Nedotknuteľní-aneb zábavná cesta na invalidnom vozíku (recenzia)



Dátum pozretia: 25.5.2013
Žáner: Komédia/Dráma/Životopisný

Nič ich nemalo spojiť, a predsa! 
Už ma nebavili všetky tie prečačkané filmy, americká krása a efekty, z ktorých vraj mám spadnúť na zadok... Všimnite si, čo nám vlastne filmy predkladajú. Dokonalosť. Človek má nechať oči na peknej herečke a s príjemným pocitom pozrieť koniec, ktorý je samozrejme predvídateľný už od prvého záberu...V poslednej dobe si všímam, že takéto filmy ma prestávajú nadchýnať. Možno pre ich jednoduchosť. Preto som siahla po príbehu, kde sa ľudské šťastie uberá trochu netradičnými cestami.


 
Oficiálny obsah
Ochrnutý a bohatý aristokrat Philippe si za svojho nového opatrovateľa vyberie Drissa, živelného mladíka z predmestia, ktorého práve prepustili z väzenia.
Inak povedané, nájde si azda najmenej vhodnú osobu na takúto prácu. Podarí sa im prepojiť nemožné: Vivaldiho s populárnou hudbou, serióznosť a žoviálne vtipy, luxusné obleky a teplákové súpravy. Bláznivé, zábavné, silné, neočakávané a napokon "nedotknuteľné", presne takým sa stane ich priateľstvo. (Zdroj)

Môj názor: Čakali by ste hlboké dumanie nad životom, veľké myšlienky a úvahy o šťastí a nešťastí osudu. A ono nič. Práve naopak! Dám desať eur tomu, kto sa za celý film ani raz zasmeje. Film je postavený na úplných protikladoch. Rozdieľoch v spoločenskom postavení. Bohatý Philippe oproti Drissovi, dieťaťu ulice vás proste dostanú. Driss si rozhodne nedáva servítku cez ústa. Uťahuje si hendikepu svojho priateľa, ktorý chcieť-nechcieť sa musí smiať spolu s ním. Možno práve Driss mu ukázal ešte posledné svetielko nádeje v jeho živote. Jeho nekonvenčný spôsob správania a dobrá nálada sa preniesli aj na mňa. Recenzie sa nepíšu veľmi ľahko-aj keď sa to nemusí zdať. Je to subjektívny pohľad, na ktorom sa milión ľudí môže zhodnúť, tak ako sa rozísť. O to ťažšie je písať o veciach, ktoré vás tak zasiahli. Na konci som zadržiavala slzy. K tomuto sa nehodí iná veta ako: "Takéto príbehy môže stvoriť len sám život." Najviac sa mi práve páčilo, ako bol vykreslený vzťah medzi nimi dvomi.Povedala by som, že sa jeden od druhého dosť naučili. Len ťažko uveriť, že takéto veci sa stávajú aj v skutočnosti a nie vždy sú len vymyslenými hollywoodskymi šťastnými koncami. 


Moje hodnotenie  
Videli ste tento film? Zaujalo vás to?Máte radi filmy podľa skutočných udalostí? Podobné filmy: Cyberbully | Slová môžu zabíjať (recenzia)   Čierna labuť| Dokonalosť bude tvojim pádom (recenzia)
Tak, to by bolo ďalšia malá recenzia. Hádam sa vám páčila. Ak áno,môžte mi dať +1 alebo zanechať nejaký názor a komentík. Môžete prejsť aj na môj bloglovin, kde budete mať vždy aktuálny prehľad o článkoch. Som rada, že ste tu boli a hádam sa opäť stretneme. Čau-čau!  

Menovky: , ,