Čarodejnice, dajte sa na útek! Prichádzajú Janko a Marienka.

Dátum pozretia: 11.mája 2012
Žáner: Fantasy / Dobrodružný / Akční / Horor
Každý ma v tomto smere odhováral: vyhodené peniaze, strašná hlúposť. Mnohí mi to prirovnávali skôr k Underworldu či Abrahamovi Lincolnovi, kde mozog treba nechať doma a vychutnať si efekty, trochu (viac) krvi a nie príbeh.  

Prišla som na to, že mám totálne iný vkus, ako ostatní. Podľa mňa to bolo tak krásne pritiahnuté za vlasy, až to muselo byť pekné :D

Ale v jednom by sme sa zhodli. Deti nechajte doma, pretože toto, ani zďaleka nie je klasická rozprávka!

 "Whatever you do, don't eat the f*cking candy."
Kto by nepoznal známu rozprávočku o malých deťoch opustených v tmavom lese a domčeku z rôznorakých sladkostí? Ani táto časť sa z nášho príbehu nestratí. Slúži, ako úvod do rozprávky. To, čo však nikto nevie, je ako dopadli deti potom, čo museli čeliť takej ohavnej skúsenosti...
Vybrali sa po stopách, ktoré im boli najprirodzenejšie. Stali sa lovcami čarodejníc a ochrancovia malých a bezbranných- detí. Po čase sa budú odhaľovať rôzne tajomstvá. Prečo by predsa niekto nechal svoje deti za chladnej noci sa potulovať sa v temnom lese? Aká je pravda v Marienkinej a Janíčkovej minulosti? A čo to čarodejnice chystajú?

"Niektorí tvrdia, že nie všetky čarodejnice sú zlé.Ja vravím, nech všetky zhoria."
Film bez 3D už v sebe neskrýva to pravé. Nadšenie z kina, veľkého plátna a pobudnutia s kamarátkami ma presvedčila, že je to dobrý film viac, ako samotné predstavenie. Efektov tu naozaj nie je málo. Horiace šípi, letiace trosky a balvany, pred ktorými sa skrčil každý jeden v kine...Predsa len tvorcovia vsadili hlavne na akciu.
Ja som z kina odchádzala spokojná. Až na trochu (viac) moderné zbrane, než by ste v minulosti normálne našli, sa mi to páčilo. Nepripadalo mi v tom nejako veľa nepresností. Boje boli zaujímavé a nechýbal ani humor a napätie. Čarodejnice, pri ktorých chce človek prehodnotiť svoj názor na ich upaľovanie.
A jedno, čo chválim režiséra, je krásne ironický výber mena Edward, pre veľkého škaredého a tučného trola, zamilovaného do Marienky :D
Ak niekto odchádzal z kina sklamaný, je mi to ľúto. Tu neexistuje iná možnosť, ako si to pozrieť a utvoriť si vlastný názor. Ja tvrdím choďte! Pár minút života vás nezabije a možno sa vám to ešte aj zapáči!


Zdroj youtube.com
Videli ste to? Váš názor na Janko a Marienka-lovci čarodejníc?
Pozreli by ste si to? Páčila sa vám recenzia?
Čo hovoríte na takéto prerábanie starých rozprávok?
Vaša Viallen

Menovky: ,