Otvárame novú kapitolu

Vítam vás na mojom blogu!
Niektorý ma môžete poznať, ako autorku blogu magicforever.blog.cz. Ktorý po štyroch rokoch stále pôsobí v blogovej sfére. Čo ma k tomuto viedlo? Povedzme, že diktatúrska vláda, ktorá zasadla za vedenie blogu.cz ma čím ďalej tým viac ubíjala, až som dostala pocit, že jediné riešenie ako sa oslobodiť, je rozlúčiť sa s mojou trojročnou prácou a nájsť si nový vlak, novú cestu.Chcela som zahodiť minulosť. Prísť s novým menom, ale som, kto som.

Tento blog chcem venovať hlavne mojím dvom veľkým láskam: fantasy a umeniu. Nájdete tu cez rôzne záhady, strašidelné príbehy, legendy aj moju vlastnú tvorbu- fotografie, poviedky a kresby aj knihy, ktoré čítam, rôzne zaujímavosti a moje názory.  Takže sa máte na čo tešiť :) Čo viac dodať. Hádam len, poďme na to!

Vaša (stará) nová priateľka Magicforever

Menovky: ,