Stop šikanovaniu! Kreslím

Všimla som si, že pri všetkých svojich kresbách začínam vetami ako: "Ja viem, že zas sa flákam." No dnes som si povedala, je načase to zmeniť! Nie! Pretože pripravujem článok do Odlišných názorov o Šikanovaní. Už mám dokonca prvých päť viet a pár obrázkov, takže musíte uznať, (ne)snažím sa...
Ale pravý dôvod, prečo to vlastne spomínam je ten, že pri tom krvopotnom hľadaní, som natrafila na jeden veľmi pekný obrázok,ktorý vám ukážem vo vlastnom podaní. 


Bolo to pri článku, kde jedno dievča žiadalo o pomoc pred nejakou hnusaňou, ktorá ju dlhšie šikanuje a ona si už proste nevie dať rady. Keby ste sa trochu pohrabali na internete, takýchto žiadostí a videí by ste našli pomerne dosť. V tom lepšom prípade je pod článkom kopu utešujúcich komentárov a aká-taká snaha o pomoc. Potom sú tu aj omnoho horšie (napr. novinové články), kde deti zväčša svoj život končia samovraždou. Je to naozaj smutné...
Tu je ten spomínaný originál. Napriek smutnej téme, dúfam, že sa vám aj môj výtvor bude páčiť :) Tak kukajte, kritizujte a chválou rozhodne nešetrite :D

Originál

Môj pokus o umenie
1.Postavičky nakreslené. Myslela som najprv, že to dám iba do čiernobielej, ale som rada, že som tak nakoniec nespravila. Nebolo by to ono :)

2. Trochu farby

3. A je to hotové!

Oproti originálu sa to nedá zrovnávať, ale ja som na seba hrdá. Rozhodne to patrí k tým lepším prácam. Však mi to trvalo aj celú noc aj dačo. Ale som spokojná, čo sa u mojich prácach stáva málokedy :) Tak ako? Aký je váš názor?

Niečo viac z mojich pokusov o umenie
Kreslím: Pod rúškom noci / Päťka porazených
Fotím: Pokusy s ovocím / Krutá pani Zima / Oslava výročia vo Zvolene
Píšem (ako sa to vezme :D ): Božie ruky / Ochrániš ma / Ten jediný,kto ma pochopí

Viallen

Menovky: , ,