám povie náš hosť, ujo You-tube.
Ďalší soundtrack z filmu! Tentokrát Schindlerov zoznam, no som ešte nikdy nevidela.Kamarátka len raz doniesla pieseň,ktorú počúvali na hudobke a ja som sa okamžite zamilovala! Filmy o druhej svetovej vojne som nikdy nejak neobľubovala. Až na Pianistu a najnovšie Zlodejku kníh (oba inak odporúčam). Ach, už som to naozaj chcela ťahať iným smerom, ale ona sa to proste nedá.

Ďalší diel skladačky priniesli z Holandska Delain- Start swimming    
 A všetko, čo počujem je: „Stoj, stoj!“ Doháňam ťa.
Nenechávaj ma za sebou.
Nedokážem tam vonku vidieť jedinú dušu
  Je tma, tma.A ja ťa doháňam. 
Raz to muselo prísť. Nechodila by som na ich koncerty pre nič za nič. (Výnimočný článok-čo mi priniesol február a pólka marca) Jeden z mojich obľúbených slaďákov je práve Memories All I need- možno poznáte z Vampire diaries. Alebo aj nie, pretože spolužiačka, ktorá ich totálne žerie mi vynadala, že tam by metál úúúúrčite nedali a preto to tam údajne nebolo.  (Z plesu, kde Elena tancovala s Damonom. Pamätá niekto?)
 

Nezhadzuj ma dole pre to všetko, čo potrebujem
Urob moje srdce lepším miestom
Daj mi niečo v čo môžem veriť.
Nezhadzuj ma dole!
Práve si mi otvoril dvere, nenechaj ich opäť zavrieť.
Fajn, sľúbila som, že nepôjde iba o metal, tak to trošku zmiernim na Rock/pop, takže sa presunieme z Within tempation na Avril Lavigne-Take me away
Všetka tá bolesť
Ktorú som myslela, že poznám
Všetko myšlienky vedú opäť k tebe
Späť k tomu,čo nebolo nikdy vyslovené
Tam a späť
Vo vnútri mojej hlavy
Nesiem tento zmätok 
Nie som ničoho schopná, príď a zober ma preč.

Na záver Sail away od fínskej rokovej skupiny The Rasmus. Jedna z najkrajších piesní, čo poznám.

Kedysi dávno sme mali za čo bojovať
Mali sme sen, mali sme plán
Iskrili sme vo vzduchu a všetci nám závideli Nemali sme žiadne starosti...

To by bolo pre dnešok všetko. Nabudúce sa to pokúsim urobiť zaujímavejšie. Je to môj prvý pokus, takže budem rada ak napíšete všetko, čo sa vám páčilo, čo nie. Akoby to mohlo vypadať lepšie a ja sa nabudúce viac posnažím. Čau-čau!

Pripomínam, že stále máte možnosť sa zapojiť do môjho projektu 5 dôvodov prečo na tému čitateľ! Ak neviete o čo ide, klik na ikonku!

Informácie o projekte 5 dôvodov prečo

 Páčila sa vám niektorá? Ktorá najviac? Poznali ste ich alebo som vybrala novinky?
Máte nejaký obľúbený slaďák? Počúvate piesne podľa nálady?
Čo počúvate, keď ste smutní?
 Lúči sa vaša Viallen
 

Menovky: ,