Literárne úchylky

Ľudia s knihou v ruke sú dneska rarita. Mne sa podarilo zastihnúť Dievča, čo milovalo a nenávidelo knihy, aby nám rozpovedalo svoj príbeh. Ak ste takého tvora ešte nevideli, môžete skúsiť pozrieť, čo takýto hybridný úkaz zväčša robí...
Pozor, len na vlastnú zodpovednosť. Za spôsobené traumy a nechápanie naozaj nemôžeme...Ak by sa niečo podobné predsa len vyskytlo, sťažujte sa u príslušného vydavateľstva alebo knižnice.


projekt od Fanta Light a obrázky z We heart it :)
A teraz hop na článok!
kižná spoveď- bizardní ľudia s knihou. Čo, preboha, robia?


1.Využila si niekedy knihy inak, ako na čítanie?
Na vtlačenie pár vedomostí do hlavy (hlavne, pred ťažkou písomkou, z ktorej mám pocit, že nič neviem), ako veľmi nepohodlný vankúš (neodporúčam).
Potom, ako menší úložný priestor pre prísne tajné veci. A nechcené poskytovanie mobilného čísla mojej spolužiačky našej budúcej generácií- toto bolo ale naozaj omylom.

2.Napadá ťa ako by sa dali knihy efektívne využiť?
Nóóó, po dlhých teplách vraj vždy prichádza doba ľadová. Dreva bude málo...

3.Dokážeš čítať viac kníh naraz, alebo by si sa v tom stratila?
Bežne striedam naraz aj päť kníh. Vždy mám otvorené minimálne dve a nemám s tým žiadny problém... Hovorím tomu: Efektívne využitie času... ;)

4.Dostala si už pri nejakej knihe záchvat smiechu?
Óóó...myslíš taký ten, keď skoro spadneš z postele, držíš sa za brucho a všetci na teba pozerajú, ako na blázna? Nie.

5.Čo ťa k tomu viedlo?
U knihy sa viem zasmiať, ale zas nejak moc- to býva málokedy. Možno je to aj preto, lebo väčšina scén býva v mojich knihách skôr romantická (uspavájúca) alebo akčná a smutná. Skôr ma berú starosti hrdinov. Občas, keď si pomyslím, čo všetko by som najradšej vyviedla tým mojím, bojím sa o zdravie samej seba...

6.Plakala si u nejakej knihy?
To skôr. U zlodejke kníh. Ak vás kniha donúti plakať, verte, že stojí za to!

7.Prečo?
Smutné scény? Vykreslenie autora? Empatia? Aj keď v knihe jedia, musím vyžrať celú chladničku!
read write love

8.Robíš pri čítaní niečo divného, nezvyčajného? Napr. nejaký zlozvyk? Hryzenie nechtov, žmolenie stránok?
Zadívam sa na jedno slovo a prepadnem vlastným myšlienkam. Počas deja vymýšľam, ako to asi bude pokračovať ďalej. Občas takto premyslím celý dej a som sklamaná, že autor nenaslúchal mojím myšlienkam. A pri napínavej knihe sa ani nehnem- vôbec!

9.V akej polohe čítaš?
Najčastejšie úplne vystretá a knihu nechávam lietať nad hlavou. Úžasne ma z toho bola ruky :D A keď sa mi nechce, používať mágiu, proste na chrbte a knihu opretú o seba. Jedené divné som si všimla, že knihu vždy držím zboku a nikdy nie zo spodku... :D

10.Počuješ, keď na teba niekto volá, keď čítaš?
Tvárim sa, že nie. Takže, pst!

11.Ruší ťa, keď okolo teba ľudia hovoria a ty čítaš?
Ako kedy. Keď mám nudnú scénu nenápadne začnem počúvať a tvárim sa, že ma kniha stále zaujíma :D Ak sa mám učiť, potrebujem hudbu, ale reči neznesiem. So mnou je to proste divné...

12.Ak sa ti kniha páčila, musíš mať hneď všetky diely?
Bože, keby to aspoň platilo iba u tých, čo chcem! Ale ja mám aj také, čo neprečítam.. Proste musím vedieť za každú cenu, ako to skončí. Nenávidím nedokončený príbeh. Moja fantázia ma asi umučí :D

13.Od akého autora máš najviac kníh?
Vzhľadom k tomu, že Škola noci má niečo okolo 13 dielov, môžete skúsiť hádať...

14.Vyhodil ti niekto rozčítanú knihu?
Nie, ale mama mi vyhodila stužku a lístok z topfestu...To považujem za väčšiu ranu pod pás.

15.Čo si urobila?
Robila? Stále som pekne naštvaná!
how i want to meet my love
16.Udrela si niekoho niekedy knihou?
My sme sa v škole učebnicami mlátili furt. Celkom pekne to bolí. Hlavne, keď vám niekto poriadne zabije.

17.Urobila by si to znovu?
S najväčšou radosťou :)

18.A urobil to niekto tebe?
Zošitom, knihou, učebnicou, perom...Škola je fakt nebezpečné miesto.

19.Akým najbizarnejším spôsobom si znehodnotila knihu?
Ja som ešte v pohode. Knihy z úctou! Ale spolužiačka mala tak obliatu knihu, že pár strán normálne odpadlo a rozpadlo sa pod rukami :D

20.Spadla ti niekedy kniha do vody?
Často sa kúpem s knihou. Musím zaklopať, ešte nie, ale raz som si nevšimla, pustila sprchu a ostriekala obal. Našťastie tvrdá väzba, takže hneď som ju osušila a stránky ostali nedotknuté..

21.Zaspala si pri čítaní?
S knihou v ruke nie. Ak ma to chytí, proste všetko položím a potom normálne zaspím.

22.Kam si knihy schovávaš?
Ak nie sú vystavené v poličkách, tak sú vo vnútri skrine.

23.Nenašiel by sa lepší úkryt?
Ak ich chcem ešte niekedy nájsť... :D
ako vypadám

predelovačka
Ruší ťa, keď okolo teba ľudia hovoria a ty čítaš?
Ak sa ti kniha páčila, musíš mať hneď všetky diely?
Plakala si u nejakej knihy? Alebo dostala záchvat smiechu?
Magicforever

Menovky: ,