Projekt: 5 dôvodov prečo

Prečo je obloha modrá? Prečo sa ryby nikdy neutopia? Aj vy ste sa, ako malí stále donekonečna vypytovali prečo toto, a prečo tamto? Pre mňa to bola jedna z obľúbených aktivít, keď som visela na pokraji nudy. Teraz je na čase si trochu vymeniť úlohy. Muhaha! Sľubovala som projekty- tak tu sú!

Prvý projekt, konkrétne s názvom: 5 dôvodov prečo.

Ako bude prebiehať projekt? 
Takže, môj šialený pohľad, ako si to vlastne predstavujem.
Každé dva týždne tu bude zverejnené jedino slovo, alebo slovné spojenie.
Moja náročná práca a listovanie v slovníkoch sa skončilo a teraz už je rad na vás! Vašou úlohou je vymyslieť, čo najkreatívnejšie , najvtipnejšie, najsarkastickejšie, alebo tie najjednoduchšie a najracionálnejšie dôvody prečo áno, prečo nie. Máte voľné ruky!

Zadanie, aneb ukážka.

  PRÍKLAD: Povedzme, že prvé slovo bude Justin Bieber. Takže môj nadpis bude: Prečo by som sa radšej vydala za chromú kačku, ako za Justina Biebera. Prečo milujem/nenávidím Justina Biebera. Prečo chcem/nechcem ísť na koncert...Prečo sa nedokážem prestať smiať na tejto paródií na Justinka....

A ako pravý filozof sa pokúsite odpovedať na túto otázku až piatimi dôvodmi. Nestačí však pod to napísať: lebo sa mi páči, má také bujné vlasy...Nie, nie,nie! Vyhrajte sa s tým. Rozvite to. Ak už si vymyslíte tému, predpokladám, že si budete vedieť pekne zdôvodniť. Nemusíte písať slohy, ale ku každému by sa patrilo aspoň päť viet.

Takže ako bude vypadať článok?
Prečo by som sa radšej vydala za chromú kačku, ako za Justina Biebera?
(Pretože) Tento chlapec nevie spievať.....5 viet o tom
(Pretože) Sa mi nepáči,ako sa správa k svojim fanúšikom.......5 viet o tom
(Pretože) Tá chromá kačka vypadá lepšie.....5 viet o tom
(Pretože) Aj tak by ma určite podvádzal...5 viet o tom
(Pretože) Aj tak milujem XXX (a zas o tom nejakých 5 viet)

Veľmi jednoduché. Je to na vás, ako to pojmete. Môže to byť také, aké uznáte za vhodné. Vtipné, kreatívne, zaujímavé, poučné, veľmi seriózne, ironické, smutné. Dajte do toho svoje ja!
Otázku si zvolíte vy (ja zadávam len slovo na odpich).
Vždy iba jednu otázku a k veci! To je asi to najdôležitejšie. Ale nie básne ani poviedky. To je mimo misu. Čistá čaša názorov!


Registrácia, zasielanie príspevkov a podmienky

Nemusíte zasielať žiadne prihlášky!

Vypisovať dlhočizne komentár, ani nič podobné. Stačí ak už iba prídete s pripraveným odkazom na text, ktorý si sami uverejníte na stránke.
Jedinú podmienku, ktorú mám je, že musíte vlastniť nejakú vlastnú doménu (blog.cz, blogspot...) Miesto, kam by ste uverejnili svoje dôvody prečo. Inak sa nemôžete zapojiť! Tento problém totiž nedokážem nijako vyriešiť....

ALE

Až budete mať zostavených všetkých päť dôvodov. Vrátite sa na môj blog a do komentárov článku s témou, na ktorú si prispieval (nie najnovšieho, ani nijakého iného. Takže momentálne TOHTO )

pridáte komentár s odkazom na svoj článok.


Môžeš zanechať svoje meno, adresu blogu, aj poznámku s prianím, ktorý z piatich dôvodov bude vybratý na tomto blogu do vyhodnotenia. Inak automaticky vyberám prvý z dôvodov. Nikoho nenútim,len sa mi potom tak budete lepšie triediť a nevzniknú zmätky (čo pravdepodobne vzniknú aj tak) Dajte si pozor, aby bol váš odkaz platný! Je to zatiaľ jasné?

Čo sa stane ak nestihnem termín?

Nič. Svoj článok si na blogu môžeš uverejniť kedykoľvek. O týždeň na to, o rok....
Múza a čas sú vrtkavé stvorenia, a preto mi je jasné, že nie vždy všetko vychádza tak, ako sme si to naplánovali. Jediné, čo stratíš je zaradenie do spoločného článku- a tak aj o značnú pozornosť ostatných zúčastnených.

Môžem teda zanechať komentár aj po termíne?

Samozrejme, budem len rada. Ale, ako som spomínala, už nebude zaradený k ostatným. Ja si však tvoj článok prečítam rada :) Nikdy nevieš. Možno sa nájde ešte niekto iný, kto si rád klikne na odkaz!

Musím prispievať pravidelne?

Nie. Určite to nevynucujem. Je to len na teba, ako sa zapojíš do tém. Ak ťa náhodou napadne niečo zaujímavé-prispej! Ak nie, nič sa predsa nedeje. Času je dosť. Možno ťa niečo napadne. V krajnom prípade sem hodíš aspoň odkaz, aj keď to termíne.

Povolený je vždy len jeden článok s dôvodmi. Nečakám až také hŕŕŕ. Ak by ste sa do toho však veľmi vložili, som ochotná spraviť aj pár výnimiek...
Bola by som vám veľmi povďačná,keby každý jeden obsahoval odkaz na tento projekt,aby sa trochu šírolo povedomie o jeho existencií. Prípadne aspoň baner,ktorý vidíte hore. Vytvorte si aj vlastný! Ja som úbohá grafička, ale potešilo by ma, keby bola v ňom súvislosť,že to vymyslela moja maličkosť.

Vyhodnotenie a vyhlasovanie novej témy

Ako ste si všimli, spomínala som tu niečo ako Spoločný článok. Dovoľte, vysvetlím.
Na konci dvoch týždňov, až hádam to tu bude preplnené vašimi úžasnými dôvodmi, sa tu objaví článok s novým slovom a zároveň menami a článkami všetkých tých, čo sa pridali v termíne.
Preložím: Ak zašlete svoj článok po termíne uvedený dole,do Spoločného článku sa nedostanete a strácate tým výhodu.
Meno, názov článku a jeden dôvod, aby ste ostatných navnadili si prečítať celý článok na vašom blogu!
Okrem toho budete môcť nájsť výhercu medzi všetkými zúčastnenými. Na konci bude anketa s menami a názvami článkov. Výhercov si môžete vybrať aj pomocov komentárov. Určite každého poteší,keď je vaša práca ocenená a vaše slová môžu zahriať pri srdci nieko iného. Chápete,že ak sa projekt volá 5 dôvodov prečo, ani toto nebude stačiť, ak napíšete iba pekné. Pekný plnohodnotný komentár nikoho nezabije :)
Čo z toho má výherca? Pekný pocit a menšiu reklamu nie len v Spoločnom článku. Rozmýšľala som nad nejakou evidenciou, takže vaše meno tam bude svietiť naveky! Ak vás to dostatočne nenavnadilo, urobte to aspoň pre zábavu, šíreniu povedomia o sebe samom a pocitu zadosť učinenia.

Na jedno vás však upozorňujem! Žiadne urážanie a napádanie ostatných. Ak sa nezhodujete v názoroch, neznamená, že je jeho názor zlý. Chcem, aby ste sa pozerali skôr na výnimočnosť a poňatie, ako na samotný názor. A možno aj nájdete niekoho s kým by ste si rozumeli...
Ďalej prosím, žiadne nadmerné propagovanie na hlasovanie za váš článok. Navnaďte ich. Zaveďte sem, aby si slobodne vybrali, pobavili sa, alebo sa dokonca zapojili. Nevnucujte ostatným váš názor!
Ak uvidím niečo také už nikdy sa do Spoločného článku nedostanete a odkazy na vaše články budú na tomto blogu zmazané! Doživotne.

Tak a teraz to vytúžené slovo: Čitateľ
- officialne príspevky prijímam do 30.4.2014
Napr: Prečo je úžasné byť čitateľ? Prečo ako čitateľ obľubujem tento druh kníh? Prečo si čitateľ zamiluje...? Prečo čitateľa zaujme...?
Môj príspevok na ukážku: Prečo sa má čitateľ chuť ísť občas zakopať? Alebo tam aspoň zakopať hlavné hrdinky....
(vôbec to nemusí byť také dlhé. Stačila by aj štvrťka z toho :D)

Bavte sa! Prípadné otázky a nedorozumenia pýšte do komentárov.
Vaša magicforever

Menovky: , ,