Knižná móda: Dcéra dymu a kosti


Keď ma raz prestane baviť čítať a začnem byť povrchná. Zas je tu piatok a vy viete, čo to znamená. Prichádza "módna polícia", aby zistila, do čoho sa naše knihy obliekli tentokrát.
S titulom Dcéra dymu a kosti ste sa mohli stretnúť už minulý rok, keď som vám ju predstavovala v recenzií. Momentálne plánujem menší re-reading, aby som vám ju mohla predstaviť aj tu. Našťastie sa mi podarilo zozbierať pár vzácnych kúskov. Obálky z Indie, 
Kórey a Číny...

Ak vás prekvapilo, prečo sú všetky ladené do modrej, verte mi, že to o knihe vypovedá viac, ako sa na prvý pohľad zdá. Hrdinka je totiž trochu zvláštne dievča s prenikavo modrými vlasmi a tetovaním na dlaniach, ktoré má už od narodenia.

Jedine naše vydavateľstvá rozhodli pre znázornenie druhej hlavnej postavy Akivu. Sme proste originálni! :D Nemôžem povedať, že je škaredá, ale ani ma na druhej strane ničím neohromila. Ale musí sa nechať. Je iná, a to sa mi páči!

Moje hodnotenie:
1. USA 2
2. Taliansko
3.Česko

Rovnako tak originál(USA). Tajomná, ale kórejská, ktorá nesie takmer rovnaký námet, je pre mňa omnoho zaujímavejšia. Jej červená sestra, je pre mňa úplne dokonalá. Presne takto som si to predstavovala, keď som čítala túto knihu! Na druhej strane si myslím, že neznalej duši toho veľa nepovie. Tiež sa môžem mýliť....To mi asi musíte povedať vy? O čom by ste hádali, že táto kniha je? Romantika? Akcia? O pivniciach? Metre? Umelcoch?

Uznanie patrí aj bratom Čechom. Ani neviem prečo, ale tá kombinácia, síce úplne jednoduchá, má v sebe niečo magické. Akoby sa tak trochu vymykala z rady všetkých dievčenských modeliek.

Nemecká verzia mi pripomína viac Školu noci. Alebo ako by na mňa doslova kričala: "Tu sú upíri, tu sú upíri!" Čo je v tomto prípade úplne scestné.

Z tejto rady sa mi ešte strašne zapáčila Talianska. Modelka je naozaj kráska a tie ľadové oči a tetovanie na chrbte! Už som si ju predstavila u seba v polici...

Čítali ste túto knihu?
Ktorý obal sa vám páčil najviac/ najmenej? Prečo?
Máš svoj rebríček?
O čom si myslíte, že je kniha podľa obalu?
Magicforever

Menovky: ,