Veci, pre ktoré ma ľudia milujú a nenávidia

Deň druhý- Deväť faktov o tebe
Pár drobností o mne. Tento článok je pre mňa veľký úspech, pretože vymyslieť aj niečo zmysluplné o sebe, aby to aj ostatní ľudia pochopili, to dalo fakt zabrať...Hádam sa bude páčiť.

Minule ste mali možnosť prečítať si mojich Desať slov úprimnosti- alebo, čo by som momentálne chcela povedať desiatim rôznym ľuďom

A keďže nie som veľmi človek, čo rád rozpráva sám o sebe, vaša posledná možnosť je prečítať si článok Wanted!

Deň prvý- Desať vecí, ktoré by si v túto chvíľu chcela povedať desiatim rôznym ľuďom (klik)
Deň druhý- Deväť faktov o tebe
Deň tretí- Osem ľudských vlastností, ktoré si veľmi vážiš
Deň štvrtý- Sedem vecí, nad ktorými často premýšľaš
Deň piaty- Šesť vecí, čo ťa dokážu znechutiť
Deň šiesty- Päť vecí, ktoré si želáš, aby si nikdy nebola urobila
Deň siedmy- Štyria ľudia, ktorý pre mňa veľa znamenajú
Deň ôsmy- Tri veci, čo ťa dokážu potešiť
Deň deviaty- Dva obrázky, čo vystihujú tvoj život v túto chvíľu a prečo
Deň desiaty- Jedna spoveď ( Môžete mi zadať ľubovoľné otázky)

1. Anime...Hmmm. To je to s takými veľkými očami?
Áno, ľudkovia, to je ono! Milujem anime.
Som faninka Vampire Knight, Jigoku shoujo, Naruta, Soul eater a veľa, veľa ďalších. Obdivujem ľudí, čo nie len dokážu vymyslieť také spletité príbehy a ešte k tomu ich aj dokonalo zakresliť ( ak to teda má aj mangu).
Tie príbehy, podľa mňa, majú oveľa väčšiu hĺbku. Chvíle, keď budete chcieť-nechcieť plakať s vaším hrdinom alebo naopak miesta, kde od smiechu spadnete zo stoličky, a hlavne, neplatí "všeobecné rozprávkové pravidlo." Takmer do poslednej chvíle môžete v napätí očakávať, čo sa stane v vaším hrdinom... Čaká ho smrť či vyplnenie jeho sna? Pretože tu neexistujú iba dobré konce...


2. Koľko to mám vlastne rokov?
Prisahám, že keď sa vyberala duša, ktorá pôjde do môjho tela, votrel sa tam nejaký štyridsiatnik. A hádajte čo? Asi ho vybrali...
Nikto s mojich rovesníkov mi nedokáže vysvetliť, čo je tak skvelé na drogách, alkohole alebo cigaretách (Súvisiaci článok: Fajčenie? Ja hovorím nie!). Vsunúť do každej vety nejakú nadávku, lebo vraj je to "cool." Prečo sa mám hádať s našimi, keď sa viem normálne dohodnúť. Neviem, možno som ja tá čudná, keďže okolo mňa to všetci chápu, ale nikdy som nedokázala vychádzať so svojimi rovesníkmi. Už v škôlke som radšej sedávala na schodoch a klábosila s učiteľkami, ako sa hrala s ostatnými deťmi.
Kto vie? Možno som proste naozaj divná...


3. Keď niečo robím, robím to naplno
Nemám rada polovičatú prácu. Pre toto sa aj večne hádam s kamoškou, keďže projekty večne robíme spolu a ona to chce odfláknuť . Ja sa jej nedivým. Ani ja by som nechcela pracovať s takou kravou, ktorá ma nie a nie pustiť domov. Keď sa musím s niečím otravovať, radšej to spravím poriadne. Tak či tak tomu budem musieť venovať nejaký čas. Nie je potom už jedno nejaká tá hodina navyše?


4. Mám rada čiernu. A nie, nepríde mi depresívna...
Väčšinu vecí v mojej skrini zaberajú práve čierne veci. Podľa mňa je čierna elegantná. Nenosím ju preto, že by som sa cítila zle... Pamätám si, že niekedy na začiatku roka nás spytovali aké farby sa nám páčia. Povedala som, že sa mi páči čierna ( okrem iných ) a nenávidím všetko neónové. Viete si domyslieť, čo povedal každý, kto išiel po mne? ( neónové + , čierna - ) Možno sa zase iba dostane k tomu, že nerozumiem svojim rovesníkom...

5. Počúvam metal a nemienim s tým prestať
Psychologička tvrdí, že z toho vyrastiem. Ale z čoho mám vyrásť? Z dobrého vkusu?? Dokáže snáď ona pochopiť, čo počujem v každom gitarovom sóle, akú krásu vidím v Tarjinom úžasnom hlase? Nemyslím... Počúvam metal už od detstva a nemenila by som za nič :)

6. Dokážem sa zabaviť zízaním na stenu
Myslím, že to hovorí samo za seba :D Ale neverili by ste ako úžasne sa dá vtedy rozmýšľať alebo len tak vypnúť a zabudnúť na celý svet. Hlavne kedysi sa mi stávalo dosť často, že som sa zahľadela len tak do blba a úplne prestala vnímať. Najhorší je sa potom prebudiť a nevedieť, čo sa okolo vás deje :D


7.Nahneváš ma, tak na teba nakričím. Ublížiš mi, ja to prejdem mlčaním. No ani jedno ti nikdy nezabudnem...
Vraj odpúšťať je výsada kráľov, no kto vám už pomôže zabudnúť? Nehnevám sa ani nemútim kvôli ľuďom, čo mi ublížili. Snažím sa to hodiť za seba a nezaoberať sa tým. Nemá to zmysel. Dokážem s tým človekom hovoriť, tváriť sa, že sa nič nestalo, no nezabúdam! Nikdy nedostane celkom moju dôveru a keď, musí si ju vybojovať. A to tvrdo.

8.Som úplný športový antitalent
Proste primitívne činnosti, ako je napr. udieranie a kopanie do lopty sú pre moje mozgové bunky až príliš náročné. Za svoj pomerne krátky život som zranila viac svojich spolužiakov ako po výbuchu atómovej bomby v Hirošime. A to ani nehovorím o modrinách a iných prejavoch odmietania každého športového nástroja, ktorý sa ku mne priblížil. Nevidím v nich žiadny zmysel...


9. Nedokážem s ľuďmi hovoriť, ale viem dobre počúvať.
Toto je niečo by som raz veľmi rada zmenila. Nedokážem hovoriť s ľuďmi. Nikdy neviem nájsť tie správne slová v správnu chvíľu. Povedať, čo skutočne cítim ani hneď ukázať aká skutočne som. Som introvert, samotár a nerada stojím v strede pozornosti. Mám pár ľudí, ktorých nadovšetko zbožňujem a tam moje kontakty končia. Príde mi to...Smutné.

Od tohto článku si veľa nesľubujem, ale ak sa niekto odhodlá to prečítať, nuž ďakejem. Našla by sa aj nejaká vec, s ktorou by ste sa zhodli- nebojte sa- veľmi s tým nerátam :) No zázraky sa dejú. Alebo si myslíte, že by vám na mne niečo vyslovene vadilo? Čo je taký zaujímavý fakt na vás?
Vaša Viallen (Magicforever)

Menovky: ,